ماکت ماشین آلفارومئو اتوآرت AutoArt 1 18 1967 Alfa Romeo 33 Stradale Red | besturnblog

همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای ایتالیایی، بازبینی‌شده در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹.

ماکت موتور هارلی رود کینگ کلاسیک HARLEY DAVIDSON ROAD KING مقیاس ۱/۱۰

مجله خبری خودرو بسترن فاو صفر تا صد این خودرو 4.5 ثانیه و حداکثر سرعتی که می تواند به دست بیاورد، 258 کیلومتر بر ساعت می باشد که بسیار اعداد قابل توجهی است. علاوه بر این میزان مصرف این پیشرانه در سیکل ترکیبی حدود 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر و استانداد آلایندگی آن یورو 6 اعلام شده است. همچنین در بخش ایمنی، خودرو آلفا رومئو 4C توانسته است در تست تصادفات موسسه یورو انکپ 6 ستاره ایمنی دریافت نماید و به عنوان خودرویی ایمن خیال طرفدارانش را راحت نماید. خودرو آلفا رومئو 4C از سری خودروهای کوپه اسپرت ایتالیایی با ابعاد کوچک است که برای نخستین بار در سال 2013 معرفی شد. این خودرو با طراحی خاص خود، یکی از سریع ترین خودروهای بازار داخلی کشورمان به شمار می رود که به علت محدودیت واردات خودرو تنها تعداد اندکی از آن در بازار موجود می باشد و به همین علت، قیمت آن بسیار بالا می باشد. میزان تولی گاز آلاینده این خودرو نیز در حدود ۱۶۱ گرم در هر کیلومتر مسافت است.

امکانات ایمنی وآپشن های خودرو

به دلیل برخورداری از این ویژگی‌ها جوانان زیادی به خرید آلفارومئو جولیتا روی آورده‌اند . این اتومبیل‌ها از یک فرمان برقی تلسکوپی برخوردار شده‌اند که به روکش چرمی مجهز شده و از امکان تنظیم سیستم صوتی هم برخوردار است. خودرو آلفارومئو جولیتا به سنسور پارک هم مجهز شده و از سیستم تهویه مطبوع کاملاً اتوماتیک نیز بهره برده است. از بسته‌های افزایشی موجود برا آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی می ‌توان به بسته‌های Sport و Driver Assistance Static و Driver Assistance Dynamic Plus اشاره کرد. با توجه به استقبال عمومی مشتریان از خودرو ایتالیایی در دو دهه گذشته به نمونه ‌ها موجود در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند ، شرکت آلفارومئو نیز مانند سایر بزرگان این صنعت از جمله لامبورگینی ، بنتلی و دیگران روی به ساخت نمونه ‌ای در این کلاس آورد. این خودرو علاوه بر قدرت و توانایی ‌های دینامیکی بسیار بالا از ظاهر متفاوت و اسپرتی نیز سود می برد.

البته من فقط با اعداد و ارقامم این و نتیجه گرفتم و تا حالا این ماشین و نداشتم.شما اگه میخوای اطمینان پیدا کنی سعی کن از یه دارنده این ماشین سوال کنی. هست در وضعیت نرمال توربو تاخیر زیادی داره که اعصاب خرد کنه اما فنربندی نرمتره.بخاری هم خیلی سریع گرم میشه. در خصوص سوال دوم این دو نمونه تفاوتی با هم ندارند و در نمونه جولیتا 2015 کمی تغییرات به خود دیده است. راه برای نرمی بیشتر وجود دارد اما بهتر است خودرو را از مهندسی استاندارد خودش خارج نکنید. اول اینکه در هر صورت چون اروپایی هست احتمال با کیفیت بودنش بیشتره..هرچند نظر شخصی من اینه که خیلی هم مال نیست. ب ام و هم بعضی از ماشیناشو تو چین تولید میکنه پس حتما ب ام و هم خوب نیست.

  • یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است.
  • سپس اتصالات شل را جستجو کنید و آنها را سفت کنید تا خود را از تعویض باتری آلفا رومئو جولیتا حفظ کنید.
  • در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای آلفارومئو را دارند، باید در لحظه از قیمت آلفارومئو باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.
  • با سلام، من این ماشین رو دارم و باید بگم لذتبخش ترین قسمت رانندگی با جولیتا در سربالایی هاست.
  • احساس کنترل توسط راننده توسط حس امنیت و راحتی مسافرین همراه میشود.

اگر تمایل به خرید این نوع خودرو دارید بهتر است به این نکته هم دقت داشته باشید که برای تامین انرژی و تغذیه خودرو آلفارومئو جولیتا باید از بهترین و با کیفیت ترین بنزین استفاده کنید. با شکل گرفتن این کمپانی شرکت های زیادی در طراحی های خود از خودروهای تولیدی این شرکت الهام گرفتند. سبک و روش آلفا رومئو در تولید محصولاتش امروزه نیز توسط بسیاری از کمپانی های مشهور خودرو سازی الهام گرفته می شود. آلفارومئو در سال های بعد نیز توانست با خودروهای خود به عنوان برنده بسیاری از مسابقات حضور پیدا کند و برای خود پیروزی های زیادی کسب کند. تاکنون در مورد ویژگی‌های فنی و امکانات به کار رفته در خودروهای آلفارومئو جولیتا به ارائه مطالبی پرداختیم. در این بخش از مقاله معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا، مزایا و معایب این خودروها را مرور خواهیم کرد تا اگر قصد خرید این اتومبیل‌ها را دارید شناخت کامل‌تری از آن ها به دست آورید.

http://betheme.ir