قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | besturnblog

شرکت آلفا رومئو از سال 2007 به عنوان یکی از شرکت های تابعه و زیر نظر شرکت فیات اداره می شود. آلفارومئو جولیتاخودرویی هاچ بک است که از سال 2010 تا کنون تولید شده است و توسط آلفا موتور در ایران نیز عرضه می شود. این خودرو یکی از سریع ترین و در عین حال گران قیمت ترین خودروهای هاچ بک در بازار محسوب می شود و با توجه به اینکه هزینه نگه داری محصولاتآلفارومئوبالاست شاید یکی از دلایل اینکه با وجود طراحی زیبایی که دارند ولی مورد استقبال قرار نمیگیرند هم، همین باشد. فرمان پذیری این اتومبیل نیز جالب توجه بوده و شتاب گیری آن هم بسیار مناسب است.

کتاب و لوازم طراحی

این مجله خبری خودرو بسترن فاو نیاز به بهبود مشهود عملکرد کنترلی داشت، زیرا رد تایر برروی زمین بزرگتر میشد. از سوی دیگر، بخش جلوی جولیتای جدید _حول نشان کلاسیک طراحی شده است؛ این نشان یک عنصر ضروری ست که بین ورودی های هوا در موقعیت جدید تعبیه شده است. بستگی داره شما سرتر را به چی میگی؟ همتون ماشین را با پول می سنجید. از نظر فنی هرچند هر دو خودرو از یک توان برخوردارند اما به لطف تکنولوژی بالاتر و وزن پایینتر جولیتا از شتاب سریعتر و لذت بخش تری برخوردار خواهید بود . کسی میتونه بگه قیمت فول 2015 یا 2014 این ماشین تو منطقه آزاد چقد میشه؟؟؟ ما تو انزلی هستیم.

http://betheme.irبرخورداری از رینگ آلومینیومی، ریموت کنترل و صفحه نمایشی مخصوص به نمایش درآوردن اطلاعات خودرو از دیگر ویژگی‌های این خودرو لوکس است. از سوی دیگر اگر این خودرو به تعمیرات نیاز پیدا کند نمی‌توانید آن را به هر تعمیرگاهی انتقال دهید. چراکه تعمیرات تخصصی و نسبتا پیچیده‌ای داشته و نکات فنی آن دقیق و دشوار است. انچه اکنون برای راننده مهم است این است که کنترل کامل وسیله را در دست داشته باشد و وسیله ی نقلیه اش یک قسمت امن و احاطه کننده برای مسافرین باشد که همه چیز در آن براحتی دردسترس است. احساس کنترل توسط راننده توسط حس امنیت و راحتی مسافرین همراه میشود.

دایره که به 2بخش تقسیم شده دارای یک صلیب سرخ بر زمینه ای سفید در سمت چپ است و یک مار_اژدهای خاندان ویسکانتی که درحال بلعیدن دشمن است در سمت راست آن قرار دارد. این دو خودرو در دو کلاس و تیپ مختلف هستند و اصلا با یکدیگر مقایسه نمی شوند. منتها تنها نکته کمبود نمایندگی الفارومئو و خدمات در شهرستان ها است .

معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا

بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو کمک می کند که عملکرد این خودرو در شرایط بحرانی و تصادفات مختلف را بسنجید. همچنین با سایر تجهیزات ایمنی استفاده در این خودرو آشنا شوید و در نهایت انتخاب ایمنی داشته باشید. در ادامه این مطلب از سایت آلفارومئو ایران اطلاعات کاربردی را در این زمینه با شما در میان خواهیم گذاشت. از نقاط قوت این خودروی کاملا جدید شرکت آلفارومئو می‌ توان به مواردی چون قابلیت‌ های بسیار بالا و غیر قابل رقابت در کلاس خود، مصرف سوخت مناسب و پایین، حس رانندگی مشابه با خودروهای سدان، طراحی جلویی زیبا و خاطره انگیز و کابین مجهز اشاره کرد. آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه ضعف خاصی نداشته و از کاستی ‌های آن می ‌توان تنها به مواردی مانند اهرم ‌های تعویض دنده با طراحی نسبتا نامناسب در تیپ اسپورت اشاره نمود.

  • از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم سراغ دسته خاصی از نکات مهم در زمینه خرید این اتومبیل برویم.
  • [با سلام لطفا اگر امکان داره ادرس کارخانه مونتاژ الفارو مِو رو در چین به اشتراک قرار دهید تا ما متوجه بشیم که از کجا داره وارد میشه من خودم کامیو نهای حمل الفارو مِو رو دیدم که از غرب کشور داشت وارد می شد نه از بندر عباس پس در نتیجه از چین وارد نشده است.
  • سعی کرده ایم واسطه ها را کم کنیم تا با هزینه مناسب کالا به دست شما برسد ، در صورت خرید عمده با ما تماس بگیرید.
  • در برتری خودرو جولیتا در رتبه بالاتری است ولی بازار دست دوم و قیمت مزدا به جولیتا برتری دارد همچنین که مزدا هم کیفیت، امکانات و قدرت خوبی برای استفاده شهری در اختیار می گذارد.