8 بازی ترسناک که اگر بازی کنید، از ترس به خود می لرزید + گیم پلی لنگاگیم | allescape

گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و شما می‌توانید با انتخاب قسمت‌های مختلف محیط کاراکتر خود را کنترل و همینطور با کلیک روی آیتم‌ها با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اصلی‌ترین المان بازی چوب کبریت‌هایی است که در خانه به‌دست می‌آورید که در روند کلی بازی تاثیر مستقیمی را می‌گذارد. همچنین، وجود هیولا‌ها در قسمت‌های مختلف خانه کار گشتن در خانه و بررسی دست‌نوشته‌ها را سخت‌تر می‌کند.

شخصیت شیطانی بازی به آرامی بازیکن را تعقیب می‌کند و و ما را تا حد زیادی به یاد فیلم It Follows می‌اندازد. طراحان در استودیوی DDD Wares همچنین سبک خاصی از گرافیک را برای این اثر انتخاب کرده‌اند که شبیه به بازی‌های عرضه شده در اواخر دهه‌ی ۹۰ میلادی است. راندن سریع ماشین در کنار اجتناب از موانع جهت رهایی از دست شرور داستان، به طرز شگفت‌آوری دشوار است. این دشواری با یک سیستم مرگ دائمی ترکیب می‌شود تا چالش بازی را بیش از پیش کند.

بهترین بازی های ترسناک اندروید: بازی Forgotten Memories

اما وجود تنش زیاد و هیجان‌انگیز بودن‌اش موجب شده که ما آن را اصلی در سبک وحشت دسته‌بندی کنیم. در این اثر شما کنترل کاراکتری را برعهده می‌گیرید که در کلبه‌ای در دل جنگل زندگی می‌کند. بازی Knock-Knock کاری می‌کند که برای همیشه از تاریکی وحشت پیدا کنید. بازیکنان باید نقطه به نقطه محیط را جستجو کنند تا در نهایت بتوانند راهی برای مقابله با عامل دیوانگی پیدا کنند. بازی Knock-Knock یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید است و ما تجربه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • شما را در نقش Price، شخصیت اصلی بازی قرار می‌دهد که در شرکت خرید و فروش ساختمان کار می‌کند.
  • بازی Diva از استودیوی Shokagame نیز شما را در چنین شرایط قرار می‌دهد.
  • در هر یک از مراحل بازی چالش خاصی را تجربه می‌کنید که به‌لطف محتوای بازی تعداد زیاد و متنوعی را در پیش رو دارید.
  • رو معرفی شما عزیزان کردیم امروز هم بعد از درخواست کاربران عزیز سایت تصمیم گرفتیم تا نسخه اول این بازی رو هم در سایت قرار بدیم تا شما دوستان عزیز از این نسخه هم استفاده کنید.

با این وجود می‌توان گفت بازی Thimbleweed Park برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال داستان‌های جنایی با درون مایه ترس و وحشت هستند. بازی کاملا به صورت آنلاین انجام می‌شود و گزینه بسیار خوبی برای افرادی محسوب می‌شود که قصد دارند با دوستان خود، تجربه سرگرم کننده و البته بازی ترسناک ترسناکی داشته باشند. در Fran Bow نیز بیشتر با داستان ترسناکی روبرو هستیم که روایت آن به خوبی ادامه پیدا می‌کند. در طول بازی ابزار اصلی شما یک گوشی خواهد بود که باید وارد خانه ترسناک محل حادثه شوید و با استفاده از چراغ قوه آن معماهای درون آن را حل کنید. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

8 بازی ترسناک که اگر بازی کنید، از ترس به خود می لرزید + گیم پلی لنگاگیم | allescape

مکانیزم‌های مختلف در گیم‌پلی آن مانند زوایای ثابت دوربین و مدیریت اینونتوری، از نسخه‌های اول مجموعه‌ی محبوب رزیدنت اویل الهام گرفته شده‌اند. خطر واقعی در این بازی به شکل آدم رباها و قاتلین زنجیره‌ای پدیدار می‌شود. این بازی خاص با استفاده از فیلم‌های از پیش ضبط شده (تکنیک Full Motion Video) زیبا به نظر می‌رسد و چیزی نیست که در سال ۲۰۲۲ زیاد از آن ببینیم.

Dead by Daylight: مرگ قبل از طلوع