ام وی ام ارزانترین قیمت خرید و فروش اقساطی بانی خودرو | besturnblog

در نهایت امر و با توجه به تمام نکات مهمی که تشریح شد، در کنار شما هستیم تا بتوانید لوازم ام وی ام را بدون چالش‌های زیاد و با سهولت خریداری کنید. تهیه لوازم اصل و قابل اعتماد برای این برند، تضمین کننده دوام خودرو و استفاده چند ساله از آن است. هر چند دوباره مدیران خودرو تصمیم خود را مبنی بر استفاده از برند واحد MVM گرفت و برند چری در حال حذف شدن است. به عنوان یکی از اولین و شناخته شده ترین ماشین های مونتاژی بازار ایران شناخته می شود و در تمام این سال ها طرفدارهای زیادی به سمت خودش جلب کرده است. طراحی ام وی ام 315 هاچ بک جدید بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد. این طرح از عناصر طبیعی الهام گرفته است،خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یک شرکت معتبر ایتالیایی طراحی شده است.

  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.
  • مدیران خودرو یک شرکت بین‌المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی توانسته‌است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد.
  • ازسال۱۴۰۱ با برند لوکس فونیکس محصولات تیگو۷ پرو، تیگو۸ پرو وکلاسیک به محصولات خود اضافه کرد.
خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند.

http://betheme.ir

هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است. ام وی ام، از مصرف کننده به خریدار کاملاً خانگی و بشرط برای ما خوش یُمن و روزی بوده.. با این پیش پرداخت کم و سود ۲۱درصد خیلی هم عالیه بهتر پراید سوار شدن یا ماشین ایراخودرو و سایپا از نمایشگاه با سود ۶۰ الی ۷۰ درصد اونم اگه آخر سر سند بزنند. در این طرح محصولات ام وی امبا اقساط ۱ تا ۵ سال آماده واگذاری به متقاضیان می باشند. اگر خودرو شما از این شرکت سازنده ، در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید. محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.

تیگو8 پرو

به همین دلیل است که توصیه می‌کنید خرید خود را زیر نظر کارشناسان و در نمایندگی‌های معتبر فروش لوازم یدکی برای خودرو انجام دهید تا این اطلاعات را به راحتی به دست آورید. اگر خرید یک قطعه ام وی ام یدک برای ماشین شما ضروری است، در درجه اول باید در مورد همان قطعه به خوبی اطلاعات کسب کنید. قطعه مناسبی را که نیاز به تعویض دارد، پیدا کرده و بررسی کنید که چگونه به ماشین شما متصل شده است و به راحتی می‌توانید آن را تعویض کنید. برای دریافت اطلاعات واقعی در مورد قطعات یدکی به نمایندگی رسمی برند خودروی خود مراجعه کنید. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است.

ماشین مورد علاقتو پیدا کن

نسخه مونتاژ شده در مجله خبری خودرو بسترن فاو، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می‌رسد. MVM 530 محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است. این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌شود. ناگفته نماند که علاوه بر ظاهر جدید در این نسخه از هاچ‌بک کوچک Chery، مشخصات فنی آن هم تغییراتی دارد و آن را به نیاز روز، نزدیک‌تر کرده است.

شرایط خرید محصولات MVM