راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | besturnblog

اکثرا یا خانواده هستند یا عاشق ارتفاع زیاد در سواری خودرو اما عده ای از جوانان هم عاشق جذابیت خودروهای بدون سقف هستند . در مقاله پیش از موتور های اتوبوس و نوع کارکرد آنها بسیار گفته‌ایم , بیایید در این مقاله با بررسی این 2 مدل , یک مدل همیشگی برای خود انتخاب کنیم . شهر یزد لقب اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی در جهان را با خود یدک می کشد و جاذبه های بسیار مت…

  • البته همان‌قدر که هایما S7 از نظر ظاهری خوب و مناسب است، از لحاظ مشخصات فنی کمبودهایی دارد.
  • قیمت این خودرو در بازار در زمان انتشار این مطلب در حدود 1.330 میلیون تومان است.
  • از سوی دیگر، شاسی بلندها نسبت به سایر مدل‌های اتومبیل جادارترند و برای خانواده‌ها انتخاب مناسبی به حساب می‌آیند.
  • با این حال، خودروهایی که در این راهنما از آن‌ها نام برده شده، در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار خودرو، بهترین گزینه‌های موجود برای خرید ماشین شاسی بلند خارجی به شمار می‌آیند.

اگر برای خرید این نوع خودرو به جستجو در بازار بپردازید، با مدل‌های زیادی مواجه می‌شوید. می‌توانید ده‌ها مدل SUV از برندهای مختلف خارجی و با قیمت‌های متنوع را در بازار داخلی پیدا کنید؛ اما اگر به دنبال خرید ماشین های ایرانی شاسی بلند هستید، گزینه‌های شما محدودتر می‌شوند. کیا سورنتو یک شاسی بلند 7 نفره دیگر بازار ایران است که از نظر شهرت و محبوبیت، با برادر خود هیوندای سانتافه برابری می‌کند. با این حال به دلیل چهره شبه آمریکایی و ارزش بیشتری که مشتریان برای برند کیا قائل هستند، کیا سورنتو توانست فروش موفقی را در ایران تجربه کند.

قیمت رنت خودرو های شاسی بلند در سطح کشور

مجله خبری خودرو بسترن فاو‌های کمکی راننده ریگان کوپا شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل کشش و پایداری است. همچنین ریگان خودرو جی ام سی S350 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است. سیستم‌های هشدار دهنده به راننده فیدلیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده به راننده دیگنیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود. از این رو قصد داریم تا به معرفی و بررسی خودروهای کراس‌اور و شاسی بلند چینی از 750 میلیون تا 2 میلیارد بازار بپردازیم.

هیوندای ونیو

باسلام….بنظرم ماشینهای چینی وبقول بعضی ازدوستان یکبارمصرف…هزاربرابر ازاین آشغالهای داخلی است کیفیت ماشین های داخلی مثل پژو ها…سمند و…. این شاسی بلندها، فضای بزرگتری برای حمل بار و سرنشینان دارند و به طور میانگین ایمنی مطلوب‌تری نسبت به نمونه‌های کوچکتر دارند. به این رده از ماشین‌های شاسی بلند، کراس‌آور کامپکت هم گفته می‌شود، این ماشین‌ها بر پایه سواری‌های موجود در کلاس B ساخته شده اند.

ام وی ام ایکس 22 اتوماتیک1400

اگر خانواده کم‌جمعیتی دارید، مجرد هستید و کمتر پیش می‌آید به صورت گروهی مسیرهای شهری و جاده‌ای را بپیمایید، بیشتر در شهر از خودرو استفاده می‌کنید و ابعاد خودرو جهت یافتن جای پارک برایتان اهمیت دارد به S5 فکر کنید. اما در مقابل اگر خودرویی بزرگتر، جادارتر با قابلیت‌های جاده‌ای بیشتر مد نظر شماست و معمولا گروهی سفر می‌کنید S7 گزینه بهتری برایتان محسوب می‌شود. سلام،برای این کار فقط شاسی بلند ژاپنی رو من توصیه میکنم،از هر نظر عالین،جادار،پرقدرت،همه ی شاسی بلند هاش4wdهستند و استعلاک کمی دارند،دیگه مدل ماشین به سلیقه خودتونه ولی شاسی بلند،فقط ژاپنی. خرید رنو داستر چند سالی است که توسط نگین خودرو، نماینده رسمی رنو در ایران ممکن شده است.

http://betheme.ir