مشخصات فنی و قیمت روز انواع خودرو آلفارومئو کارنامه | besturnblog

در برتری خودرو جولیتا در رتبه بالاتری است ولی بازار دست دوم و قیمت مزدا به جولیتا برتری دارد همچنین که مزدا هم کیفیت، امکانات و قدرت خوبی برای استفاده شهری در اختیار می گذارد. هر چند این دو خودرو در یک کلاس نیستند اما تنها قدرت اسب بخار برای شما مهم نباشد، همین جولیتا با همین قدرت رقیب سرسختی برای بسیاری از خودروهااست. با توجه به رقم مورد نظر شما تنها دو خودروی هیوندای ولوستر و ام جی را می توانید به صورت صفر کیلومتر خریداری کنید و رقم پرداختی برای الفارومئو بیش از این مقدار می باشد. از نظر کلی جولیتا بهتر و بالاتر می باشد، اما به این توجه داشته باشید هیوندای با قیمت پایینتر،خدمات بیشتر،بازار دست دوم بهتر،داشتن نمایندگی های بیشتر نسبت به جولیتا شرایط بهتری دارد.

خودرو آلفارومئو جولیا GTAm مدل 2021

این مجله خبری خودرو بسترن فاوها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف عقب آن‌ها هم تاشو هستند. نوع بدنه آلفارومئو جولیتا هاچ بک بوده و از ابعاد جمع و جور و کوچکی برخوردار است. نوع شاسی این اتومبیل، یکپارچه و چرخ جلو و عقب آن از نوع اسپرت انتخاب شده است . قیمت اتومبیل آلفارومئو استلویو مابین ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۴۵.۰۰۰ دلار در مدل‌ های استاندارد و Ti و ۷۸.۰۰۰ دلار در مدل بسیار پرقدرت Quadrifoglio به دست مشتریان خواهد رسید.

  • در این بخش از مقاله معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا، مزایا و معایب این خودروها را مرور خواهیم کرد تا اگر قصد خرید این اتومبیل‌ها را دارید شناخت کامل‌تری از آن ها به دست آورید.
  • چراکه نگهداری باتری ها به مدت زیاد در انبار ها باعث کاهش کارایی و قدرت آن ها می شود.
  • اصلا کم نمیاره ، قدرتش هم عالیه.نباید با مازراتی مقایسش کرد چون قیمت هاشون خیلی با هم متفاوته ولی من با مازراتی گرن توریسمو جولیتا رو قورتش دادم .
  • البته فضای عقب برای افرادی با قد 180 سانتیمتر به بالا مقداری کوتاه و آزار دهنده است.
  • آلفا میتو نیز نمونه ی دیگری از این مسئله است که دارای ترکیباتی از آلومینیوم و فیبرکربن میباشد.

دوست خوبم در رابطه با سوال شما باید بگم خودروی جولیتا هم تقریبا با همین مشکلات رو برو است . این ماشین خیلی عالیه/در سال 2011 دومین خودروی محبوب اروپا شده. چیزی که بیشتر از همه جلب توجه میکنه تبلیغات هوشمندانه شرکت وارد کنندست. لازمه اینم بگم من خودم درگ بین جولیتا با آزرا , سوناتا,بی ام و 325 ,کادنزا و همان مزدا که میگیو دیدم و فقط کادنزا پا به پای جولیتا میومد و با توجه به اینکه تو درگ زیاد مهارت راننده دخالت در نتیجه نداره نشون میده که جولیتا واقعا عالیه. در مورد ترمز دستی برقی هم باید بگم که توی این کلاس , ما کلاً ماشینی رو نداریم که ترمزش برقی باشه.

http://betheme.irقیمت محصولات الفارومئو در هر کشور با توجه به واحد پول کشور مورد نظر و مشخصات فنی و امکانات نصب شده روی خودرو متفاوت است. با سلام ، شاید قیمتش بالا باشه ولی امکانات زیادی داره در ضمن قدرت موتور ربطی به حجمش نداره خیلی دوست دارید بنزین مصرف کنید برید خودروی ملی بخرید ، فقط اینو میتونم بگم هر چی باشه دارید سوار ی ماشین ایتالیایی میشید خیلی بهتر از این عروسکای کره ای یه . آلفا رومئو در بسیاری از زمینه‌ها و دسته‌های موتورهای اسپرت توانسته رقابت موفقی داشته باشد. دسته‌هایی مانند موتور مسابقه‌ای گرند پریکس فرمول یک، ماشین‌های مسابقه‌ای اسپرت، مسابقات تورینگ و رالی. این شرکت در هر دو زمینهٔ ساخت خودرو و تولید موتور، در بخش‌های کاملاً اختصاصی یا بخش‌های قراردادی که معمولاً تحت نام آلفا کورس یا اتو دلتا انجام می‌شد، توان رقابت داشت.

البته خود من وقتی از قابلیت های این ماشین تو هندلینگ و شتاب می شنیدم با توجه به حجم موتور زیاد بامر نداشتم تا اینکه خودم تجربه کردم و میتونم بگم تا حجم موتور 2500 تو ایران ماشینی پیدا نمیشه بتونه جولیتارو بگیره. دوست عزیز سینا جان کاملا مشخصه که شما تجربه سوار شدن جولیتا و حتی ماشین های کره ای ندارید که اینطوری بین یه ماشین ایتالیایی و کرهای مقایسه میکنید. با درود فراوان بر شما دوست عزیز،تقاضا دارم برای ازمایش شتاب و قدرت خودروها،در محل های مخصوص و به دست کارشناسان اقدام نمایید.

ماشین آلفارومئو جولیتا