محصولات جدید «زیمرمن» رضایت رانندگان مسابقات را حاصل کرد

به گزارش «اخبار خودرو»،لنت‌ترمز همچنان در شرکت‌های بزرگ درحال توسعه بوده و فناوری‌های جدیدی به‌این منظور به‌خدمت گرفته شده است. شرکت قدیمی و باسابقه آلمانی زیمرمن که سال‌ها لنت‌ترمز تولید کرده‌ است، حالا با رویکرد تازه و با توجه به‌مسابقات موتوری که نیاز به‌لنت‌های ویژه در آن احساس می‌شود، لنت‌ترمز تولید می‌کند.
60 سال است زیمرمن قطعات خودرو را با کیفیت بالا برای بازار خدمات پس از فروش تولید می‌کند و این شرکت محصولات خود را درخطوط تولید پیشرفته تولید کرده که کیفیت بالایی را تضمین می‌کند و محصولات این سازنده آلمانی برای دهه‌ها به‌دلیل کیفیت بالا و به‌دلیل ساخت دقیق به «ساخت آلمان» معروف شده است. این دانش نه‌تنها براساس سال‌ها تخصص بلکه براساس نزدیکی به‌ورزش‌های موتوری به‌دست آمده است و این تجربه برای توسعه مداوم محصولات سیستم ترمز در زیمرمن مدام مورد استفاده قرار می‌گیرد. درطول آخرین فصل‌های مسابقه، پیشرفت‌های داخلی زیمرمن در لنت‌های ترمز مسابقه‌ای در پیست نوربرگ آزمایش شد.
متخصصان Zimmermann و همچنین رانندگان و تکنسین‌ها با هم همکاری می‌کنند تا خروجی کارشان عملکرد عالی لنت‌های ترمز این شرکت باشد. روزهای برگزاری آزمایش در پیست نوربرگ چالش‌های بزرگی را برای محصولات Zimmermann ایجاد کرده و البته راه را برای توسعه محصولات باز می‌کند.
به‌هر حال هدف موفقیت با لنت‌ترمز زیمرمن در مسابقه 24 ساعته است. نخستین پیروزی‌ها در فصل VLN/NLS و درمسابقه 24 ساعته را می‌توان به لنت‌های ترمز نسبت داد. یک دستورالعمل ویژه برای پدهای مسابقه Zimmermann ایجاد شد و لنت‌ها با نیاز به‌ارائه خواص اصطکاک بهینه ساخته شده‌اند. ضریب اصطکاک پایدار هم در استفاده از راه دور و هم درمحدوده دمایی وسیع ترمز به‌اندازه عملکرد ترمزگیری و احساس کامل پدال مهم است. ساییدگی بسیار کم دیسک‌ترمز و لنت‌ترمز در طول یک مسابقه ۲۴ ساعته تیم مسابقه و رانندگان را از نتیجه توسعه محصول در زیمرمن بسیار خوشحال کرد.
با این کار، متخصصان ترمز در زیمرمن نه‌تنها می‌خواهند آنچه را که ممکن است نشان دهند، بلکه محصولات خود را در شدیدترین شرایط آزمایش می‌کنند. دیسک Black:Z چندین سال است که درمسابقات 24 ساعته و در VLN/NLS استفاده می‌شود و رانندگان و تیم مسابقه از محصولات قدیمی و البته جدید این شرکت بسیار راضی هستند.
محصولات مسابقه‌ای از خط تولید Formula:R برای مدل‌های منتخب پورشه، آئودی، BMW، Cupra/Seat و VW در دسترس هستند. تیم‌های مسابقه و علاقه‌مندان به‌مسابقه اکنون می‌توانند آن‌ها را مستقیما از فروشگاه جدید Zimmermann سفارش دهند.



منبع