قفل دیجیتال قیمت قفل دیجیتال هوشمند قفل الکترونیکی-خانه هوشمند آکو

ظاهر زیبا و فوق العاده آن نمایی مدرن و لوکس به درب ساختمان شما می دهد. متخصصان فنی شرکت بارمان خدمات استثنایی را به صورت شبانه روزی (24 ساعته) و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل به مشتریان عزیز ارائه می‌دهند و این موضوع تفاوت اساسی این شرکت با سایر شرکت‌ها در ایران است.

قفل دیجیتالی یا قفل الکترونیکی سامسونگ شناخته شده‌ترین برند میان دیگر برندهای قفل الکترونیکی و قفل‌ هوشمند در ایران است. بهره مندی از سیستم ضد سرقت ؛ در صورتی که چند مرتبه رمز اشتباه یا اثر انگشت نا منطبق وارد شود این سیستم در قفل دیجیتال فعال خواهد شد. برندهای یال، سامسونگ، گیت من و روک از بهترین برندهای قفل الکترونیکی درب است. گروه بازرگانی هوک با بیش از سال‌ها تجربه به عنوان تامین کننده انواع قفل دیجیتال برندهای مطرح جهان در بازار ایران فعالیت دارد. کمپانی هوک در مدت فعالیت خود توانسته با جذب رضایت مشتریان به عنوان یکی از برترین تامین کنندگان قفل هوشمند در سراسر ایران یا حتی خاورمیانه شناخته شود.

– دسترسی به قفل درب توسط گوشی هوشمند

قفل دیجیتال قیمت قفل دیجیتال هوشمند قفل الکترونیکی-خانه هوشمند آکو

علاوه بر این، برای اینکه بتوانیم خرید بهتر و مقرون به صرفه تری داشته باشیم لازم است ارزیابی درستی از کارایی و مزایای هر کالا در مقایسه با قیمت آن داشته باشیم. راه کارهای زیادی برای ایجاد این امنیت وجود دارد که یکی از جدیدترین تکنولوژی ها برای ایجاد امنیت و آرامش برای ساکنین ساختمان‌ها استفاده از انواع قفل هوشمند و دیجیتال بر روب درب‌های ورودی ساختمان می‌باشد. این قفل کد دار درب دارای گواهینامه ثبت اختراع می باشد و قیمت آن نسبت به قیمت قفل دیجیتال بدون دستگیره مناسب تر می باشد و می توان گفت جزو قفل دیجیتال ارزان قیمت به شمار می آید.

قفل استخری نوع قفل الکترونیکی و تخصصی است که متناسب با باشگاهها و سالن های ورزشی و بدنسازی، سالن های فوتبال، سالن های فوتسال، استخرها و حتی ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی، طراحی و تولید میشوند. زیرا علاوه بر اینکه اطمینان خریدار از خرید محصول را راحت می کند سبب اعتماد سازی خریداران از کمپانی تولید کننده می شود . چونکه گارانتی محصول از سوی شرکت نشان دهنده ی این است که خود کمپانی به کیفیت کالا اعتماد دارد که این مسئله خود بالاترین ضمانت را ایجاد می کند . شرکت سامسونگ با تکیه بر دانش روز دنیا محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید و به خاطر اطمینان از کالای خود آن را پشتیبانی می کند . شرایط گارانتی نیز در شرکت سامسونگ برای تعمیر و تعویض قطعات و در صورت برطرف نشدن محصول تعویض کامل دستگاه می باشد که البته در خرابی بایستی در شرایط گارانتی ذکر شده باشد .

چرا قفل الکترونیکی کارن؟

توسط صفحه نصب، بدنه بیرونی قفل الکترونیکی را بر روی درب ورودی پیچ می‌نماییم. در غیر این صورت مشکلات بسیار زیادی در باز و بسته کردن درب برای شما به وجود خواهد آمد. در خانه های هوشمند، قفل های الکترونیکی به صاحب خانه اجازه می دهند بدون نیاز به کلید وارد خانه شوند یا دسترسی دیگران را فراهم کنند.

شناسایی چهره به قفل الکترونیکی و باز کردن درب راحت ترین و سریع ترین راه برای باز کردن قفل درب منزل می باشد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خانه‌ها، ساختمان‌های تجاری و اداری و فروشگاه‌ها اهمیت دارد تأمین امنیت محیط داخلی آن‌ها از شر سارقان است. یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای تأمین امنیت این فضاها این است که ورودی و خروجی‌ها کنترل و ایمن شوند تا افراد غیر مجاز نتوانند اجازه ورود به آن را پیدا کنند. قفل‌ها اصلی‌ترین ابزار برای ایمن‌سازی درب‌های ورودی به شمار می‌آید. قیمت هر کالایی با توجه به کیفیت و کارایی و موارد دیگر از جمله میزان آبشن هر محصولی مورد ارزیابی قرار می گیرد . البته عواملی دیگری نیز مانند خدمات پس از فروش و گارانتی نیز که به پشتیبانی محصول مربوط می شود نیز در تعیین قیمت یک کالا نقش اساسی دارد .

وقت بخیر قفل الکترونیکی ۳۱۶۸ از برند یال نسبت به آب مقاومت خوبی دارد. خیر، این دستگیره دارای قفل مخصوص است که همراه آن در بسته بندی موجود می باشد. تمام محصولات سری هوشمند ما دارای 2 سال ضمانت و 7 سال خدمات پس از فروش می‌باشند.

علاوه بر تنظیم دسترسی، بسیاری از قفل های هوشمند دسترسی به سیستم را ثبت می کنند که ابزاری را برای نظارت بر استفاده از درب ایمن انواع قفل دیجیتال ارائه می دهند. برخی از قفل های هوشمند دارای یک دوربین هستند که تصویری از افرادی که به درب دسترسی دارند ارائه می کند و یک گزارش عکس به راحتی قابل ارجاع است. امروزه فراموش کردن یا گم کردن و جا گذاشتن کلید یکی از دغدغه های بسیاری از افراد می باشد.

  • باید برای خرید این محصولات حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا محصول اصل و دارای گارانتی را تهیه کنید.
  • امکان ثبت چند اثر انگشت به صورت هم زمان که استفاده آن را برای خانواده ها و یا همکاران در یک دفتر مشترک مهیا می سازد.
  • می‌توان همزمان با نصب این قفل‌ها، اقدام به نصب دوربین مدار بسته نیز نمایید.
  • قفل های الکترونیکی توسط بارتی های قلمی و باتری های لیتیومی شارژ می شوند.