لوازم یدکی لیفان فروش قطعات لیفان 620 ، لیفان X50 ، لیفان X60 ، قطعات 100% شرکتی

لوازم یدکی لیفان فروش قطعات لیفان 620 ، لیفان X50 ، لیفان X60 ، قطعات 100% شرکتی

خواستم تشکر کنم از تیم چین یدک به خاطر اینکه من پنج شنبه عصر سفارشم رو ثبت کردم و جمعه قبل از ظهر به دستم فروش اینترنتی لوازم یدکی لیفان رسید. معمولا قطعات فروخته شده توسط چین یدک، شامل یک ماه گارانتی می باشند. با توجه تنوع بسیار زیاد مدل ها و قطعات لیفان مقداری زمان لازم هست تا این لیست تکمیل شود. لیفان 620در عین نقاط ضعف و نقاط مثبت طرفداران نسبا زیادی را در ایران پیدا کرد اما از رقبای این خودرو میتوان به خودرو جیلی الیت، ولکس c30 با قیمت بیشتر و ام وی ام 530 با قیمت کمتر اشاره کرد. اصلی ترین رقییب این خودرو x33 معمولی است که با صرف هزینه بیشتر میتوانید مدل های x33s ، چانگان و تیگو 5 هم خریداری کنید.

  • شما به راحتی می‌توانید لیست قیمت لوازم یدکی لیفان در یدک مارکت را مشاهده کنید.
  • تمامی محصولات وارداتی فروشگاه آنلاین تری اس به صورت مستقیم و بدون هیچ وسطه‌ای صورت می‌گیرد.
  • یکی از مسائلی که در خرید لوازم یدکی لیفان قابل توجه است، خرید قطعات با کیفیت اصلی است که شما می توانید کلیه خدمات مربوط به حرید لوازم لیفان را به صورت حصوری و آنلاین از بازرگانی اتحاد دریافت نمایید.
  • من هنوز اسم قطعه رو نگفتم، مدل ماشینم که لیفان ۶۲۰ بود رو گفتن و ازشون کلی راهنمایی گرفتم.

این برند در ابتدا “مرکز تحقیقاتی اتصالات خودکار چونگ کینگ هونگدا” خوانده می شد که در سال 1997 به گروه صنعت لیفان تغییر نام داد. لیفان در ابتدا به تولید دوچرخه و سپس موتور سیکلت می‌پرداخت، به همین منظوردر سال 2004 ، از Lifan به عنوان “بزرگترین تولید کننده موتور سیکلت خصوصی در چین” یاد می شده است. قطعاً اگر از جنس و کیفیت قطعات یدکی لیفان مطمئن بودید خرید آنلاین یا تلفنی را به خرید حضوری ترجیح می‌دادید.

برای هر مدل از خودرو های لیفان لوازم یدکی از جمله چراغ ها، قطعات مصرفی، گیربکس، کلاچ، لوازم داخلی موتور خودرو، لوازم بدنه، فنر بندی ها و … به طور کامل در دیجی کار عرضه می شود. به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازار لوازم یدکی خودرو در ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. لذا در حال حاضر فروشگاه‌ها و مراکز بسیار زیادی در سراسر کشور، به کار توزیع و پخش و فروش لوازم یدکی لیفان اشتغال دارند. از این میان برخی از فروشگاه‌های عرضه کننده، لوازم یدکی این خودروها را به‌ صورت اصل و اورجینال در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

برای ایجاد ظاهری اسپرت در این خودرو چراغهای جلو و عقب به صورت ال ای دی طراحی شده که در هنگام رانندگی جلوه زیبایی دارد. شما می‌توانید برای خرید تمامی لوازم یدکی لیفان به دسته مربوطه مراجعه نمایید. از نظر کیفیت نیز قطعاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند دقیقا دارای کیفیت قطعات فابریک می‌باشد که از ابتدا بر روی خود به صورت فابریک نصب بوده است. این قطعات غیر شرکتی که توسط وارد کننده‌های شخصی از کشور چین وارد می‌شوند، با توجه به اینکه با چه مشخصه‌های کیفی و با چه سطحی از دقت در تولید سفارش داده شده باشند می‌توانند کیفیت بسیار بالا و یا کیفیت بسیار پایینی داشته باشند. بنابراین برای خرید و استفاده از چنین قطعاتی باید به اندازه کافی شناخت در مورد آن برند وجود داشته باشد. کلیه لوازم یدکی بدنه لیفان اعم از درب موتور، درب اتومبیل، سپر و…

