فروش اقساطی جک S3 با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری | besturnblog

خطوط بدنه در سپر با ظرافت و احتیاط بالا و به شکلی کم عمق مجله خبری خودرو بسترن فاو شده است که افزون بر کاستن از هزینه های تولید، خطر ناهماهنگی و بهم ریختگی را نیز کاهش می دهد. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.

  • به طور کلی باید گفت جک از پرطرفدارترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که شرکت در طرحفروش اقساطی جکS3مزایای متعددی نیز برای خریدار دارد.
  • نسخه دنده ای جک s5 دارای موتوری با حجم 1997 سی سی می باشد و توان خروجی موتور جک s5 174 اسب بخار در دور موتور 5200 دور در دقیقه است.
  • طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند.
  • در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی و دو عدد ایربگ سرنشینان جلو است.
  • همین الان با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید و برای خرید جک اقدام کنید.
جک تورین جی3 که کلا با نام توجوی معرفی شد، محصول شرکت جک موتورز چین است که در دو مدل هاچ بک و سدان تولید شد و شرکت کرمان موتور در سال 91و92 این خودرو را به کشور وارد کرد. حجم باک خودرو 55 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. جک S5 یک شاسی بلند کامپکت است که توسط کمپانی جگ موتورز تولید شده و جایگاهی بالاتر از برادر کوچکتر خود یعنی S3 دارد. این خودرو ابتدا در سال 2012 در نمایشگاه اتومبیل پکن با نام JAC Eagle S5 رونمایی شد.

خودرو جک J5 اتوماتیک سال 1395

در نمای پشتی این خودرو ارتفاع سقف در قسمت عقب با شیب ملایم کاهش داده شده است که به شکلی هوشمندانه باعث شده تا کم عرض بودن این خودرو در نمای پشت به چشم نیاید. چراغ های جلو این خودرو به زیبایی طراحی شده و جلوه ویژه ای به خودرو می دهد. سپر این خودرو به نسبت ساده است و تنها در بخش کوچکی در قسمت زیرین دارای پلاستیکی به رنگ سیاه است. این شرکت در ابتدا مشغول به ساخت کامیون بود و در قرن حاضر خودروهای سواری را تولید می کند. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم .

http://betheme.ir

با فعالیت های متداوم این شرکت چینی در حوزه تولید در سال 2000 توانست با اخذ مجوز از دولت اقدام به تولید خودرو ون و شاسی بلند کند. شرکت کرمان موتور در حوزه مونتاژ، ساخت، فروش و همچنین خدمات پس از فروش در ایران فعالیت می کند. این شرکت ها تا به الان با همکاری یکدیگر توانسته اند انواع متنوعی از خودروی جک را تولید و روانه بازار کنند.

نگاهی به محصولات جک

زمانی خریدار راغب به خرید این خودرو خواهد شد که بهترین شرایطفروش اقساطی خودروجک s3 به او پیشنهاد شود و در غیر اینصورت ممکن است از خرید خود صرف نظر کند. اگر شرکت های زیادی را زیر و رو کرده اید اما نمیتوانید یک شرکت با بهترین شرایط را بیابید ما به شما سایا خودرو را پیشنهاد میکنیم. مجموعه ی سایا خودرو آمادگی دارد تا با بهترین شرایط فروش اقساطی جک s3شما را مالک این خودرو کرده و دیگر فشار مالی زیادی را برای خرید این خودرو متحمل نشوید. نسخه دنده ای جک s5 دارای موتوری با حجم 1997 سی سی می باشد و توان خروجی موتور جک s5 174 اسب بخار در دور موتور 5200 دور در دقیقه است.

جک S3 مدل 1398 سفید