پژوهشگر دفاع مقدس: پیروزی در فاو اشتباه تفکر «هاشمی» را نشان داد/ حکایت نامه رجوی به بنی صدر

زمان آغاز جنگ محل اختلاف است چون عراق از پیروزی انقلاب تا سال 59 در حدود 20 ماه تجاوزات مرزی خود را آغاز کرد و در فروردین سال 59 به قدری تحرکات نظامی افزایش پیاده کرد که بخشی از نیروهای ارتش به مرز اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد درودیان پژوهشگر دفاع مقدس با حضور در برنامه سرچشمه در پاسخ به این سوال از چه زمانی انتقاد ها به آغاز جنگ در 31 شهریور سال 59 آغاز شد؟ گفت: همه این مناقشات در این باره در پیش فرض این سوال نهفته است.

وی افزود: بر این مبنا جنگ پیش از شهریور سال 59 آغاز شده بود اما از نظر تاریخی جنگ از اول شهریور سال 59 آغاز شد و دیگر هم قطع نشد و در حقیقت 31 شهریور سال 59 تاریخ آغاز رسمی جنگ است.



منبع – پژوهشگر دفاع مقدس: پیروزی در فاو اشتباه تفکر هاشمی را نشان داد/ حکایت نامه رجوی به بنی صدر پژوهشگر دفاع مقدس گفت: هاشمی فکر می کرد اگر یک پیروزی در جنگ بدست آوریم آمریکا و متحدانش متقاعد می شوند و جنگ را تمام می کنند؛ من معتقدم آن پیروزی در فاو بدست آمد و آزمونی بود که تفکر وی اشتباه است.

«هاشمی» فکر می کرد اگر یک پیروزی در جنگ بدست آوریم آمریکا و متحدانش متقاعد می شوند و جنگ را تمام می کنند؛ من معتقدم آن پیروزی در فاو بدست آمد و آزمونی بود که تفکر وی اشتباه است.