«هانکوک» اسپانسر جایزه سال «اتواکسپرس» شد

ارتباط هانکوک با مراسم جوایز اتواکسپرس سال 2022 نشان‌دهنده تعهد آنها به این ایدئولوژی است، البته این مهم با سرمایه‌گذاری‌های متعدد در زمینه تحقیق و توسعه برای محصولات پیشگام هانکوک نشان داده شده است.

این شرکت می‌خواهد سهم تعیین‌کننده‌ای در بازار تایرهای برقی داشته باشد. چشم‌انداز این انتخاب، حرکت به سمت خودروهایی با آلایندگی صفر خواهد بود.

در ماه می 2022 هانکوک با کسب سه جایزه سال اتواکسپرس در دو نوع Ventus S1 evo 3 در تست تایر تابستانی اتواکسپرس و Kinergy 4S 2 بین محصولات چهارفصل اتواکسپرس قرار گرفت، همچنین از تایر Winter i*cept RS 2 نیز در تست لاستیک زمستانی اتواکسپرس تقدیر شد.



منبع

درنهایت جایزه اصلی اتواکسپرس سال 2022 به نیسان آریا اعطا شد. این خودرو برقی منحصربه‌فرد، سواری راحت و ظرافت فوق‌العاده را در کنار چابکی شگفت‌انگیز برای خودرویی نسبتا بزرگ ترکیب و ارائه می‌دهد.

چانگ یول‌هان، مدیر شعبه انگلستان هانکوک گفت: «حمایت مالی از جایزه خودرو سال اتواکسپرس برای تقویت همکاری ما با تولیدکنندگان مختلف خودروهای ممتاز که در بریتانیا فعالیت می‌کنند، بسیار مهم است. ما به نیسان بابت دریافت جایزه مدل آریا تبریک می‌گوییم. این جایزه بار دیگر اهمیت راهکارهای بهبود تایر برای خودروهای برقی نشان می‌دهد، البته هانکوک سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند.»

این جایزه شامل خودروهای شهری و سوپرمینی، خودروهای شاسی‌بلند و استیشن‌ها و همچنین خودروهای هیبرید و الکتریکی بود. بین تمام دسته‌بندی‌ها 17سازنده خودرو جایزه دریافت کردند.

جوایز معتبر اتواکسپرس تولیدکنندگان خودرو و لاستیک را نیز به‌طور یکسان به چالش می‌کشد تا به‌طور مداوم برای نوآوری‌ها و بهبود محصول تلاش کنند.

این محصول یکی از پیشگامان خانواده تایرهای جدید و بین‌المللی «iON» هانکوک است که برای خودروهای برقی درجه یک طراحی شده، یکی دیگر از اعضای این خانواده Winter i*cept iON است که در پاییز آینده عرضه می‌شود.

در این مراسم از بهترین خودروها در سگمنت‌ها، مزایا، نوآوری، فناوری و طراحی در بازار خودرو تجلیل شد. خودروسازان شرکت‌کننده در بیست‌وهفتمین‌ دوره برای کسب این جایزه معتبر باهم رقابت کردند.

هانکوک به‌تازگی مدل Ventus iON S را به‌عنوان اولین تایر تابستانی برقی در طیف محصولات جدید خود را که به طور خاص برای خودروهای الکتریکی طراحی شده، روانه بازار کرده است.