خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در تهران شیپور | besturnblog

خرید سورنتو در بازار جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره امکان‌پذیر است؛ اما در بازار کشور ما، تنها به صورت دو دیفرانسیل 7 نفره وجود دارد. در بخش پایانی می توانیم BYD S6 را نیز به عنوان یکی دیگر از شاسی بلندهای ارزان قیمت معرفی کنیم، هرچند که دارای اختلاف قیمت بیشتری با دیگر محصولات معرفی شده در این نوشتار است. هایما در دو نسخه اتوماتیک و دستی در کشور وارد شده است و در نسخه اتوماتیک به صورت فول آپشن ارائه می شود. در نsخه فول آپشن خودرو ایمنی و تجهیزات مناسب، موتور قدرتمند و توربوشارژ قرار داده شده است. البته این موارد فقط پیش‌بینی است و برای بررسی شرایط نهایی حضور این خودرو و هزینه‌های نگهداری آن حداقل باید یک سال از زمان عرضه نخستین نمونه‌های آن صبر کرد.

  • سمت عقب KMC K7 نیز طراحی به‌روزرسانی شده‌ای دارد، با وجود اسپویلر عقب و خروجی چهارتایی اگزوز ظاهر این خودرو بسیار متمایزتر از دیگر خودروهای شاسی بلندهای چینی است.
  • رنو کولئوس از هر نظر، یک شاسی‌بلند متفاوت و بسیار عالی از برند رنو در کلاس جهانی است که باعث شده است اسم رنو بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد.
  • گیربکس میتسوبیشی ASX از نوع CVT هفت‌سرعته است و مصرف سوخت ترکیبی این شاسی‌بلند جمع‌وجور نیز، حدود 8.5 لیتر در صد کیلومتر است.
  • همچنین دیفرانسیل عقب دایون Y5 دارای قفل دیفرانسیل است که با قفل کردن دیفرانسیل عقب و اجازه ندادن به چرخ‌های عقب برای چرخش مستقل از یکدیگر برای شرایط خارج جاده و خارج کردن خودرو از چاله یا موارد مشابه بسیار کاربردی است.
  • مصرف متوسط این خودرو 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن مسافت 680 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند.

حالا که با تعدادی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند آشنا شدیم، بیایید نگاهی یه ارزان‌ترین SUV های بازار داخلی هم داشته باشیم و ببینیم که کدام یک از آنها قیمت پایین‌تری دارند. البته قیمت این خودروها بر اساس قیمت بازار و تا اواخر اسفند 1399 ذکر شده است؛ احتمال دارد قیمت این شاسی بلندها در بازار کمی بالاتر یا پایین‌تر هم باشد. مهمتر از همه اینکه خیال شما را تا چند سال از بابت تامین ایمنی خود و خانواده‌تان راحت می‌کند. معمولا خودروهای SUV گارانتی طولانی‌تری هم دارند و این موضوع باعث می‌شود که نگران خراب شدن آنها یا به‌وجود آمدن مشکل فنی نباشید. اگر هم زیاد به مسافرت می‌روید یا آفرودباز هستید، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید شاسی بلند است.

جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس

خودروی هایما S7 از طراحی ظاهری نسبتا مدرنی برخوردار است و از نظر ایمنی و دارا بودن تجهیزات مختلف نیز نمره قابل قبولی می‌گیرد. در ضمن این خودرو به‌خاطر قیمت مناسبی که دارد، یکی از انتخاب‌های اصلی برای افرادی است که می‌خواهند SUV بخرند. البته همان‌قدر که هایما S7 از نظر ظاهری خوب و مناسب است، از لحاظ مشخصات فنی کمبودهایی دارد. البته گفته می‌شود که این شتاب پایین، با وزن بدنه هایما S7 نیز در ارتباط است.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام X55 پرو

امکانات رفاهی سوئیست DX3 شامل ریموت استارتر، سنسور فاصله جلو، عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. سوئیست DX3 دارای موتور 4 سیلندر میتسوبیشی توربوشارژ 4A91T با حجم 1.5 لیتر است. این پیشرانه 154 اسب بخار توان و 225 نیوتن متر گشتاور دارد و مصرف متوسط آن 7.6 لیتر است که با باک 45 لیتر با هر باک پر مسافت 592 کیلومتر را طی می‌کند. همچنین از سیستم‌های هشداردهنده راننده هن تنگ X7 می‌توان از سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر نام برد. همچنین مصرف ترکیبی این شاسی بلند چینی 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت باک 60 لیتری آن می‌تواند تا با هر باک پر به صورت متوسط مسافت 680 کیلومتر را بپیماید. امکانات رفاهی کابین هایما S7 توربوشارژ شامل ورود بدون کلید، استارت کی‌لس، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر و 4 حالته دستی سرنشین جلو است.

مجله خبری خودرو بسترن فاو میتسوبیشی ASX از نوع CVT هفت‌سرعته است و مصرف سوخت ترکیبی این شاسی‌بلند جمع‌وجور نیز، حدود 8.5 لیتر در صد کیلومتر است. قیمت جهانی میتسوبیشی ASX مدل 2018 در اروپا، حدود 20 هزار دلار است و مجهز به سیستم 4 چرخ محرک است. کیا سورنتو یکی از بهترین ماشین های شاسی بلند موجود در ایران، مجهز به یک موتور چهارسیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی است که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. برای تهیه شاسی بلندهای تولید داخل باید به سراغ محصولات دو خودروساز بزرگ وطنی یعنی ایران خودرو و سایپا برویم. این دو شرکت، شاسی بلندهای مختلفی (که عمدتا چینی هستند) را تولید یا مونتاژ می‌کنند و با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی به فروش می‌رسانند.

http://betheme.ir