فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | besturnblog

این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند. از امکانات رفاهی این خودرو می توان به نمایش اطلاعات روی شیشه توسط Head-Up، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، 6 عدد ایربگ، دوربین 360 درجه، نمایشگر فشار باد لاستیک، مانیتور 10 اینچی لمسی، صفحه پشت آمپر دیجیتال و گردش مه شکن ها در پیچ اشاره کرد. افرادی که به مدل های ماشین ایتالیایی علاقه خاصی دارند بیشتر به دنبال خرید جک جی 5 هستند.کاپوت کشیده، سپر مشکی جلو خودرو از جمله مشخصات بارز این خودرو محسوب می شوند. این خودرو از جمله خودرهای جک است که این روزها در بازار فروش بالایی دارد. در این خودرو تعداد اندکی کلید تعبیه شده است تا از شلوغی داخل آن جلوگیری شود. در این مقاله به بررسی کامل خودرو جک S5 دنده‌ای و جک اس5 اتوماتیک پرداختیم.

سوالات متداول در مورد خرید خودروی جک S3 از شرکت سایا خودرو:

کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند. اولین چیزی که در بررسی طراحی ظاهری جک اس5 به چشم می‌خورد، شباهت‌های آن با یکی از محصولات کارخانه هیوندای، یعنی توسان است. البته کپی‌برداری از محصولات شرکت‌های دیگر، امری طبیعی میان تولیدکنندگان چینی است. کارخانه جک با الهامات فراوان از محصولات برتر بازار و در راس آن‌ها توسان، دست به طراحی جک اس5 زد.

جک،S5،دنده ای مدل 96

یکی از آپشن های روز جهان که در ماشین هایی که قیمت آن ها نسبتا بالا می باشد قرار دارد آپشن ترمز پارک برقی است که در این ماشین قرار دارد که این خودرو قیمت نسبتا مناسبی را دارا می باشد. در اوایل سال 2015 شرکت JAC یک کراس اوور که جک s5 نام داشت به بازار عرضه کرد، جک s5 اولین خودرویی بود که در داخل کشور تولید می شد و دارای جعبه دنده 6 سرعته یکدست و موتور 2000 سی سی می باشد. کمپانی JAC پس از حدود دو سال نسخه اتوماتیک جک s5 را که دارای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه بود را عرضه کرد. نسخه اتومات با نسخه دستی تفاوت ظاهری چندانی ندارد ولی چند تغییر جزئی در نسخه اتومات وجود دارد. نمای جلویی این خودرو شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد و در نگاه اول می‌توان این شباهت را تشخیص داد.

http://betheme.ir

دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. حجم باک خودرو 55 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. از نظر مشخصات فنی جک J3 سدان و هاچ بک دیفرانسیل جلو هستند و دارای یک گیربکس 5 سرعته دستی و یک پیشرانه ی 4 سیلندر با حجم موتور 1.3 لیتر می باشند. قدرت این خودرو 93 اسب بخار با گشتاوری معادل 114 نیوتن متر و شتاب صفر تا صد 11.7 ثانیه می باشد. سرعت این دو خودرو معادل 160 کیلومتر بر ساعت است که مصرف ترکیبی آن 5.9 لیتر در صد کیلومتر می باشد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از آزمون تصادف C-NCAP در چین شده است.

J5 از انواع خودرو جک

آپشن هایی که در مجله خبری خودرو بسترن فاو جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید. آپشن هایی که در جک s5 اتوماتیک قرار دارد بیشتر از نسخه دنده ای این خودرو و این آپشن ها باعث میشوند نسخه اتوماتیک جذابیت بیشتری نسبت به نسخه دنده ای این خودرو داشته باشد. برای وارد شدن به کابین این خودرو میتوانید فقط با فشردن دکمه ای که روی درب ماشین قرار دارد درب ماشین را باز کنید و به کابین وارد شوید. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

  • این خودرو دارای 2 کیسه هوای ایمنی (برای تیپ های فول و سفارشی)، سیستم ضد بلوکه ترمز ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز ، سیستم کمکی ترمز ، سیستم کنترل پایداری ، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی آغاز حرکت از روی تپه ، سیستم های کمکی ترمز می باشد.
  • 70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم.
  • نمای کناری جک s5 دارای طراحی هماهنگی با جلوی خودرو و چراغ های عقب است، برای همین از بالای دستگیره های درب یک خط به سمت چراغ های عقب کشیده شده است برای اینکه نمای کناری جک s5 یکنواخت و یک شکل نباشد.