بهترین ماشین های شاسی بلند ایران از کراس اورهای چینی تا مدل های ژاپنی و آلمانی زومیت | besturnblog

در این صفحه می‌توانید اطلاعات فنی و نقد و بررسی هر کدام از شاسی‌بلندهای موجود در سایت را مشاهده کنید و خودروی مناسب خود را اجاره نمایید. سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01F شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود. سیستم‌های هشداردهنده شاسی بلند چینی تیگو 7 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است.

  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.
  • موتور تنفس طبیعی این مدل که با موتور چری Arizo5 خودمان یکسان است و می‌توان آن را با گیربکس پنج دنده دستی یا گیربکس CVT با 9 دنده مجازی سفارش داد، قدرتی حدود 116 اسب بخار و گشتاوری حدود 143 نیوتن متر دارد.
  • البته در نسخه R-Design، برای اینکه حال و هوای اسپرت‌تری در کابین ایجاد شود از فیبر کربن و آلومینیوم پولیش‌شده‌ استفاده شده است که بسیار هم جذاب است.

از هر زاویه که به تویوتا CHR بنگرید، جذاب و دلربا به نظر می‌رسد و در همان نگاه اول، می‌تواند با طراحی منحصربه‌فرد خود، شما را جذب کند. خطوط تیز و خشن در سرتاسر بدنه این خودرو و حتی در داخل کابین هم دیده می‌شود که در جذابیت این خودرو بی‌تاثیر نبوده است. کیا اسپورتیج جدید از نظر ظاهری، به جذابیت نسل قبلی خود نیست؛ اما نمای کلی آن، قابل‌قبول به ‌نظر می‌رسد. فضای کابین اسپورتیج نسل چهارم، از طراحی زیبایی برخوردار است و نسبت به نسل گذشته خود، کمی اسپرت‌تر شده است.

سیستم های کمکی و امکانات رفاهی ام وی ام x55

بی‌ام‌و X3 و X4 مدل ۲۰۱۵ با کارکرد کمتر از صدهزار کیلومتر در بازار ایران حدود ۲٫۵ تا ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شوند. گفتنی است قیمت معدود نمونه‌های صفرکیلومتر مدل ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ نزدیک به ۴ میلیارد تومان است. علاقه‌مندان شاسی‌بلندهای آلمانی حتی اگر متمول و بانفوذ باشند، حق انتخاب متنوعی در بازار ایران ندارند. تعداد کراس‌اورهای واردشده با برند مرسدس بنز بسیار اندک هستند؛ اما تعداد زیادی بی‌ام‌و X3 و X4 مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در ایران وجود دارد که البته ازنظر فنی، تفاوت چندانی باهم ندارند. سلام بهترین ماشین شاسی بلند برای یه خانواده پنج نفره میخواستم که هم جادار باشه هم سواری خوب و نرم داشته باشه با استهلاک پایین. سوزوکی گرندویتارا 2400 نیز با توجه به مزایایی مثل دوام بالا و استهلاک پایین، قابلیت آفرود قابل توجه، قیمت پایین‌تر نسبت به رقبای وارداتی و بازار دست دوم نسبتاً پررونق می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های طولانی مدت و در شرایط نسبتاً سخت باشد.

معرفی و بررسی ها

اغلب این مجله خبری خودرو بسترن فاوهای بلندقامت و جادار، بسیار قدرتمند هستند و به‌راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود بکشانند. علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه‌های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که اغلب مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرویی ترجیح می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیش‌ازپیش با انواع این ماشین در بازار خودرو آشنا شوید. هاوال M4 را می توانیم به عنوان یک مینی شاسی بلند نیز معرفی کنیم، هرچند که تولید این خودرو محبوب از سال 1395 متوقف شد. هاوال با اینکه برند کمتر شناخته شده تری است اما محصولات با کیفیت و محبوبی را به بازار ایران عرضه کرده است.

پیشرانه دولیتری تنفس‌طبیعی با ۱۳۴ اسب‌بخار قدرت و جعبه‌دنده CVT نیاز خانواده را به کراس‌اور مناسب رانندگی روزانه و سفرهای بین‌شهری پاسخ می‌دهد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت X33 حدود ۱۳ تا ۱۴ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۱۰ لیتر در صد کیلومتر است. مدل جدید X33 با جعبه‌دنده اتوماتیک پنج‌سرعته شتاب‌گیری بهتری از مدل CVT دارد؛ اما کمی افزایش مصرف سوخت به مالک تحمیل می‌کند.

http://betheme.ir