ظاهرا نمایندههای هر دو خودروساز اوایل سال جاری میلادی و در پشت درهای بسته با یکدیگر ملاقات داشتهاند تا بهتوافقی درباره یک پروژه فنی دست یابند.
بهنظر میرسد مکلارن و بامو بهدنبال همکاری روی توسعه یک پلتفرم سوپراسپرت الکتریکی هستند که با استفاده از هر برند محصول خاص خود را تولید کند. البته این خودرو یک محصول مشترک با دو نشان مختلف نخواهد بود؛ بلکه از طراحیهای متمایز ظاهری و داخلی سود خواهند برد.
اگر این خبر درست باشد، یک خودرو احساسبرانگیز و سبکوزن را شاهد خواهیم بود؛ زیرا بهنظر میرسد مهندسان دو شرکت بهدنبال وزن خالص ۱۵۰۰ کیلوگرمی برای این خودرو هستند.
جایگزین معنوی و الکتریکی M1 میتواند از سیستم چهارچرخمحرک و قدرت ترکیبی حدود ۱۱۰۰ اسببخار سود ببرد.
از زمان همکاری روی سوپرکار افسانهای F1 در دهه ۹۰ میلادی همواره شایعات متنوعی درباره همکاری دوباره مکلارن و بامو منتشر شده است. امروز یکی از خبرنگاران مشهور خودرویی با نام جورج کاشر جزئیات جدیدی از این مطالب را ارائه میکند.
مجله خودرو میگوید محصول تولیدی بامو حتی شاید یک سوپرکار نباشد و بهعنوان رقیب پورشه تایکان و جانشین سری ۸ گرنکوپه قد علم کند.