لیست قیمت دیزل ژنراتور ارزان آبان ۱۴۰۱ شکوه صنعت

برق مداوم مانند توان اصلی است، اما دارای یک بار اساسی است، می تواند به طور مداوم برق یک بار ثابت را تأمین کند، اما توانایی تحمل شرایط اضافه بار یا بارهای متغیر را ندارد. تفاوت اصلی بین برق اصلی و برق مداوم این است که مجموعه ژنراتور منبع تغذیه می تواند با تغییر بار در عرض چند ساعت حداکثر توان را تأمین کند که می تواند به ظرفیت بیش از حد ۱۰٪ برسد. دینام AC عمدتا از سیم پیچ های فولادی و مس ساخته می شود، در حالی که قاب خارجی معمولاً از فولاد کم کربن ساخته می شود. با توجه به نیروی وارد شده به دینام هنگام چرخش موتور دیزل، قاب دینام باید به اندازه کافی سخت باشد تا در طول عمر خود مقاومت کند، که ممکن است چندین دهه طول بکشد، در حالی که سیم پیچ های مس و فولاد الکتریکی برای جلوگیری از کوتاه شدن باید عایق بندی شوند. تمیز کننده هوا باید بعد از هر ۵۰۰ ساعت کارکرد موتور با یک عنصر فیلتر ساخته شده از مقوا یا همچنین با استفاده از سیگنال مسدود کننده سرویس گردد. سرویس پاک کننده هوا شامل پاکسازی اجزای اصلی فیلتر است که گرد و غبار وارد شده به پاک کننده هوا را نگه می دارد.

  • ژنراتورهای دیزلی از یک سری مراحل برای تولید برق جریان متناوب استفاده می‌کنند.
  • ژنراتور برق خانگی در توان های 5 کاوا الی 250 کاوا برای تولید برق از یک واحد ساختمانی گرفته تا یک مجتمع چند صد واحدی را می توانند پوشش دهند.
  • همچنین ممکن است با یک پنل ATS برای کارکرد خودکار برق شبکه استفاده شود.
  • اگر ژنراتور اندازه مناسبی برای کاری که انجام می دهد نداشته باشد، یکی از دو موقعیتی را که توضیح دادیم ایجاد می کند.
هنگامی که برق اصلی در مدار وجود دارد، اتصال همزمان یک ژنراتور باید با کنترل‌ های ویژه انجام شود تا آنها به طور موازی کار کنند. بدون این سیستم کنترل، ممکن است آسیب جدی به ژنراتور وارد شود و منجر به آتش سوزی شود. در قیمت یک دیزل ژنراتور عوامل مختلفی همچون کمپانی ارائه دهنده محصول به عنوان برند تولید کننده آن و همچنین گارانتی محصول از تاثیر گذار ترین عوامل هستند. نوع رنگ قطعات فلزی شامل شاسی ،فریم تابلو ، کوپله دیزل ژنراتور (استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک یا رنگهای متفرقه) .

دیزل ژنراتور ولووپنتا Tad1641ge قدرت 560kva قیمت $

یکی از مهم‌ترین نکات در این خرید، این است که توان مصرفی متناسبی را تهیه کنید، زیرا اگر توان مصرفی بالاتر از حد نیازتان باشد، لازم است تا هزینه بیشتری پرداخت کرده و اگر کمتر باشد، دستگاهی که خریداری کرده‌اید، نمی‌تواند نیاز شما را برای تأمین برق بر طرف نماید. آلترناتور قسمتی از ژنراتور دیزلی و ژنراتور گازسوز بوده که عملکرد آن همانند اینورتر می‌باشد و با تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی، جریان برق ایجاد می‌کند. متخصصان دشت نور آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه نگهداری و سرویس انواع ژنراتورها بوده و اطمینان کافی از سلامت دستگاه و عملکرد درست آن را برایتان ایجاد می‌کنند. شرکت رادوکو با سالها تجربه خود می تواند جهت مشاوره و تعین میزان نیاز شما برای تهیه برق به راهنمایی شما و تامین نیازتان بپردازد و خرسندی ما از این جهت است که می توانیم با ارائه بسیاری از برندها نیاز شما را بسته به بودجه شما برطرف کنیم.

