نکاتی کلیدی برای طراحی بسته بندی کالاها

مساله ی مهمی که در اینجا وجود دارد این است که چرا خلاقیت در بسته بندی تا این اندازه اهمیت دارد و نبود نتایج مناسب برای پیدا کردن خلاقانه ترین طراحی بسته بندی افغانستان جای تامل و نگرانی دارد. به طور کلی رایج ترین لوگو ها، لوگوهای تصویری هستند؛ برای طراحی این نوع لوگو ها باید از شرکت طراحی لوگو حرفه ای استفاده کرد، زیرا طراحی این لوگو ها نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. همانطور که گفته شد، طراحی و ثبت لوگو شرکت امری تخصصی است و صرف این که شما میتوانید از زیباترین نوع لوگو استفاده کنید، نباید اقدام به انتخاب آن نماید، زیرا طراحی لوگو اختصاصی و مناسب نیازمند دریافت مشاوره تخصصی بوده و در صورت اشتباه و عدم طراحی اصولی لوگو، میتوانید درگیر برندینگ معکوس شوید.

لوگو تایپوگرافی: این لوگو عمدتا از انواع و اقسام فونت ها طراحی می شود، اما برخی طراحان این لوگو ها را به صورت دستی و دور از چارچوب فونت های آماده طراحی می کنند. انتخاب نماد و آیکون لوگو واقعاً به مشخصات برندتان بستگی دارد، اما این باید به شما ایده دهد که به دنبال چه چیزی باشید. شما همچنین باید فضایی برای مجموعه ای از آیکون ها در قسمت پشت یا پایین بسته بندی خود ایجاد کنید که نشان میدهد مواد مورد استفاده در ساخت بسته چه از نظر استاندارد و چه بسته های بازیافتی مطابقت دارد و همچنین اجزای محصول داخل بسته بندی.اگر شما در حال طراحی بسته بندی هستید ممکن است به شما بگویند چه اطلاعاتی را برای بسته بندی در نظر بگیرید،اما باید بدانید بسته بندی با چه مواردی و آپشن هایی دقیقا چاپ خواهد شد تا بتوانید همه چیز را در نظر بگیرید، می توانید وکتور مجموعه ای از آیکون ها را قرار دهید.

در این مطلب سعی کردیم که در مورد روشهای بستهبندی کالا صحبت کنیم و اهمیت هر کدام از آنها را در نگهداری و ذخیره سازی نمونه سفارش طراحی بسته بندی مواد ذکر کنیم. لوگو بخشی جدایی ناپذیر از تصویر هر برندی است. خوشبختانه تعداد زیادی برنامه ساخت لوگو در اندروید تولید شده است که هر کدام بخشی از نیازهای شما را رفع خواهد کرد؛ اما انتخاب بهترین آنها کاری دشوار است. وقتی شما برای بازاریابی تاثیرگذارتر، بخشی از خدمات یا نمونهای از محصول را بهعنوان هدیه ارائه میدهید. یک شرکت طراحی لوگو میتواند به طور آنلاین صدها تنوع طرح لوگو را با ارائه اطلاعات اولیه در مورد شرکت شما و ترجیحات بازار فروش شما ایجاد کند، سپس بر اساس مدلها میتوانید به دلخواه با نظر دهید که طراح آن تصویر ویرایش و تغییر دهد. یک تصویر خوب طراحی شده میتواند جایگزین صدها کلمه شود. خلاصه شده کلمه orient polypropylene است که به عنوان یک ورق نازک پلاستیکی با استحکام و مقاومت بالا شناخته شده است و به عنوان سلفون ایرانی میان تولید کنندگان معروف است.

