قیمت و خرید پیراهن پشمی مردانه سوپردرای Superdry کد M13A10301C بانی مد

زمان دریافت محصولسفارش شما بین 2 الی 4 روز کاری آینده به دست شما خواهد رسید. میتوانید اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از داده ها را طبق سیاست مدمن نسبت به حفظ حریم خصوصی بخوانید. اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است. در نظر داشته باشید محدوده ی خطای اندازه گیری بین 1 تا 2 سانتیمتر نرمال است.

این لباس‌ها طرح و رنگ‌های مختلفی دارند که می‌توانید آن‌ها را همراه با تیشرت در زیر پیراهن، ژاکت یا بارانی ست کنید و یک تیپ جذاب بزنید. پیراهن پشمی مردانه یک نوع پیراهن پشمی ضخیم است که در تمام دنیا طرفداران خود را دارد. تعداد زیادی از انواع پیراهن پشمی مردانه و پسرانه که از جنس ترک اصل و درجه یک هستند نیز به صورت وارداتی به کشور وارد می‌شوند و جزء مرغوب‌ترین محصولات در بازار ایران هستند. پیراهن پشمی مردانه در طرح‌های مختلفی به بازار ارائه می‌شود که از این جمله می‌توان به طرح‌های ساده، چهارخونه، کلاهدار، دو جیب و آستردار اشاره کرد. پیراهن پشمی چهارخانه مردانه مستر زوما کد 543 یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در فروشگاه مستر زوما می باشد.

با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. ما همواره سعی میکنیم تا در کمترین زمان ممکن با کمترین ضریب خطا و با استفاده از شیوه های نوین ثبت سفارش، ارسال و بسته بندی، محصولات خریداری شده را بدست مشتریان عزیز رسانده و روز به روز با نوآوری در این راه قدم برداریم. پیراهن چهارخانه پشمی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین لباس های مردانه در فصل پاییز می باشد، که در تمام سنین به خصوص جوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرفروش‌ترین رنگ آن قرمز و مشکی می باشد که شما می توانید با سایر آیتم های لباس های مشکی خود استفاده کنید.

قیمت و خرید پیراهن پشمی مردانه سوپردرای Superdry کد M13A10301C بانی مد در ادامه به برسی خواص متریال مصرفی در این نوع پیراهن مردانه می‌پردازیم. ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید. درصورتیکه مایلید ثبت دیدگاه با نام و مشخصات خودتان انجام شود و امکان نظردهی و پاسخگویی به نظرات سایر کاربران را داشته باشید، باید در سایتثبت نام کنید. در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد. زیرا در غیر این صورت ، اگر لباس را بر روی رخت آویز قرار دهید بعد از خشک شدن گشاد خواهد شد .

این نوع پیراهن با انواع شلوار اسپرت و لی روشن و تیره، و نیز تنوع بالای شلوار پارچه‌ای به‌شرط هماهنگی در رنگ پیشنهاد خوبی برای شیک پوشان به‌شمار بلوز پشمی می‌آید. کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. که برای قرار گرفتن روی انواع مدل شلوار بسیار شیک وفرمی زیبا دارد. برای اینکه لباس هایی که دارای بافت پشمی حساسی هستند حشک شوند ، لازم است تا آنها را بر روی یک سطح صاف قرار دهید تا خشک شوند .