از آنجائیکه آزمایش سایش و پارگی یاطاقان ها دشوار میباشد لذا پیشنهاد میگردد که یاتاقان ها نیز تعویض گردندو بهتر است بدون توجه به عملکرد یا وضعیت آنها ، آنها را جایگزین کنید. قطعات و سیستم های مختلف دستگاهدیزل ژنراتور پس از کارکردهای طولانی دچار فرسایش و ساییدگی بیش از حد مجاز می شوندکه در کار موثر و راندمان دستگاه تاثیر گذار هستند. همچنین کاربری نادرست و یا عدم سرویس و نگهداری منظم دستگاه دیزل ژنراتور منجر به خرابی و فرسایش زود هنگام قطعات دستگاه دیزل ژنراتور میگردد. لذا یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم مورد توجه قرار گیرد ، سوابق کاری دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم می باشد. عمر مفید دیزل ژنراتور شما ممکن است کمتر از ساعات کار ژنراتور شما باشد.

دیزل ژنراتور پرکینز ۶۵ کاوا

لیست قیمت دیزل ژنراتور ارزان آبان ۱۴۰۱ شکوه صنعت

مجموعه های دیزل ژنراتور در مکان هایی استفاده می شوند که به شبکه متصل نیستند، یا در صورت خرابی شبکه به عنوان منبع برق اضطراری استفاده می شوند. یکی از نکات مهم در تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها سیستم سوخت می باشد. گازوئیل در مدت زمانی یک ساله در معرض آلودگی و خوردگی قرار می گیرد، بنابراین استفاده و تمرین با نظم دیزل ژنراتور ها برای مصرف سوخت ذخیره شده قبل از تحلیل رفتن بسیار پیشنهاد می گردد. فیلترهای سوخت باید در فاصله های زمانی مشخص شده به دلیل بخار آبی که در مخزن سوخت جمع شده و متراکم می شود تخلیه گردد.در صورت عدم استفاده از سوخت و تعویض آن در عرض سه تا شش ماه، ممکن است به طور منظم آزمایش و پرداخت سوخت مورد نیاز باشد. ثانیاً در یک توان مشابه، به عنوان مثال500 KVAموتور دیزل ولوو مدلTAD1345GEدارای حجم موتوری معادل 13 لیتر بوده در حالی که موتور پرکینز مشابه مدل2506A-E15TAG1دارای حجم موتور 15 لیتر میباشد.

دیزل ژنراتور کامینز (cummins)

باتری یکی از بخش های مهم در یک دیزل ژنراتور برق است که موجب می شود diesel generator برای استارت همیشه آماده بوده و برق استارت تامین کاراسهند باشد. شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت ها به صفحه برند مورد نظر خود مراجعه نمائید و یا با کارشناسان فروش بخش ژنراتور تماس بگیرید. در برخی مواقع سازندگان دیزل ژنراتور های بزرگ، نرم افزاری هایی را برای سهولت استفاده خریدارن ارائه می دهند که محاسبات سایزینگ پیچیده را به سادگی و با وارد کردن شرایط محل نصب و ویژگی های بار الکتریکی انجام می‌دهد.

حالا قبل از اینکه گول تبلیغات را بخورید این مقاله رو به طور کامل و با دقت بخونید که بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. دیزل ژنراتور ترکیب موتور دیزل و ژنراتور است که در مواقع اضطراری تولید برق میکند و برق مورد نیاز مارو در زمان های قطعی برق یا نبود برق تامین میکند. دیزل ژنراتور کوپله فابریک، دیزل ژنراتوری است که کار کوپله آن در خارج از کشور انجام شده باشد.