باربیکیو گازی با بیش از 10 مدل مختلف در ابعاد و قیمت های مختلف هانیستا | villasaze

باربیکیو گازی با بیش از 10 مدل مختلف در ابعاد و قیمت های مختلف هانیستا | villasaze

تهران کیچن به عنوان بهترین مرکز تولید باربیکیو در تهران فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع باربیکیوهای تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینید و به راحتی آن را سفارش بهترین باربیکیو دهند. باربیکیو گازی ۱۰0 را می‌توان در محیط‌های مختلف مثل بالکن، باغ، ویلا، پاسیو و یا حیاط استفاده نمود. به منظور کارایی بیشتر با توجه به نوع نیاز، میتوانید قطعات جانبی از قبیل صفحه استیک چدنی مشبک، صفحه استیک تابه ای، سبد زغالی سایز 65 جهت مدل های سری افروزش و ونوس سایز 60 و کاور مناسب جداگانه خریداری فرمایید. شرکت امین باربیکیو با بیش از ۴۰ سال سابقه و با استفاده از فناوری روز، جهت تولید انواع باربیکیو و کباب پزهای گازی و ذغالی تأسیس گردید.

  • تکه های بزرگ و کوچک استیک نیز بهتر است با حرارت پایین گریل شوند.
  • برای مثال در طراحی برخی از نمونه ها یک هود در بالای آن برای جلوگیری از تجمع دود تعبیه می شود.
  • همانطور که بالاتر گفتیم قیمت باربیکیو به گازی یا ذغالی بودن آن بستگی دارد.
  • بیش تر نمونه های باربیکیوهای گازی مجهز به ترموکوپل هستند که در صورت خاموش بودن شعله، جریان گاز را قطع می کند.
  • قابلیت شست و شوی آسان و راحت باربیکیو گازی کلارگریل مدل کلاسیک با استفاده از مواد شویند و آب سبب از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه می باشد.

یکی از بهترین و راحت‌ترین انواع کباب‌ پز های موجود در بازار از نظر نحوه استفاده “باربیکیوهای گازی یا همان کباب‎پزهای گازی” می‌باشند. شما به راحتی در ظرف کمتر از 10 دقیقه می‌توانید پخت‌وپز را شروع کنید. آن چه که باعث ایجاد تفاوت میان انواع کباب پز گازی می شود، چگونگی طراحی آن می باشد. بهتر است برای انتخاب باربیکیو گازی از نمونه هایی که دارای بدنه محکم بوده و تمیز کردن قطعات آن آسان می باشد، استفاده نمایید.

تولیدی هانیستا بهترین و مرغوب ترین باربیکیو های صادراتی را در ایران عرضه می کند.بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که از خرید خود را با اطمینان کامل از هانیستا انجام دهید. اگر آهنربا به فولاد ضدزنگ بچسبد، به این معنی است که کیفیت پایینی دارد و احتمال زنگ‌زدگی آن بیشتر است. اینکه می خواهید ابزار باربیکیو شما سیخی، توری و یا به صورت گریل باشد را باید در نظر بگیرید. پنکه مه پاش ریموت دار را در فضای باز به منظور خنک کردن محیط فصل تابستان و فصول گرم سال مورد استفاده قرار میدهند.

البته اگر نگاهی به بازار ایران بیندازید، نام باربیکیوهای برقی را نیز خواهید دید. این مدل از باربیکیو اکثرا در محیط داخلی منازل استفاده می‌شود و از آنجایی که هزینه مصرف برق آن‌ها بالا است، محبوبیت کمتری دارند. بر خلاف باربیکیو زغالی، زمان آماده سازی کباب پز گازی بسیار کوتاه است و نیازی به منتظر ماندن برای گرم شدن آن نیست.

پنل کولرگازی کندانسور کولر گازی قیمت مناسب

مدیران و کادر مجرّب و متخصص شرکت جهت تولید محصول با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و توجه به نیاز و جلب رضایت مشتریان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند . بدون شک رضایت مشتری با تولید محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به مشتریان عزیز به دست می‌آید. تهران کیچن فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع باربیکیوهای تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینید و به راحتی آن را سفارش دهند. باربیکیو شعله دار دهنه 70 سانتی متر گازی و ذغالی و باربیکو با طول 70 سانتی متر مربع و مجهز به شعله پخت و پز می باشد .

چقدر فضا برای قرارگیری باربیکیو دارید؟