6 دلیل برای خرید «آریزو 6 پرو»

به گزارش «اخبار خودرو»،امروزه رانندگی دیگر در امکانات اولیه خودرو خلاصه نمی‌شود بلکه مجموعه عواملی را در برمی‌گیرد که در افزایش لذت رانندگی نقش دارند. برند لوکس «فونیکس» به‌خوبی بر این موضوع تمرکز دارد و نسخه فیس‌لیفت محصولات این برند با پسوند «پرو» در راستای تحقق لذت رانندگی و رضایت حداکثری مشتریان ارائه می‌شوند. آریزو 6 پرو، جدیدترین محصول برند «فونیکس» در بازار است. در ادامه به بررسی دلایل خرید آن می‌پردازیم.
1-طراحی: آنچه از دید مخاطب خودرو پنهان نمی‌ماند، زیبایی است که در آریزو 6 پرو به روشنی دیده می‌شود. طراحی آریزو ۶ پرو، اسپرت و بسیار چشم‌نواز است. چراغ‌های کشیده و پیوسته در نمای عقب خودرو، جلوه‌ای مدرن و جذاب به این خودرو بخشیده‌اند که بینندگان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
2- کابین دلنشین: طراحی مدرن در این خودرو فراتر از نمای بیرونی است، المان‌های اسپرت در داخل کابین هم از یکپارچگی در طراحی خودرو حکایت دارند. اگر فضای جادار کابین برای شما حائزاهمیت باشد، آریزو 6 پرو یک انتخاب مناسب است زیرا 5سرنشین را به‌راحتی در خود جای می‌دهد. همچنین باتوجه به تمایل مصرف‌کنندگان به داشتن صفحه نمایش بزرگ‌تر، دو نمایشگر 10.25اینچی در این خودرو قرار دارد که نیاز سرنشینان را به خوبی برطرف می‌کند.
3-آپشن‌های رفاهی: اگر همراه داشتن همیشه شارژر موبایل برای شما دشوار است، آریزو 6 پرو با داشتن شارژر وایرلس، این دغدغه را برای همیشه از بین می‌برد.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در یک شب سرد زمستانی ترجیح بدهید پیش از ورود به خودرو، دمای آن مطابق با آخرین خواسته شما تغییر کند. در کنار قابلیت گرم‌کن صندلی‌های جلو، در این خودرو با امکان ریموت-استارت و همچنین تهویه‌مطبوع خودکار، پیش از ورود راننده می‌توان دمای مطلوب را به فضای کابین آورد.
همچنین دیگر خستگی و عوارض ناشی‌از رانندگی طولانی مفهومی ندارد چراکه آریزو 6 پرو به تنظیم 6جهته برقی برای صندلی راننده مجهز است.
4-ایمنی: امکان کنترل خودرو به‌ویژه سر پیچ‌ها یکی از فاکتورهای مهم در ایمنی خودرو است. آریزو 6 پرو با بهره‌مندی از سیستم کنترل پایداری ESP و سیستم کنترل کشش TCS، به خوبی از پس آن برمی‌آید. برخورداری از 6کیسه هوا در کنار سامانه‌های هوشمند ترمز این خودرو را بر فراز قله‌های ایمنی نشانده است.
5- تکنولوژی رادارهای ADAS: اما برگ برنده این خودرو نسبت‌به رقبا به‌زعم کارشناسان، تکنولوژی آن است. در دنیای هوشمند امروز، بهره‌مندی خودرو از رادارهای همیار راننده (ADAS) ضمن تسهیل رانندگی، احتمال تصادف را نیز به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. اتفاقی که نیاز به تغییر ناگهانی لاین دارد و در رانندگی امری‌ اجتناب‌ناپذیر است اما در حالت کلی این کار می‌تواند خطرناک باشد. اما از آنجا که آریزو 6 پرو از رادار نقطه‌کور BSD بهره می‌برد، در صورت وجود خودرو خارج از دید و در لاین مجاور، روی آینه کناری به راننده هشدار می‌دهد. رادار دیگر این مجموعه، وظیفه هشدار بر اثر تغییر لاین LCA را برعهده دارد که به دوران تغییر لاین غیراصولی و خطرساز پایان می‌دهد. رادار هشدار ترافیک جانبی RCTA نیز ریسک خروج از پارک، با دنده عقب را به‌صفر می‌رساند و عبور وسیله‌نقیله از مسیر را به راننده اطلاع می‌دهد.
6- گارانتی و شبکه گسترده خدمات پس از فروش: آنچه در همین مدت‌کوتاه در خط مشی فونیکس مشهود است، به بالا بردن سقف رضایت مشتریان، مربوط می‌شود. بهره‌مندی تازه‌ترین عضو خانواده فونیکس از 5 سال / 150هزارکیلومتر گارانتی، در کنار 2سال / 6نوبت سرویس رایگان، خدمتی است که کمتر از جانب شرکت‌های ایرانی ارائه شده است. تیراژ خودروهای این شرکت در بازار و یکسان بودن قطعات در بسیاری از مدل‌ها خیال خریداران را از بابت تامین قطعات نیز آسوده می‌کند.
در دنیای امروز و باتوجه به پیشرفت‌های شگرف در عرصه تکنولوژی، روزبه‌روز شاهد فاصله کمتری تا رویای رانندگی تمام‌اتوماتیک و عاری از ریسک تصادف، هستیم. برند فونیکس نیز به‌عنوان پرچم‌دار نوآوری و تکنولوژی در بازار خودرو ایران نشان داده برای تجربه مشتری اهمیت ویژه‌ای قائل است. فونیکس نشان داده برای تصمیم‌گیری و ارائه خودرو می‌توان کمالگرا بود و زیبایی و تکنولوژی روز را همزمان برای افزایش حداکثری رضایت مشتریان، پیشکش کرد. فاکتور هوشمندی و ایمنی در رانندگی، برای خریداران در دنیای هوشمند امروز بسیار حائزاهمیت است. گارانتی و شبکه قدرتمند خدمات، طراحی اسپرت و جوان‌پسند به همراه آپشن‌ها و رادارهای هوشمند، در مجموع سبب می‌شوند آریزو 6 پرو شایسته عنوان سدان لوکس بازار خودرو باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید:
http://yun.ir/arizo6pro



منبع