به گزارش «اخبار خودرو»،محصول جدید برند لوکس فونیکس با نام آریزو 6 پرو روانه بازار شد و نخستین مشتریان این محصول لوکس، خودروهایشان را دریافت کردند. همانطور که انتظار میرفت، نسخه قبلی این خودرو (آریزو 6) مورد استقبال طرفداران سری آریزو قرار گرفت و مدیرانخودرو در ادامه فعالیتهای خود نسخه فیسلیفت آن را طراحی و بهبازار خودرو ایران ارائه کرد. برند فونیکس بهعنوان نامی نوین در عرصه خودروهای لوکس بازار ایران، این محصول را از جنبههای مختلف نسبت بهنسخه قبلی آن ارتقا داده است که در ادامه بهدلایل استقبال قابل توجه خریداران این خودرو میپردازیم.
گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر و 6 نوبت سرویس دورهای رایگان 2 ساله از دیگر مزایای آریزو 6 پرو در مسیر فتح قلب خریداران بوده است. مدیرانخودرو که در سختترین دوران تحریم توانسته دسترسی خریداران ایرانی بهمحصولات با کیفیت و بهروز جهانی را حفظ کند، هماکنون با برند فونیکس و ارائه آریزو 6 پرو موفق شده است عطش بازار برای یک سدان لوکس را سیراب کند. آریزو 6 پرو خودرویی است که علاوهبر توجه اساسی بهمشخصات فنی، با اتکا بهآپشنهای رفاهی و رادارهای خود توانسته گوی سبقت را از رقبا برباید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه فرمایید:http://yun.ir/fownix_arrizo6pro