چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | besturnblog

هیوندای توسان از نظر سواری و لذت رانندگی نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است. به واسطه طراحی مناسب، مصرف سوخت بهینه، آپشن های جذاب و کارایی خوبی که این خودرو از خود نشان داد، به زودی تبدیل به یکی از محصولات کاربر پسند بازار ایران شد. این خودرو نیز در دسته شاسی بلندها دارای قیمت مناسبی است و می توانیم آن را در لیست شاسی بلندهای ارزان قیمت ایران قرار دهیم. هایما اس 5 و اس 7 هردو دارای طراحی بسیار زیبایی هستند و راندمان بسیار خوبی دارند. به جرات می توانیم هایما را به عنوان یکی از بهترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران معرفی کنیم که قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

  • سایپا خودروی چانگان CS35 را با پیشرانه 1.6 لیتری که معادل 123 اسب بخار قدرت دارد، تولید می‌کند.
  • بهمن موتور تاکنون فیدلیتی را تنها در تیپ پرایم به بازار عرضه کرده است اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی، نسخه بروز شده این خودرو را با نام فیدلیتی پرستیژ روانه بازار کند.
  • گیربکس این ماشین از نوع 6 دنده اتومات و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
  • شرکت هیوندای برای وصل نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک استفاده کرده است.
  • همانطور هم که انتظار می رود این خودروها دارای جذابیت های ظاهری در طراحی و یا امکانات رفاهی چشمگیری نبودند.

در این مقاله از مجله خودرو ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار ایران خواهیم پرداخت که برخی از آن‌ها توسط این موسسه در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند. امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم. مصرف سوخت سانتافه در سیکل ترکیبی، حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که مصرف مناسبی برای یک خودرو شاسی‌ بلند 1650 کیلوگرمی به نظر می‌رسد. هیوندای سانتافه به‌ لطف بازار فروش عالی و شناخته‌ شده‎بودن برند هیوندای، قیمت زیادتری نسبت به هم‌کلاسان خود دارد. مطمئنا خودروهای شاسی بلند دیگری هم در بازار خودروی کشور وجود دارند که در این فهرست نیامده‌اند. با این حال، خودروهایی که در این راهنما از آن‌ها نام برده شده، در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار خودرو، بهترین گزینه‌های موجود برای خرید ماشین شاسی بلند خارجی به شمار می‌آیند.

چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟

درست مثل شرایط بازار جهانی خودرو در کشور ما هم تنوع شاسی‌بلندها بیشتر از هر زمان دیگری شده است. با بودجه در حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیون تومانی امکان انتخاب شاسی‌بلند در دو سگمنت جمع‌وجور و متوسط را دارید. البته امکان قرار دادن خودروهایی همچون رنو کپچر، ساندرو استپ‌وی، برلیانس کراس و اچ ۳۰ کراس از دانگ‌فنگ هم در این بازه قیمتی وجود دارد، اما باتوجه به اینکه این چهار خودرو در سگمنت کراس‌ها قرار می‌گیرد، آنها را در فرصت دیگری بررسی خواهیم کرد. فعلا در کنار «تامین خودرو» باشید تا به بررسی ۹ گزینه اصلی این بازه قیمتی بپردازیم، پس‌ازآن درصورتی‌که تمایل داشتید می‌توانید برای خرید هرکدام از بازار خودرو، نسبت به استفاده از خدمات کارشناسی خودرو در محل «تامین خودرو» استفاده کنید. هر کدام از این خودروها دارای ویژگی‌ها متفاوتی هستند و شاید مهم‌ترین مزیت آنها در مقایسه با شاسی بلندهای خارجی، قیمت مناسب‌‌تر باشد. در پایان از شما می‌خواهیم که نظرات خودتان را درباره این خودروهای SUV با ما و مخاطبان به اشتراک بگذارید.

کیااسپورتیج‌مل2014نقد‌و‌اقساط‌و‌معاوضه‌با‌خودرو

مدیران خودرو هم یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی است که به مونتاژ انواع خودروهای خارجی می‌پرازد. چند مدل از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند هم محصول همین شرکت هستند که در ادامه به معرفی کامل آنها خواهیم پرداخت. مدیران خودرو کار خود را از سال 1381 آغاز کرد و اکنون به مونتاژ خودروهای کارخانه چینی چری می‌پردازد. سانگ یانگ رکستون G4 یکی از آخرین خودروهای وارد شده به بازار ایران است که در سال 97 به مشتریان معرفی شد.

در نتیجه ردیف سوم مجله خبری خودرو بسترن فاو‌های سانگ یانگ رکستون G4 مشکلات معمول شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار را ندارد. بزرگترین نقطه‌ضعف سانگ یانگ رکستون G4 در مقایسه با رقبا، عرضه محدود و دسترسی سخت به خدمات در تمامی نقاط کشور است. آخرین نسل وارد شده از کیا سورنتو به ایران، نسل سوم این خودرو است که با کد اتاق UM شناخته می‌شود. نسخه‌های وارد شده از این خودرو به ایران، در قالب دو تیپ ساده و GT‌ لاین به دست مشتریان رسیدند. برخی از این آپشن‌ها عبارتند از گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی اینفینیتی، صندوق برقی، هفت کیسه هوا، اتوپارک، ترمز پارک برقی، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین 360 درجه.

http://betheme.ir