قیمت جک کارکرده و صفر، قیمت محصولات جک همراه مکانیک | besturnblog

البته نباید فراموش کنیم که مجله خبری خودرو بسترن فاو jac s5 در بازار ایران در حدود ۳۳۰ میلیون تومان است. جک S3 یک شاسی بلند کامپکت است که توسط کمپانی جک و با همکاری شرکت Refine ساخته شده است. این خودرو ابتدا در سال 2013 با نام S30 و نام تجاری Heyue به بازار عرضه شد سپس در سال 2014 به نام S3 تغییر پیدا کرد.

لیست قیمت محصولات جک

خطوط حجمی روی پروفیل جانبی و درب کاپوت به همراه فلاپ‌های مشکی در بخش رکاب نیز سبب خوش فرم‌تر به نظر رسیدن نمای ظاهری جک اس۵ شده است. در نمای عقب نیز از چراغ‌های مشابه آئودی q5s استفاده شده که ظاهری ساده اما زیبا و متقاعدکننده را برای این بخش اس۵ به وجود آورده است. در یک جمع بندی می‌توان اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت.

فرم چراغ‌ها در قسمت بالایی تراش خورده و اندکی شکسته است تا گرافیک مناسبی را ایجاد نمایند. جک S5 نیز مانند اکثر شاسی‌بلندهای هم رده خود، از جلوپنجره‌ کشیده بهره می‌برد که عرض آن مناسب است. منتها قیمت های درج شده به علت نوسانات و افزایش قیمت خودرو تغییر کرده است.

تعرفه خدمات پرکاربرد امداد سیار

• تنها یک نوع پیشرانه برای این خودرو قابل سفارش است و آن نیز شامل نمونه تنفسی 6/1 لیتر است. فرم کلی داشپورت بخصوص در قسمت نمایشگر و مجاری تهویه هوا با حالت پرانتزی به طراحی کراس اورهای آمریکایی شباهت دارد. وجود اسپولیزر، سایز ایده آل شیشه ی پشت خودرو و چراغ های با فرم خوب، به کار گرفتن خطوط حجم دهنده روی درپوش صندوق و گلگیرها از ایده های طراحی خلاقانه در ساخت این خودرو است.

  • همان طور که می دانید فروش اقساطی خودروهای داخلی توسط شرکت سایا شامل محصولات کرمان خودرو نیز می باشد (تا پیش از این امکان فروش اقساطی خودروهای مونتاژی و وارداتی وجود نداشت و تنها فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا امکان پذیر بود).
  • سایت منطقه خودرو با ارائه اطلاعات شفاف و مبتنی بر واقعیت، به ارتقاء کیفیت فرایند “ارزیابی”، “انتخاب”، “خرید” و “نگهداری” خودروی مورد نظر شما عزیزان پرداخته و همواره در کنار شما خواهد بود.
  • شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود.

جک اس ۵ کابینی دارد که به راحتی ۴ تا ۵ نفر در آن، جا می‌شوند و از طرفی صندوق جاداری هم دارد که برای مسافرت، یک مزیت محسوب می‌شود. وجود مانیتور 7 اینچی، نمایشگر باریک برای اطلاع رسانی زمان و هشدارها در بالاتر از نمایشگر به همراه کاربرد ادوات نقره فام و شبه فلز زیبایی خاصی به نمای داخلی خودرو بخشیده است. جنس سپر عقب این خودرو از پلاستیک سیاه رنگ است و استفاده از ادوات نقره ای رنگ و مه شکن در محلی اختصاصی ظاهری ایده آل به سپر داده است.

http://betheme.ir