قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | besturnblog

بعضی وقتا دکمه ها کنترل ضبط به خاطر امواج زیاد رادیویی از کار میوفته که این ایراد رو نمایندگی برطرف میکنه. بعد از اینکه ماشین چندهزار کیلومتر کنه، موتور ماشین هنگام شتاب گیری ریب میزنه که از قرار معلوم اکثراً این ایراد رو ثیدا میکنن که توی سرویس 10هزار کیلومتر قراره به نمایندگی نشون بدیم. کمی توی دست اندازها ماشین خشک هست که اون هم بخاطر اسپرت بودنشه. در کل اگر ایراد ریب زدن ماشین برطرف بشه، تا اینجای کار از نظر من ماشین خوب و قابل قبولیه. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.

ساحل-خرید اسباب بازی

درثانی هر مجله خبری خودرو بسترن فاو اروپایی لزوما ماشین خوبی نیست مخصوصا اکه در چین هم تولید بشه…. در ضمن کیفیت ساخت این ماشین اصلا قابل مقایسه با کره ایها نیست. اخه نامردااااا حداقل بگید 60 تومن.اخه اگه 60 تومن هم بود کسی اینقدر پول بابت 1300cc نمی داد. روی کاغذ و بر اساس مشخصات اعلامی و ابعاد ماشین، بعید می دونم ماشینی بتونه در داخل شهر حریف این ماشین بشه. ماکت پیش رو بسیار خوش ساخت بوده و از جزئیات بسیار بالایی برخوردار است.

آلفا رومئو جولیتا2013

اما در اوایل ساخت کارخانه، شرکت فرانسوی داراک، شهر میلان را مناسب‌تر برای ساخت کارخانه دانست و در نهایت کارخانه آن، به شهر میلان منتقل گردید. جنس بدنه ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو از پلی‌پروپیلن است که نسبتا دارای جنس مقاوم در برابر ضربه و شکستگی است. دارا بودن یک گیربکس ۶ سرعته و کاملاً خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی است که این کمپانی ایتالیایی برای این خودروی محبوب و پرفروش خود در نظر گرفته است.

فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم. و یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:

سعی کرده ایم واسطه ها را کم کنیم تا با هزینه مناسب کالا به دست شما برسد ، در صورت خرید عمده با ما تماس بگیرید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. رینگ نخستین ماشین آلفا یعنی 24 اسب بخاری با 12 اسپوک چوبی عظیم خود نقطه ی شروعی برای سفری بود که به آلفارومئو اجازه ی ساخت رینگ های امروزیش را داد.

  • سعی کرده ایم واسطه ها را کم کنیم تا با هزینه مناسب کالا به دست شما برسد ، در صورت خرید عمده با ما تماس بگیرید.
  • برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
  • بنابراین عدم آغاز به حرکت این خودروها بدون فشار وارد کردن به پدال گاز نکته بسیار مهمی برای رانندگان خواهد بود.
  • این خودرو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است.
  • به نظرم با قیمت فعلی علاوه بر جوانان و دوستداران این ماشین، گنگستر ها از جمله خریداران این ماشین هستند که می خواهند از توانایی ماشین در خیابان ها استفاده کنند.

از دو باتری 66 و 74 آمپر قالب L3 نیز می توان در این خودرو استفاده کرد. شرکت سپاهان باتری انواع برند ها را با کیفیت بالا تولید می کند. باتری اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی برند هایی از سپاهان باتری هستند که این قالب از باتری را تولید کرده اند. سپاهان یکی از بهترین تولیدکنندگان باتری خودرو در خاورمیانه است که باتری های خود را صادر می کند. شرایط آب و هوایی، طرز استفاده راننده از خودرو و بسیاری از موارد دیگر هست که روی عمر باتری تاثیر مستقیم می گذارد. کمپانی ایتالیایی سازنده این خودروها، آلفارومئو جولیتا را با ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی طراحی کرده و این خودروها را به همراه جزئیاتی دقیق و البته جوان پسند به بازارها روانه کرده است.

http://betheme.ir