ماکت ماشین آلفارومئو اتوآرت AutoArt 1 18 1967 Alfa Romeo 33 Stradale Red | besturnblog

در برتری خودرو جولیتا در رتبه بالاتری است ولی بازار دست دوم و قیمت مزدا به جولیتا برتری دارد همچنین که مزدا هم کیفیت، امکانات و قدرت خوبی برای استفاده شهری در اختیار می گذارد. هر چند این دو خودرو در یک کلاس نیستند اما تنها قدرت اسب بخار برای شما مهم نباشد، همین جولیتا با همین قدرت رقیب سرسختی برای بسیاری از خودروهااست. با توجه به رقم مورد نظر شما تنها دو خودروی هیوندای ولوستر و ام جی را می توانید به صورت صفر کیلومتر خریداری کنید و رقم پرداختی برای الفارومئو بیش از این مقدار می باشد. از نظر کلی جولیتا بهتر و بالاتر می باشد، اما به این توجه داشته باشید هیوندای با قیمت پایینتر،خدمات بیشتر،بازار دست دوم بهتر،داشتن نمایندگی های بیشتر نسبت به جولیتا شرایط بهتری دارد.

ماکت ماشین تویوتا پیکاپ toyota pickup

البته خود من وقتی از قابلیت های این ماشین تو هندلینگ و شتاب می شنیدم با توجه به حجم موتور زیاد بامر نداشتم تا اینکه خودم تجربه کردم و میتونم بگم تا حجم موتور 2500 تو ایران ماشینی پیدا نمیشه بتونه جولیتارو بگیره. دوست عزیز سینا جان کاملا مشخصه که شما تجربه سوار شدن جولیتا و حتی ماشین های کره ای ندارید که اینطوری بین یه ماشین ایتالیایی و کرهای مقایسه میکنید. با درود فراوان بر شما دوست عزیز،تقاضا دارم برای ازمایش شتاب و قدرت خودروها،در محل های مخصوص و به دست کارشناسان اقدام نمایید.

http://betheme.irاز نظر هندلینگ و کیفیت سواری جولیتا و ام جی جایگاه بهتری دارند. کمی خشک بودن و تکان در این خودرو عادی است و اگر به قسمت نظرات ام جی 6 مراجعه کنید در این خصوص یک توضیح کوچکی برای یکی از کاربران داده ام. اما در اروپا این محصول با این مشخصات موتوری در شرایط پرداخت نقدی از دلار شروع می شود.

تویوتا gt86 یه مجله خبری خودرو بسترن فاو کوپه ی دیفرانسیل عقبه و جولیتا یه هاچبک 4 در. دستگیره در عقب این ماشین توی ستون C مخفی شده مثه در عقب هیوندای ولاستر. از قیمت اکتان در ایران خبر ندارم اما باید از اکتان های مناسب استفاده کنید که در چندین پست قبلی اشاره شده. و در اخر ام جی و جولیتا از فضای بهتر با استایل اروپایی و ولوستر در ابعاد کوچکتر با طراحی یکپارچه هیوندای بهره می برند.

نتیجه تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو

این خودروها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف عقب آن‌ها هم تاشو هستند. نوع بدنه آلفارومئو جولیتا هاچ بک بوده و از ابعاد جمع و جور و کوچکی برخوردار است. نوع شاسی این اتومبیل، یکپارچه و چرخ جلو و عقب آن از نوع اسپرت انتخاب شده است . قیمت اتومبیل آلفارومئو استلویو مابین ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۴۵.۰۰۰ دلار در مدل‌ های استاندارد و Ti و ۷۸.۰۰۰ دلار در مدل بسیار پرقدرت Quadrifoglio به دست مشتریان خواهد رسید.

  • بستگی داره شما سرتر را به چی میگی؟ همتون ماشین را با پول می سنجید.
  • دوست عزیز ،من از شرایط فروش داخل ایران خبر دقیق ندارم و برای اطلاعات کامل تر بهتر است از نمایندگی فروش سوال نمایید.
  • داره از شما خواهش می کنم که فیلم بررسی جولیتا را هم بزارین تو سایت.
  • قیمت دلاری آلفارومئوهای میتوی وارداتی ۱۱هزار دلار است که با احتساب دلار ۱۲۲۶ تومانی، حدود ۱۳ میلیون تومان می شود.