قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | besturnblog

ایمنی بالا، فرمان پذیری قابل قبول و شتاب‌گیری فوق‌العاده از جمله مزایای این خودرو هستند. در سوی مقابل پیشرانه آلفارومئو جولیتا نسبت به کیفیت بنزین مورد استفاده به شدت حساس است و پیچیدگی فنی آن نیز اجرای تعمیرات دوره‌ای را دشوار می‌کند. آلفارومئو جولیتا یک خودرو دونفره است و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست.

http://betheme.ir

فکر کنم دیگه ماشین دیگه ای نخرم تا مدل جدید این ماشین وارد بازار ایران بشه البته توسط نمایندگی. البته فضای عقب برای افرادی با قد 180 سانتیمتر به بالا مقداری کوتاه و آزار دهنده است. از نظر تجربه رانندگی من مدت کمی با این خودرو تجربه دارم اما قابل مقایسه با دارندگان و کسانی که مدت بیشتری کارکرد داشتند نیست. از نظر من خودرویی با کیفیت خوب، امکانات خوب و قدرت مناسب است اما از نظر خدمات و گستردگی نمایندگی نسبت به سایر برندها ضعیف می باشد و در حال حاضر قیمت بالایی دارد. حس نشستن توی یه ماشین اسپرت با شتاب خوبش و شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان به راننده القا میکنه.

لذا از شما خواهشمندیم که پس ازمجله خبری خودرو بسترن فاو اسباب بازی ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سفید-مشکی مدل ZV-10 و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود. خودرو آلفا رومئو 4C با بهره مندی از سرعت و شتاب عالی، ایمنی خوب، طراحی جذاب و اسپرت، کیفیت بالای ساخت و برند معتبر می تواند برای جوانان گزینه جذابی باشد. اما به علت شرایط موجود در بازار داخلی کشورمان و تعداد اندک این خودرو همچنین قیمت بسیار بالا نسبت به بازارهای جهانی و قطعات کم یاب، ارزش خرید بالایی ندارد. از رقبای این خودرو در بازار می توان به پورشه 911، مازراتی گرن توریسمو و مرسدس بنز SL500 اشاره کرد.

Warm Baby-خرید اسباب بازی

همچنین رنگ آمیزی مدل نیز به شیوه ی صنعتی و با نهایت ظرافت انجام شده است. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. در صورت رضایت لطفا 5 ستاره طلایی به ما بدهید و نظر خود را در مورد کالا و خدمات پس از فروش درج نمایید. بخش جلویی هنوز هم یک عنصر متمایزکننده است؛ حتی در موارد جدید اضافه شده به خانواده ی آلفا نیز چنین است.

  • شرکت آلفا رومئو هم چنین برای تولید خودروهای مسابقه ای موفق به کسب جایزه رقابت های جهانی در سال 1925 برای خودروهای گرند پیریس شده است.
  • این ماشین خیلی عالیه/در سال 2011 دومین خودروی محبوب اروپا شده.
  • آلفارومئو جولیتا از جمله خودروهای کوچک و لوکس بازار است که مشتریان منحصر به فردی دارد.
  • با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.
از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد. لازم به ذکر است که موتور خودروی آلفارومئو جولیتا به صورت چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ طراحی و تولید شده و حجم آن ۱۳۶۸ سی سی است. نوع تنفس موتور این خودروی ایتالیایی توربوشارژ و شیوه انتقال نیروی آن دیفرانسیل جلو است. دوست من خودروهای مدنظر شما هر کدام با موتورهای مختلف برای بازارهای مختلف می باشد اما خودروی وارد شده به ایران با حجم 1400 سی سی و قدرتی معادل 170 اسب بخار را دارا می باشد و فروش این خودرو توسط نماینده وطنی الفا موتور (مدیا موتورز-ام جی) می باشد. برای این که مجبور نشوید تعویض باتری آلفا رومئو جولیتا را بر روی خودرو خود زودتر از زمان مورد انتظار انجام دهید، باتری خود را برای آزمایش و تست به صورت مرتب و برنامه ریزی شده نزد کارشناس ببرید. اگر می‌خواهید باتری از برند جدیدی تهیه کنید، روی برندی سرمایه‌گذاری کنید که قدرتی برابر با مدلی که همراه وسیله نقلیه ارائه می‌شود داشته باشد و از خرید باتری آلفا رومئو جولیتا از برند های متفرقه دوری کنید.

خودروهای تولید شده[ویرایش]