بهترین خودروهای شاسی بلند در ایران +تصاویر جهان نيوز | besturnblog

خرید رنو چند سالی است که توسط خودرو نگین، نماینده رسمی رنو درکشورما ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های se و pe به شکل تک‌ دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. طراحی جذاب و آپشن‌های متنوع تیوولی در کنار مصرف سوخت اقتصادی این خودرو و خدمات پس از فروش بسیار خوب شرکت رامک خودرو از دلایل فروش بسیار خوب این خودرو بوده است. جالب است که بسیاری لقب زشت‌ترین شاسی بلند ایران را به این خودرو داده‌اند و بعضی دیگر آن‌را متفاوت‌ترین و خاص‌ترین نمونه شاسی بلند می‌دانند. هرچند که باید گفت که قیمت خودرو در کشور ما معیار ثابتی نیست و هر روز این امکان وجود دارد که قیمت‌ها بالاتر بروند. بنابراین، خودورهایی که در این راهنمای خرید به شما معرفی می‌کنیم، مواردی هستند که فارغ از قیمت‌شان ارزش خرید بالایی به متقضایان ارائه می‌کنند.

  • خرید سورنتو در بازار جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره امکان‌پذیر است؛ اما در بازار کشور ما، تنها به صورت دو دیفرانسیل 7 نفره وجود دارد.
  • همچنین اگر قصد داشته باشید این خودرو را برای بیشتر از 14 روز اجاره کنید تخفیف ویژه شامل حال شما شده و قیمت آن به روزانه 3,240,000 تومان کاهش می یابد.
  • همانطور که گفتیم برای مشاهده قیمت روز از طریق سایت یا پشتیبانان ما اقدام کنید.
  • قیمت این خودرو در حدود 1,090 میلیارد تومان برای مدل سال 1400 در تاریخ انتشار این مطلب می‌باشد.
  • بنابراین، هنگام خرید ماشین شاسی بلند باید با توجه به نیاز خود، از میان تعداد زیادی این خودروها یکی را انتخاب کنید.

این خودروی ژاپنی با موتور دو لیتری، در گذشته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای لوکس داخلی بود، اما رفته رفته از محبوبیت آن کاسته شد و امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که بخواهد شاسی بلند بخرد و به دنبال گرند ویتارا باشد. نمونه‌های جدیدتر این SUV دارای پیشرانه 2.4 لیتری هستند و معادل 169 اسب بخار قدرت دارند. از نظر ظاهری، گرند ویتارا یک خودروی قدیمی محسوب می‌شود و طراحی خشک و ساده آن، باب میل مشتری‌های امروزی نیست. در ضمن مصرف سوخت این خودرو در مقایسه با دو SUV قبلی که معرفی کردیم، بسیار بالاتر است. در بین بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران، خودروی رنو کپچر یکی از زیباترین‌ها است. خودروی کپچر ظاهر منحصربه‌فردی دارد و انحناهای کشیده شده روی بدنه این خودرو، جلوه خاصی به آن داده‌ است.

رنو داستر محبوب

طراحی ظاهری میتسوبیشی ASX و کیفیت مواد استفاده‌شده در داخل کابین مدل 2018 آن به نسبت رقبا، کمی بهتر است. علاوه‌براین، همواره می‌‌توان از این برند ژاپنی انتظار تولید خودروهایی باکیفیت بالا و استهلاک کم داشت که میتسوبیشی ASX هم از این قاعده مستثنی نیست. ماشین های شاسی بلند سعادت رنت در سه نوع ماشین عروس، ماشین بدون راننده و ماشین همراه با راننده رنت داده می شود. لکسوس کافه رنت مدل RX350 بوده و به دو صورت بدون راننده و با راننده اجاره داده می شود.

جدیدترین شرایط خرید و قیمت خودرو در بورس کالا

با مجله خبری خودرو بسترن فاو به یکسان‌بودن قوای فنی این خودرو با رنو کولئوس، تقریبا در کلاس قیمتی یکسانی قرار می‌گیرند. هیوندای توسان به یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز شده ‌است که 155 اسب‌بخار قدرت و 192 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال قدرت موتور هیوندای توسان به هر چهار چرخ خودرو، به وسیله جعبه‌دنده 6 سرعته تیپ‌ترونیک اتوماتیک انجام می‌شود.

نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید تویوتا راوفور نسل چهارم که در سال 2013 وارد کشور شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد. در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با گذشته، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود. از ویژگی‌های مثبت تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت بالای مونتاژ، استهلاک کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد.

http://betheme.ir