نایکی، پوما، آئودی همگی آیکون های شناخته شده ای دارند، اما مانند هر موفقیت دیگری، برای رسیدن به این شهرت زمان زیادی سپری شده است. این امضای شما است که با هویت خودتان شکل گرفته است؛ بنابراین، یک لوگو با حروف، نمادها و نقشهها یا هر دو (نقاشی و حروف) برای هویت شرکت مهم است. با این حال، اگر یک کارآفرین یا صاحب کسبوکار کوچک هستید که به دنبال طراحی باکیفیت هستید، یک طرح از طرف شرکت رایان طرح برای شما هزینه مناسبی خواهد داشت. به جای کوچک کردن بسته های آبمیوه میتوانید آن را به شکل تکه های پرتقال در بیاورید تا وقتی در کنار هم قرار میگیرند به یک پرتقال کامل تبدیل شوند. آیری معتقد است: “آنچه شما فکر می کنید بهترین طراحی برای لوگوی تان در طرح جهانی است ممکن است صرفا به درد محبوبیت در یک بازار کوچک محلی بخورد.

تاریخچه نگهداری (بسته بندی یک روش نگهداری است )مواد غذایی به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح میرسد چنانچه در سواحل خلیج فارس از روش نمک زدن و خشک کردن استفاده می کردند. رابرت گیر کارتن تاشو را اختراع نمود که تا کنون از روش او برای ساخت بسته بندی استفاده می شود. بسته بندی پلاستیکی کلوچه را میتوان رایجترین و محبوبترین روش برای بسته بندی این محصول دانست. به کار میروند. از امتیازات این قوطیها میتوان به نفوذ ناپذیری، مقاومت بالا در برابر محیط و دما اشاره کرد. لوگوهای حرفهای طراحیشده باعث ایجاد اعتمادبهنفس در کسب و کار میشوند.همچنین یک لوگوی خوب طراحی شده، سیگنالی است که مشتری در انتخاب برند موردنظر برای خرید و یا سرمایهگذاری به دنبال آن است. این تفاوت در طرح لوگو شما نیز یک عامل پرستیژسازی برای مشتری قبل از خرید کالا و خدمات است.

آزاده مومنی ثانی

در صادرات، بسته به حمل و نقل مورد استفاده و مسافت طی شده، ممکن است لازم باشد از انواع مختلف بسته بندی برای سفارشات و بازارهای مختلف هدف استفاده شود. طرح لوگو در مورد حوزه فعالیت و کیفیت شما و کاری که انجام میدهید است. توضیحات: سایت با کیفیت عالی و همچنین رنگ زمینه کاری می باشد، سایت قابلیت قرادادن محصولات به صورت نامحدود و همچنین دسترسی مدیریت جهت تغییرات اطلاعات تماس، همچنین اضافه ، ویرایش ، حذف می باشد. گلبرگ دیزاین شامل تیمی حرفه ای از طراحان و گرافیست هایی است که کار طراحی و چاپ بسته بندی تهران را با کیفیتی عالی انجام می دهند. لوگو تایپ ها معمولا در مرحله اول به صورت فونت طراحی می شوند و سپس بر روی فونت طراحی هایی ایجاد می شود. لوگو تایپ، لوگویی است که بر پایه نوشتار طراحی می شود، در طراحی نام برند ها، شخص و یا سازمان ها به صورت کاملا مفهومی از لوگوی تایپ استفاده می شود.

یکی دیگر از مزایای طراحی لوگوهای بلند و عمودی این است که برای استفاده در تبلیغات آنلاین نیازی به ایجاد تغییر ندارد و به راحتی میتوانید از آن در شبکههای اجتماعی مختلف استفاده کنید. ۹۹designers یک فروشگاه لوگو را ارائه می دهند که با لوگوهای دستساز و منحصر بفردی تجهیز شده است و این وب سایت موقعیتی را در دسترس افراد قرار می دهد تا به محتواهای شخصی سازی شده ی بیشتری دسترسی داشته باشند، جاییکه افراد از همان ابتدا با خروجی کار تاحدودی آشنا شده و اطلاع پیدا می کنند.

