معرفی ساعت هوشمند بوگاتی – اخبار خودرو

نمایشگر آمولد بوگاتی Carbone Limited Edition در ابعاد ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل، از شیشه سافایر و با قابلیت لمسی ساخته شده و توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون‌رنگ را دارد.

شرکت VIITA برای ساخت هریک از این ساعت‌ها، یک قطعه فیبرکربن را برش داده تا بدنه بوگاتی Carbone Limited Edition به‌صورت یکپارچه ساخته شود. ظرفیت باتری این ساعت با ۲۲ درصد افزایش نسبت به‌مدل قبلی، به ۵۴۰ میلی‌آمپر رسیده است تا این ساعت در شرایط عادی و بدون استفاده از GPS، تا ۱۵ روز روشن بماند.

به‌لطف قابلیت ضدآب تا عمق ۱۰۰ متری، هنگام شنا می‌توان این ساعت را به‌همراه داشت.

دو بند سیلیکون-نایلون به‌رنگ خاکستری یا سیلیکونی-مشکی برای این ساعت قابل سفارش است. بوگاتی قصد دارد تنها دوهزار و ۵۰۰ نمونه از ساعت Carbone Limited Edition را تولید کند تا به‌رسم همیشگی، نام این خودروساز فرانسوی را روی محصولی با تیراژ محدود مشاهده کنیم.



منبع

بوگاتی خاطرنشان ساخته که درصورت استفاده مداوم از GPS، عمر باتری به ۲ الی ۳ روز کاهش می‌یابد. اگر اهمیت استفاده از GPS در این ساعت برای شما مورد سوال قرار گرفته، بهتر است بگوییم که به‌لطف طراحی دقیق و مجموعه‌ای وسیع از اجزای هماهنگ، حسگرهای GPS در این ساعت به‌حدی از دقت در اندازه‌گیری رسیده که اندازه‌گیری شتاب، زمان پیمودن دورها و سایر داده‌های مربوط به‌پیست را می‌توان از آن استخراج کرد.

حسگرهای دوگانه موجود در این ساعت می‌تواند برای اندازه‌گیری ضربان قلب و درنتیجه سن بیولوژیک و سطح استرس نیز مورد استفاده قرار بگیرد.