کوینکس چیست؟ خبرآنلاین

اگر شما در این مسیر با ضرر پوزیشن خود را نبندید و قیمت بیت کوین به تتر برسد، این به آن معناست که هم اکنون ضرر شما به اندازه تتر است که به اندازه ی کل سرمایه ی اصلی شما در این معامله می باشد. در چنین شرایطی، صرافی پوزیشن شما را به طور خودکار می بندد و کل سرمایه ی شما که در این معامله وارد کرده اید، از دست می رود. بنابراین همیشه توصیه می شود که از اهرم های پایین برای انجام معاملات فیوچرز استفاده کرده و برای معاملات خود حد ضرر قرار دهید چون بستن معامله با ضرر نسبت به از دست رفتن کل سرمایه، قطعا بهتر خواهد بود. به عنوان مثال برای شروع و برای ریسک پایین، ضریب اهرم 3 ایزوله را انتخاب کنید.

در مورد مبحث کیف پول در صرافی coinex توجه داشته باشید که بهتر است از کیف پول آفلاین استفاده کنید. کیف پول coinex اگر چه با ضریب اطمینان کافی و بالاست، اما همواره توصیه بر این است که از یک کیف پول جداگانه برای نگهداری ارز های خود استفاده کنید. کار با پلتفرم coinex ایمن و آسان است و در واقع برای برقراری این امنیت از چندین پروتکل استفاده می شود. محافظت کامل در این صرافی به صورت کامل و با عنوان «محافظت در کل ابعاد» انجام می پذیرد.

اخبار بازار و کسب و کار

پس از بررسی صرافی کوینکس، وقت آن است که برای ثبت نام و ورود به صرافی کوینکس آماده شوید. به‌دلیل فیلتر بودن این صرافی در کشور ایران، برای استفاده از آن باید از وی‌پی‌ان استفاده کنید. هرچند امکانات آن به پای صرافی بایننس نمی‌رسد، اما باز هم می‌تواند نیازهای ابتدایی یک معامله‌گر ارز دیجیتال را برآورده کند.

ورود به کریپتو

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کوکوین ایران ارز دیجیتال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

کوینکس چیست؟ خبرآنلاین

در واقع صرافی ۳۰ درصد باقی مانده را در یک صندوق حمایتی یا پوششی قرار می ‌دهد تا در مواقع لزوم از پول آن صندوق استفاده کند. یکی از روش های دیگری که شما می توانید وضعیت اکانت خود را به صورت وریفای شده تبدیل کنید خرید ارز دیجیتال با ارز فیات است. وبسایت این صرافی ازچندین زبان پشتیبانی می کند و همچنین اپلیکیش برای موبایل نیز ارائه کرده است. وبسایت این صرافی بسیار ساده و کاربر پسند ارائه شده است به طوری که یک کاربر معمولی با اطلاعات پایه ای نیز می تواند از آن استفاده کند.

قطعا پیاده کردن محیط سریع و کاربرپسند صرافی هایی که امکانات زیادی دارند، در اپ موبایلی بسیار پیچیده تر از وب سایت صرافی هاست. زیرا صفحه نمایش موبایل کوچکتر است فقط از طریق لمس کردن، امکان کار با اپ فراهم هست. با وجود این محدودیت ها، امتیازی که می توانیم به صورت منصفانه به اپ موبایلی کوینکس، بدهیم، امتیاز 8 و نیم از ده می باشد.

  • سلام مشکل trading prohibited چرا میاد و چجوری میشه حلش کرد چون اجازه معامله نمیده.
  • به این ترتیب، خیالتان از بابت امنیت این حساب، آسوده می‌شود.
  • همانطور که در بخش‌های قبلی ذکر شد، معاملات مارجین در بخش اسپات صرافی کوینکس انجام می‌شود.
  • هر توکن موجود در صرافی کوینکس دارای چندین جفت معاملاتی و استخرهای نقدینگی دائماً در حال تغییر هستند.