گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | besturnblog

در این مقاله از ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار پرداختیم و تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم. از جمله سایر شاسی بلندهای هفت نفره بازار کشورمان می‌توان به خودروهایی همچون میتسوبیشی اوتلندر، بورگوارد BX7 و جی ام سی S350 اشاره کرد. اگر شما نیز شاسی‌بلند دیگری را می‌شناسید که از چنین ظرفیتی برخوردار باشید، نام آن را با ما و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. درون سینه Volvo XC90 یک پیشرانه 4 سیلندر ۱۹۶۹ سی‌سی قرار داده شده که به لطف بهره‌گیری همزمان از سیستم توربوشارژر و سوپرشارژر، توان تولید 320 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

  • اما کرمان موتور تصمیم گرفت تا این خودرو را با نام KMC K7 و در اواسط سال 1400 وارد بازار ایران کند.
  • ما به عنوان یکی از اولین و بهترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه – با بیش از 8 سال فعالیت در این تجارت – چهره قابل اعتمادی را به عنوان یک ارائه دهنده اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه به دست آورده ایم.
  • ام وی ام تیگو 8 پرو در نسخه 7 نفره آن در ایران ارائه می‌شود، البته بسیاری معتفداند که صندلی‌های ردیف سوم کاربرد زیادی برای بزرگسالان ندارند و اگر این دو صندلی را بخوابانید حجم صندوق عقب شما به 1179 لیتر خواهد رسید.

نکته بسیار خوب دیگر مجله خبری خودرو بسترن فاو سانتافه، بازار خرید و فروش بسیار خوب این خودروست. با رسیدن به آخرین سال‌های قرن حاضر در تقویم ایرانیان، کراس‌اورهای ساخت چین با آستانه قیمت بیش از ۳۰۰ میلیون تومان ارزان‌ترین نمونه‌های صفرکیلومتر برای علاقه‌مندان به خودروهای شاسی‌بلند محسوب می‌شوند. البته این خودروها نیز برای بخش بزرگی از جمعیت کشورمان با درآمد متوسط کارمندی و کارگری خریدنی نیستند؛ اما ازنظر شرایط اقتصادی موجود، دردسترس‌ترین گزینه‌ها هستند.

تیگو ۵

این شاسی بلند چینی یا همان بایک X35 کوچکترین کراس‌اوور است که به عنوان محصول جایگزین بایک X25‌ محسوب می‌شود. تیگارد به صورت انحصاری برای سانیار موتور پارسیان و بازار ایران خلق شده است، چرا که بایک X35‌ در سایر نقاط جهان با نام‌های دیگری همچون بیجینگ X3، بایک X3‌ و سنوا X35 شناخته می‌شود. تولید این شاسی بلند از سال 2016 شروع شده و اکنون میزبان دومین نسل این خودرو در کشور هستیم که تولید آن از سال 2019 آغاز شد. KMC K7 از ترکیب پیشرانه و گیربکس یکسانی با جک S7 استفاده می‌کند، یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ TGDi با حجم 1.5 لیتر به همراه یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه استفاده می‌کند که 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور دارد. همچنین وجود امکاناتی مانند صندوق برقی هوشمند، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده و سیستم صوتی از برند Infinity این خودرو را برای کسانی که با داشتن امکانات رفاهی فراوان علاقه دارند بسیار جذاب می‌کند. البته کرمان موتور 3 آپشن بسیار مهم رادار تغییر لاین، رادار نقطه کور و رادار تصادف جلو به همراه ترمز اضطراری را از این شاسی بلند چینی پر امکانات و به‌روزرسانی شده حذف کرده است.

خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در تهران

تیگو 3 که در ایران با نام ام وی ام X33 عرضه شده، در واقع قبل از X22 به بازار آمد. نسخه‌های مختلفی از این خودرو تولید شده‌اند که فیس‌لیفت‌های متفاوتی هم دارند. طراحی ظاهری نسخه‌های اولیه تعریف چندانی نداشت، اما در فیس‌لیفت سال 2010 و سال 2014 تغییرات اساسی در ظاهر این خودرو اعمال شد و سر و شکل مدرن‌تری به خود گرفت. جدیدترین نسخه X33 در کشورمان در دو تیپ S و همچنین S اسپرت فروخته می‌شود که هر دو از ظاهر خوبی برخوردارند.

چری خودروهای شاسی بلند

تویوتا تا پیش از C-HR و پریوس، زبان طراحی ساده‌تر و متفاوتی داشت، اما این دو خودرو با ظاهری کاملاً متفاوت تولید شدند. استفاده از متریال عالی، طراحی بسیار خاص در ظاهر و کابین، آپشن‌های نسبتاً کامل، مصرف سوخت پایین و بازدهی بسیار خوب موتور از جمله موارد مثبت آن است که C-HR را به انتخابی مناسب هنگام خرید خودرو شاسی بلند تبدیل می‌کند. عمده‌ لندکروزرهای مدرن موجود در ایران GXR هستند و بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ وارد کشور شده‌اند.

http://betheme.ir