نمونه ای از طرح بسته بندی گردو طراحی یک لوگو به این شکل اصلا کار ساده ای نیست. چه لوگویی برای کسب و کار ما مناسب است؟ همچنین پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده قیمت ها و تعرفه های بروشور از صفحه مورد نظر ما دیدن نمایید. همچنین مشتری بتواند آن را به راحتی حمل کند. این وب سایت به مشتری ها کمک می کند تا تصمیمات سخت اما بهتری بین انبوهی از لوگوهایی که در سر دارند بگیرد. بازار کسب و کار بین المللی را برای اولین و اخرین بار از آن خود کنید. با انسجامی که بین تمامی نقاط تماس این برند وجود دارد آنها می توانند به پیام برند خود قدرت ببخشند و مشتریان خود را با تجربه ای منحصر به فرد ذوف زده کنند. بسیاری از مشاغل نو پا توانسته اند با بسته بندی های متفاوت و منحصر بفرد وارد بازار رقابت جهانی شده و با شرکتهای با سابقه تر رقابتی سالم داشته باشند.

هرچه ارزش لوگو و سیستم هویت جدید برای برند و کسب و کار شما بیشتر باشد، میتوانید انتظار پرداخت هزینهی بیشتری برای طراحی داشته باشید. به لطف طراحی لوگوی شما، میتوانید راحتتر خود را به دنیا معرفی کنید؛ بنابراین، با طرحی که شما را منعکس میکند، ممکن است این شانس را داشته باشید که خود را از رقبای خود متمایز کنید و آگاهی بازار شناخت خود را وسیعتر کنید. هارکینز می گوید: “مشتری های وب سایت ۹۹designers می توانند از آنچه انتخاب کرده اند یک نظر سنجی تشکیل دهند و با اشتراک لینک آن در شبکه های اجتماعی و درخواست های ایمیلی از افراد بخواهند رای دهند، و گاه سورپرایز می شوند که طرحی که گمان می کردند در بالاترین رتبه قرار بگیرد، چندان مقبول افراد در نظر سنجی قرار نگرفته است و در نهایت به دنبال این می روند تا تصمیم بهینه و بهتر خود را در زمینه ی طراحی لوگو بگیرند”.

در طراحی لوگو با حرف و حروف از تکنیک های مختلفی برای خلق یک طراحی منحصر به فرد استفاده می شود تا لوگوها به یاد ماندنی و منحصر به فرد خلق شوند. لوگو اعتبار کسب و کار شماست و هزینه برای طراحی یک لوگو حرفه ای واقعا کار اشتباهی نیست. یکی از سؤالات بسیار مهم با توجه به انواع لوگو، لوگوی مناسب کسب و کار ما میباشد که میتواند شما را در چند راهی بسیار پیچیدهای گیر بیندازد و به همین علت نیز باید قبل از هر کاری از مشاوره رایگان طراحی لوگو تیم ما استفاده نماید. لوگو مونوگرام: این نوع لوگو معمولا از چند حرف اول یا خلاصه حروف اسم تجاری یک شرکت تشکیل می شوند، این نوع لوگو ها بسیار ساده طراحی می شوند. از طراح نایکی، کرولاین دیویدسون، خواسته شد تا چیزی را طراحی کند که احساس را نشان دهد و به خوبی روی کفش نشان داده شد پوما نیز با تصویری که از یک پرش و نام شرکت است تشکیل شده است.

رنگ ها به صورت زاویه دار در کنار هم قرار نمی گیرند اما به وسیله خطوطی مشخص از یکدیگر جدا می شوند. در طراحی لوگو تلفیقی باید سعی شود، بین نوشتار و تصاویر هماهنگی باشد و این دو با یکدیگر مطابقت داشته باشد و سعی شود بی ربط به هم نباشند. اگر نتوانید کیفیت بسته بندی مواد غذایی، طراحی، جنس پاکتها یا هر مورد دیگری را که به موضوع بسته بندی محصولات غذایی ربط دارد برقرار کنید، در فروش خود موفق نخواهید شد. لوگو بخش مهمی از هویت هر نام تجاری است و اغلب اولین چیزی است که یک مشتری میبیند و استفاده از لوگویی که برجستهتر از رقبای آن برند است، بسیار مهم است. البته برخی از لوگوهای چند رنگی بسیار موفقی نیز مانند لوگو گوگل، ویندوز و یا eBay وجود دارند. اپلیکیشن های اندرویدی طراحی لوگو طیف گسترده ای از فونت ها، آیکون ها و رنگ ها را در اختیار شما قرار میدهند که میتوانید آنها را به صورت لوگوهای حرفه ای ویرایش کرده و فایل نهایی را با فرمت های مختلف وکتور یا رستار ذخیره نمایید.

