اجاره ماشین شاسی بلند لیست خودروهای شاسی بلند کاسپین رنت | besturnblog

تیگو 8 پرو با پلتفرم T1X طراحی شده است؛ پلتفرمی که مهندسان سابق BMW، GM و Ford روی آن کارکرده‌اند. پیشرانه ام وی ام تیگو 8 پرو یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور است که در کنار یک گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو را در زمان 8.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. ام وی ام تیگو 8 پرچمدار و لوکس ترین سری خودروهای شاسی بلند چینی چری است و این خودرو نسل دوم تیگو 8 است. سیستم‌های کمکی راننده این شاسی بلند چینی شامل کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری و کنترل پایداری می‌شود. سیستم‌های کمکی راننده خودرو فیدلیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت می‌شود.

  • طراحی ظاهری کیا اسپورتیج نسبتاً جذاب و عملکرد این خودرو نیز خوب ارزیابی شده است.
  • در زمینه احتراق نیز آلایندگی کمتر، مصرف سوخت کمتر و فرایند سوخت کاملتری گزارش شده است.
  • نسل سوم هیوندای سانتافه که با کد DM‌ شناخته می‌شود، خودرویی محبوب و پرفروش در بازار ایران است.
  • چنانچه شما بخواهید یکی از این خودرو ها را جهت خرید انتخاب کنید کدام مورد را انتخاب می‌کنید .
  • به‌طور کلی بد نیست بدانید که خودروهای کراس اور، معمولا سبکتر از SUV ها هستند و پلتفرم اصلی آنها مشابه خودروهای سواری معمولی (سدان) است.

با هدف بهبود مطلب و جلوگیری از زیاده‌گویی، هیوندای سانتافه را به‌عنوان محبوب‌ترین کراس‌اور کره‌ای بازار ایران در نظر می‌گیریم. در سال‌های اخیر، این محصول با پیشرانه ۲٫۴ لیتری مجهز به فناوری DGi وارد ایران شد. این مدل سانتافه ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن ۱۱ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۱۱٫۵ لیتر در صد کیلومتر است. اندک نمونه‌های صفرکیلومتر سانتافه مدل ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ در بازار ایران، نزدیک به ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

دانگ فنگ مدل97 تصادفی

موتور هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور در 4250 دور در دقیقه می‌رسد. شرکت هیوندای برای انتقال نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتومات استفاده کرده است. اجاره ماشین شاسی بلند برای افرادی که علاقه مند به خودورهای کراس اوور و شاسی بلند هستند یک انتخاب درست می باشد. سعادت رنت به عنوان یکی از بزرگترین موسسه های رنت خودرو با تامین خودورهای مورد نیاز شما نظیر شاسی بلند و سواری و خودروهای لوکس با قیمت بسیار مناسب همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید خودرو موردعلاقه خود را به صورت با راننده، بدون راننده و اجاره ماشین عروس، رنت کرده و خاطره ای به یادماندنی برای خود و عزیزان خود رقم بزنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس و نکات مهم جهت اجاره خودرو شاسی بلند آشنا شوید.

نظر بدهید انصراف از پاسخ

استقبال خانم‌ها از خرید این خودرو نشان داد که تیوولی یکی از بهترین ماشین‌های برای خانم‌ها است. سیستم تعلیق این خودرو هم در جاده‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان نداده است. رانندگی با این خودروها حس برتری و موفقیت را القا و راحتی بیشتر و امکان تردد در مسیرهای ناهموار را نیز برای سرنشینان فراهم می‌کند. قیمت اجاره خودرو بر اساس تعداد روزهای مورد نیاز و نوع ماشین متفاوت می باشد ، از لیست زیر خودروی مورد نظر را انتخاب و برای مشاهده تعرفه روی آن کلیک کنید.

مجله خبری خودرو بسترن فاو بلند از دید خیلی از رانندگان گزینه بسیار مطلوبی برای خانواده می باشد اما برای جوانان اصولا این مدل از خودرو زیاد مورد پسند نیست . شاسی بلند به مدلی از ماشین می‌گویند که ارتفاع آنها از ماشین‌های معمولی یا همان سواری بسیار بیشتر است . قصد خرید نیسان مورانو ۲۰۱۲ رو دارم لطفا راه نمایی کنید از موجودی قطعات در ایران و دوام و بازار فروش.

http://betheme.ir