همایش «فاتحان فاو» در مازندران برگزار می شود | مدیرکل حفظ

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی ظهر دوشنبه در نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس که با موضوع همایش بزرگ فاتحان فاو در اداره کل حفظ آثار برگزار شد، به نقش مازندران و لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات والفجر 8 و آزادسازی فاو پرداخت و اظهار داشت: حماسه غیور مردان خط شکن لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات غرورآفرین والفجر 8، تابلوی جاودانی است که تا همیشه تاریخ در حافظه مردمان این مرز و بوم، مانا و ماندگار خواهد بود.

ملکی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از فرماندهان حماسه ساز در این عملیات و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس برشمرد و با اشاره به برگزاری سه دوره همایش در استان های مازندران، گیلان و گلستان، گفت: امسال چهارمین دوره مراسم را با ر



منبع

وی از برگزاری همایش بزرگ فاتحان فاو با حضور رزمندگان و فرماندهان نیروهای مسلح استان و لشکر ویژه 25 کربلا در استان خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی یکی از فرماندهان دفاع مقدس در نیمه اول اسفندماه برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندارن گفت: همایش بزرگ «فاتحان فاو» با حضور رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

– ساری -مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندارن گفت: همایش بزرگ فاتحان فاو با حضور رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس در استان برگزار می شود.