بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | besturnblog

شرکت سایپا به‌منظور حفظ رقابت با سایر خودروسازان، وارد عرصه تولید خودروهای SUV شده و در حال حاضر یک مدل خودروی شاسی بلند چینی را مونتاژ می‌کند. ولوو XC90 یک شاسی ‌بلند 7 نفره‌ لوکس است که بزرگ‌ترین شاسی‌بلند کمپانی سوئدی ولوو نیز به حساب می‌آید. این خودرو در سال ۲۰۱۶ و در سه تیپ Momentum، R-Design و Inscription وارد بازار ایران شد و توانست در ابتدای ورود خود به بازار داخلی فروش نسبتا موفقی را تجربه کند. این خودرو جدید، از همان موتور 1.5 لیتری سابق استفاده می‌کند که برای چین، در دو مدل قابل سفارش است.

  • دو مدل از شاسی بلندهای جک به نام‌های S3 و S5 در حال حاضر به‌وسیله کرمان موتور مونتاژ می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.
  • یک شاسی بلند هفت نفره ظرفیت پنج سرنشین بزرگسال، دو سرنشین خردسال و چمدان‌های آن‌ها را دارد.
  • در این مقاله می‌خواهیم از تفاوت ماشین‌های شاسی بلند با ماشین‌های بدون سقف یا کروک بگوییم و البته به مزایا و معایبشان هم اشاره‌ای داشته باشیم .
  • هیوندای سانتافه، هیوندای توسان، کیا سورنتو و کیا اسپورتیج چهار شاسی‌بلند کره‌ای بازار ایران هستند که از گذشته، محبوبیت و فروش بسیار زیادی داشته‌اند.
  • رنو داستر یا داچیا داستر، اولین ماشین شاسی ‌بلند مشترک بین رومانیایی‌ها و فرانسوی‌ها است که روی پلتفرم رنو تندر 90 شکل گرفته ‌است و نسل اول آن نیز، نخستین بار در سال 2010 به بازارهای جهانی عرضه شد.
  • با توجه به نوسانات بازار ممکن است تعرفه های معرفی شده کمی دستخوش تغییر شوند.

مجله خبری خودرو بسترن فاو سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام X55 پرو

برای مثال، مدل ۲۰۱۰ با کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتر حدود ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ اما قیمت متوسط برای لندکروزر مدل ۲۰۱۵ با شرایط مناسب و کارکرد کم‌ ۵ میلیارد تومان است. در بازار پایتخت، اندک نمونه‌های صفرکیلومتر این خودرو نیز با قیمت ۸ تا ۹ میلیارد تومان دیده می‌شوند. حدود ۲ تا ۳ سال است که ایران‌خودرو تولید گرند ویتارا را متوقف کرده است؛ اما هنوز می‌توان نمونه‌های صفرکیلومتر یا بسیار کم‌کارکرد این کراس‌اور را در بازار ایران پیدا کرد. اگر یک نمونه قبراق و سالم از این خودرو را یافتید، گزینه خوبی برای استفاده طولانی‌مدت است. این خودرو مانند همه محصولات ژاپنی دوام بالا و استهلاک پایینی دارد اما نمی‌توانید توقع یک تویوتا را از آن داشته باشید. بازار خرید و فروش دست دوم این خودرو هم متوسط است و برای فروش آن باید کمی صبور باشید، هر چند مشتری برای این خودرو مانند مدل‌هایی مثل ام‌جی جی‌اس نایاب هم نیست.

در تصادفات رانندگی کدام نوع بهتر عمل می‌کند؟

با توقف شدن تولید جک S7 فیس لیفت سنگینی بر روی این خودرو انجام شد که نتیجه آن محصول جدیدی به نام جک X7 بود. اما کرمان موتور تصمیم گرفت تا این خودرو را با نام KMC K7 و در اواسط سال 1400 وارد بازار ایران کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است و با توجه به باک 45 لیتری آن مسافتی که فردا SX5 می‌تواند با هر باک پر طی کند، 620 کیلومتر است.

در ادامه این مقاله بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم و ضمن بررسی قیمت خودروهای ایرانی شاسی بلند، با پنج تا از ارزان ترین شاسی بلندهای ایرانی آشنا می‌شویم. نسخه بنزینی تویوتا CHR از موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر توربو با 116 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد و نیروی موتور آن نیز به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. مدل هیبریدی نیز علاوه ‌بر پیشرانه بنزینی 1.8 لیتری، از یک پیشرانه الکتریکی نیز برخوردار است که در مجموع، 122 اسب‌بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. ماشین شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تا نسل چهارم آن، در بازار کشور ما حضور دارد.

http://betheme.ir