گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | besturnblog

مجله خبری خودرو بسترن فاو متوسط هایما S7 توربو 9.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با داشتن باک 61 لیتری دارای برد متوسط 630 کیلومتر است. مصرف ترکیبی این خودرو 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن، برد متوسط 850 کیلومتر با هر باک پر را خواهد داشت. تنها نکته منفی اصلی خودرو قیمت آن بوده که نزدیک به قیمت خودروهای یک سایز بزرگتر از خود است و در بین رقبای خود خودروی گران قیمتی محسوب می‌شود. از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به داشتن رادار تصادف عقب و جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، هشدار باز شدن در، کمکی ماندن در لاین و کمکی حرکت در ترافیک اشاره کرد. امکانات ایمنی کابین تیگو 7 شش ایربگ شامل ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو می‌باشد.

  • نیسان ایکس تریل، یکی از محصولات جذاب کمپانی نیسان در بازار داخلی است که آخرین نمونه از آن، در مدل‌های 2016 و 2017 در بازار داخلی خرید و فروش می‌شود.
  • این دو شرکت، شاسی بلندهای مختلفی (که عمدتا چینی هستند) را تولید یا مونتاژ می‌کنند و با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی به فروش می‌رسانند.
  • امکانات رفاهی کابین نیز شامل ورود بدون کلید، کیلس استارت، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، صندلی 6 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو، گرمکن صندلی جلو و رنگ چرم قهوه‌ای موکا می‌شود.
  • این خودرو نام بزرگ تویوتا را به همراه دارد و یکی از گزینه‌های لیست بهترین شاسی بلند در ایران است.
  • اکثرا یا خانواده هستند یا عاشق ارتفاع زیاد در سواری خودرو اما عده ای از جوانان هم عاشق جذابیت خودروهای بدون سقف هستند .

هاوال M4 یکی دیگر از محصولات موجود در بازار است که می توانیم نام آن را در لیست شاسی بلند های ارزان قیمت بازار به ثبت برسانیم و می توانید شرایط فروش اقساطی هاوال را در سپندخودرو مشاهده کنید. در نسخه توربوشارژ ویژگی هایی نظیر افزایش قدرت و شتاب خودرو بدون بالا بردن حجم موتور را شاهد هستیم. در زمینه احتراق نیز آلایندگی کمتر، مصرف سوخت کمتر و فرایند سوخت کاملتری گزارش شده است. در صورتیم که به دنبال اطلاعات فروش اقساطی هایما اس 7 هستید، می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

حداکثر کیلومتر

ماشین شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که تاکنون، در سه نسل گوناگون راهی بازار شده ‌است. هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی زیبا و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید خودرو توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو برترین های بازار محسوب می‌شود.

رنو داستر محبوب

هزینه کرایه ماشین شاسی بلند در تهران به صورت روزانه محاسبه می شود اما در صورت خارج شدن از شهر تهران کرایه اجاره به صورت کیلومتر مسافت طی شده محاسبه خواهد شد. برای اجاره ماشین شاسی بلند با راننده نیاز به یکسری مدارک داشته که در زمان دریافت خودرو باید به نماینده شرکت تحویل دهید. برای بنزین نیز شما ماشین را با یک مخزن کامل دریافت خواهید کرد و باید با یک مخزن کامل ماشین را برگردانید. این خودرو همچنین به یک موتور چهار سیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی مجهز می باشد که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس کیا سورنتو از نوع 6 دنده اتوماتیک بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر تخمین زده می شود. شاسی بلندهای کمپانی چری با نام تیگو شناخته می‌شوند، اما خودروی تیگو 2 در ایران با اسم ام وی ام X22 عرضه شده است.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی KMC K7

کمپانی ولوو برای اینکه بتواند توان خروجی موتور کم‌حجم این شاسی بلند 7 نفره را به حداکثر حالت ممکن برساند، از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک از نوع GearTronic استفاده کرده ‌است. پس از آن‌که واردات خودرو به ایران در سال 98 متوقف شد، تا مدت‌ها هیچ شاسی بلند 7 نفره جدید و صفرکیلومتری در بازار موجود نبود. از اوایل سال 1400، بهمن موتور یک شاسی بلند 7 نفره به نام فیدلیتی را به بازار عرضه کرد. شرکت جتور از زیرمجموعه‌های برند چری محسوب می‌شود و کار آن تولید نسخه‌های اقتصادی از محصولات چری است.

http://betheme.ir