دسته موتور راست لیفان 520

در موتور خودرو زمانی که خودرو کار می کند ذرات آهنی یا آلومینیومی موتور جدا شده و داخل روغن موتور می ریزد. وظیفه فیلتر روغن لیفان LIFAN 520 این است که مانع ورود این ذرات به داخل موتور شود. برای خرید فیلتر روغن لیفان LIFAN 520 اصل و یا دریافت قیمت فیلتر روغن لیفان LIFAN 520 با کارشناسان ما تماس بگیرید. با توجه به برند حودرو، شما می توانید مشکلات به وجود آمده در سیستم برق اتومبیل خود را حل نموده و لوازم یدکی مورد نظر را خریداری کنید.

برای مشاوره فروش دیسک چرخ جلو لیفان LIFAN 820 با قیمت مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید. کیفیت فیلتر بنزین لیفان LIFAN X50 بایستی به گونه باشد که دوام و مقاومت بالایی از خود نشان دهد. برای مشاوره فروش فیلتر بنزین لیفان LIFAN X50 با قیمت مناسب با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. دسته موتور جلو لیفان LIFAN ایکس ۶۰ از قطعات با استهلاک بالا می باشد. برای مشاوره خرید دسته موتور جلو لیفان LIFAN ایکس ۶۰ با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب با متخصصان ما تماس حاصل کنید. خودروی لیفان ایکس ۵٠ که مدل جوان پسند لیفان است یک خودروی کراس‌اور با موتور 4 سیلندر با حجم 1500 سی سی است و 102 اسب بخار قدرت دارد که برای زوجهای جوان ایده‌آل است.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ترافیک

فروشگاه والایدک- مرکز پخش و نمایندگی فروش قطعات و لوازم یدکی فابریک لیفان 520 lifan در تهران و ایران .فروش کلیه قطعات و لوازم یدکی جلو بندی-بدنه وموتو.. یکی از مسائلی که در خرید لوازم یدکی لیفان قابل توجه است، خرید قطعات با کیفیت اصلی است که شما می توانید کلیه خدمات مربوط به حرید لوازم لیفان را به صورت حصوری و آنلاین از بازرگانی اتحاد دریافت نمایید. در این فروشگاه اینترنتی صفر تا صد تمامی لوازم یدکی انواع خودرو های لیفان عرضه می شود تا در نهایت مشتری بتواند محصولات یدکی لیفان را به صورت یک جا پیش روی خود داشته باشد.

حوزه فعالیت کاری ما در زمینه واردات تخصصی قطعات و لوازم یدکی خودرو های جک، جیلی و لیفان است. شرکت لیفان مانند سایر شرکت‌های موفق دیگر از مجموعه‌ای کوچک ولی با انگیزه و با اهدافی بزرگ کار خود را آغاز کرد. لیفان در ابتدا به عنوان یک تعمیرگاه موتور سیکلت با پرسنلی به تعداد 9 نفر تاسیس شد و در ادامه به عنوان مرکز تحقیقاتی اتصالات خودکار چونگ کینگ هونگدا شناخته می‌شد و سپس در سال 1997 به گروه صنعتی لیفان تغییر نام داد.

سفارشات تهران معمولا ظرف دو ساعت در مکان تعیین شده تحویل داده می‌شوند اما آن‌هایی که دورتر هستند دو تا سه روز بعد به دست مشتری خواهند ‌رسید. فرضا اگر خرید لوازم یدکی لیفان برای مشهد، شیراز، اصفهان،رشت صورت گرفته باشد به احتمال زیاد بسته‌ی آن فرد طی 3 الی 4 روز به دستش خواهد رسید. اگر شما قطعات و لوازم یدکی لیفان را به‌ صورت اصل فراهم کنید باید قیمت بالاتری هم برای آن‌ها در نظر بگیرید. چراکه این قطعات، کیفیت بالاتری داشته و عملکرد خودروی شما را مختل نمی‌سازند. لوازم یدکی لیفان به‌ طور کلی مجموعه قطعات و لوازمی هستند که در هنگام بروز آسیب و یا تصادف و یا در شرایط ضربه‌های سنگین به قطعات اصلی، به‌ جای آن‌ها قرار می‌گیرند تا عملکرد و کارایی خودروی لیفان دچار اختلال و نقص نشود.