نمونه طراحی بسته بندی انلاین طرح بستهبندی فوق العلاده مهم است، تهیه و ارائه یک محصول بستهبندیشده با طرح خوب میتواند مشتریان را دوباره و دوباره برگرداند و میزان فروش را بالا ببرد. لوگوها نمادهایی هستند که با کلمات یا آرمها ایجاد میشوند که تقریباً در هر زمینهای، چه دیجیتال و چه چاپی، قابل استفاده هستند. بعضی از افراد فکر می کنند که به کار بردن تعداد زیادی رنگ روشن میتواند توجه مخاطبین بیشتری را به خود جلب می کند.همیشه رعایت سادگی باید اساس کار شما در طراحی و چاپ بسته بندی حبوبات یا هر محصول دیگری باشد.

شرکت طراحی لوگوی لوگو داک لوگو مسکات: لوگو مسکات می تواند شکل انسان، حیوان، و یا اشیا باشد؛ و مناسب شرکت هایی است که به دنبال ایجاد فضایی سالم بر پایه بچه ها و خانواده ها هستند. تفاوت میان همه راه حل هایی که وجود دارند چیست و کدامیک برای من معنا پیدا می کنند؟ آدیداس را در نظر بگیرید، برندی که از سه خط موازی در لوگوی خود استفاده می کند، آن هم در همه ی طراحی هایش. ایده بصری، کاملا باید منطبق بر ایده کلامی برند تدوین گردد به گونه ای که بتوان با چند واژه ساده آن را صدا زد مانند بطری کمر باریک کوکاکولا، مانند صورتک خندان پپسی، مانند ستاره سه پر بنز و … لوگو سه بعدی: این نوع لوگوها از قواعد پرسپکتیو پیروی می کنند. لوگو ها به صورت کلی، در راستای افزایش درآمد و محبوبیت یک برند تولید و خلق می شوند، همه لوگو های اطراف ما از استاندارد های خاصی پیروی می کنند، در این مطلب سعی می کنیم شما را با انواع لوگو آشنا کنیم.

نمونه طرح برای لوگو

البته می تواند قبل از انتخاب نیز از طراح بخواهید تا اصول و مفاهیم همه اتود ها را بیان کند تا شما با ذهنی بازتر انتخاب خود را انجام دهید. مفصل برایتان گفتیم اگر بخواهید طراحی را با کاغذ شروع کنید به چه ابزاری احتیاج دارید و اگر بخواهید طراحی دیجیتال داشته باشید به چه لوازمی. اگر اینگونه فکر کنیم، اهمیت لوگو را میتوان به وضوح درک کرد. لوگو یکی از مباحث مهمی است که باید از ابتدای کسب و کار تا رشد کسب و کار به آن فکر کنند. پیدا کردن یک ایده، پیدا کردن یک طرح خاص که پرستيژ بالایی برای کسب و کار شما داشته باشد و همه نکات مهم در طراحی لوگو حرفه ای در آن رعایت شده باشد قطعا زمان بسیار زیادی از طراح خواهد گرفت. بر همین اساس انتخاب یک میز و صندلی استاندارد و مناسب بسیار مهم است.

البته رعایت کردن قانون یک سوم همیشه دلیل بر برتری طراحی بسته بندی نمیشه و باید سایر اصول رو هم در کنار اون به درستی در نظر داشته باشین. شخصیتی که بصورت رو در رو می تواند با شما ارتباط برقرار کند. شرکت طراحی بسته بندی این پک سعی کرده است تا با خلاقیت زیاد طرح هارا تحویل دهد. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که همواره مشاوره با یک فرد متخصص همواره بهترین نتیجه هارا برای شما به ارمغان می آورد. اما یک لوگوی متمایز در میان این لوگوهای یکسان قطعا علاوه بر برانگیختن احساس کنجکاوی مشتری، سبب جذب آن نیز خواهد شد. فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت طراحی لوگوهای مختلف به شرح زیر هستند.