لیست قیمت بهترین انواع چای در ایران چای خارجی | OkChay

لیست قیمت بهترین انواع چای در ایران چای خارجی | OkChay

این چای طعم خوبی دارد، بوی مطبوعی دارد و آرامش را به هر فردی منتقل می‌کند. جهت خرید بهترین چای ایرانی با ارسال رایگان به وب سایت مای گیلا (mygila.ir) مراجعه کنید. مای گیلا ارائه دهنده انواع چای درجه یک واقع در شمال ایران (گیلان) است که خیال شما را بابت خرید چای اصیل ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب راحت کرده است. قیمت چای یکی از ملاک های مهم برای افرادی که کسب و کار عمده چای را دارند می باشند.

قیمت انواع چای ایرانی درجه یک در بازار

تازه خاک چای باعث روشنی و شفافی برگهای گیاهان میشه و برای غنی کردن خاک مناسبه. فصل بهار فصل رویش جوانه‌های کوچک روی بوته چای است، این برگ‌های جوان به غنچه سه برگ شهرت دارند، کشاورزان ابتدا این برگ‌های تازه را دستچین می کنند. چای سرگل بالاترین کیفیت در بین انواع چای ایرانی را دارد و در خوش‌رنگی و خوش طعمی دارای شهرت فراوانی است. برگ‌های چای سرگل کوچک‌تر از سایر برگ‌های چای هستند و کمی تلخ‌تر از سایر چای‌ها بوده و عطر و طعم کمتری نیز دارد. مجموعه مای‌ گیلا یک فروشگاه فعال در زمینه عرضه انواع محصولات طبیعی در شمال کشور (استان گیلان) است که در زمینه تولید و فروش انواع برنج مرغوب ایرانی، چای و دمنوش، انواع آجیل و خشکبار فعالیت دارد. این فروشگاه فعالیت خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهد و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کند.

  • بخاطر همین اینکه محصول توی برداشت اول به دست اومده باشه، روی قیمت چای خیلی تاثیرگذاره.
  • در سالهای اخیر با گسترش اطلاع رسانی و رشد شبکه های اجتماعی تولید کنندگان چای ایرانی توانسته اند مرغوبیت و اصالت چای ایرانی را برای مصرف کنندگان توجیه و رشد قیمت چای ایرانی را متناسب با گونه های وارداتی سرعت ببخشند.
  • چای شمال درجه بندی های مختلفی داره؛ ولی چای سرگل و زرین (ساچمه ای) از بهترین ها هستند.
  • قبل از هر چیز بگذارید به شما بگوییم که ارل‌گری چیست؟ ارل‌گری، نوعی چای است که از گیاه کاملیا سینن‌سیز گرفته می‌شود.
  • البته این مبلغ متعلق به سال ۱۴۰۰ در حوالی شهریورماه است.
  • دقت کنید که اگر چایی خوش‌رنگ و خوش‌طعم می‌خواهید، باید این محصول را با آبی کاملا جوش و زلال دم کنید.
عمده بازار چای خارجی ایران مربوط به چای های وارداتی از کشورهای هندوستان، سریلانکا و کنیاست. مصرف هر نوع دمنوش طبیعی در زمان معینی خاصیت بیشتری دارد. چای هم مانند سایر دمنوش ها در زمان معینی به حداکثر خاصیت خود می رسد.

برای اینکه بدونین چه عواملی روی قیمت چای ایرانی سال ۱۴۰۰ تاثیر میذاره، باید کیفیت‌ها و نوع برداشت این محصول رو بررسی کنیم. نوع تولید این گیاه دم‌کردنی توی کارخونه روی قیمت اون تاثیر چای عصرانه زیادی داره. اگه شما هم دنبال خرید چای ایرانی هستین و می‌خواین که از قیمت چای ایرانی سال ۱۴۰۰ با خبر بشین، در ادامه این مقاله همراه ما باشین. شکی نیست که در میان بهترین برندهای چای ایرانی نام و نشانی از لاهیجان زیبا پیدا می‌شود. چای ارل‌گری عماد هم از محصولات باغ‌های چای لاهیجان است. این چای عطری در بسته‌بندی ۴۵۰ گرمی در بازار به فروش می‌رسد و یک بسته چای هفت‌گل هم همراه آن است.

مدت زمان ارسال در خرید عمده چای: