قیمت و خرید دستگاه لوله بازکن مدل 550 تمام اتومات میلاد ابزارمارت

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای جلوگیری از آسیب به دستان کاربر از دستکش مناسب استفاده شود.

آگاهی از قیمت و جزئیات، قبل از خرید دستگاه لوله بازکنی

دستگاه لوله باز کنی تشکیل دهند از موتور و فنر مخصوص می باشد. موتور نیرو محرکه مورد نیاز را ایجاد می کند و فنر با نیروی گرفته شده از موتور لوله های گرفته شده را باز می کند. از مزایای مهم فنر استفاده شده در دستگاه لوله بازکنی انعطاف پذیری آن می باشد. سلام وقت بخیر …من تماس گرفتم برا دستگاه لوله بازکنی که خرید کنم ولی همکار شما جوابی به من نداد وفقط گفت نداریم اگه ندارید چرا مردم سرکار میزاری ..لوله بازکنی ساده ۳۷۵. فنر دستگاه لوله بازکن دو نوع دستی و الکتریکی دارد که هرکدام کاربرد خاصی دارد. از فنر دستی برای گرفتگی های جزئی و از فنر برقی برای گرفتگی های دشوار استفاده می شود.

با کمک شرکت آریا به راحتی و بدون مشکل لوله فاضلاب را باز کنید. شرکت آریا علاوه بر لوله بازکنی سعادت آباد، رفع نم و رطوبت ساختمان، آماده تخلیه چاه فاضلاب، لایروبی و کف تراشی چاه، حفر چاه نو، لوله کشی آب و فاضلاب و هرگونه همکاری در زمینه های مختلف ساختمانی را در تهران دارد، پس با شرکت خدمات فنی آریا در تماس باشید. دستگاه لوله بازکن یا دستگاه فنر لوله بازکن یا فنر برقی لوله بازکن ابزار مناسبی برای باز کردن گرفتگی های لوله فاضلاب است. وظیفه موتور تأمین نیروی محرکه لوله بازکن است و وظیفه فنر وارد کردن نیرو بر گرفتگی های لوله است. قیمت دستگاه لوله بازکن به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما برای خرید این دستگاه ها باید موارد مختلفی را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال نوع دستگاه لوله بازکنی که شما قصد خرید آن را دارید می تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت این دستگاه ها داشته باشند.

مته آهن ( اروین) IRWIN سایز 9 میلی متر

یا برعکس درصورتی که خود نتواند قطعه مورد نظررا تعویض نماید می بایست دستگاه به شرکت ارسال وتعویض قطعه توسط شرکت انجام گردد. شرکت سهند آذرخش پایتخت از سـال 1383 با هدف ارائه خدمات فنی ، تأسیساتی و ساختمانی در فضای اینترنت با نام تجاری “پیـاتـیـک ” آغاز به فعالیت نمود. ابزار دات‌کام فروشگاه ابزار و يراق آلات و لوازم ايمنی می‌باشد که در حوزه فروش انواع ابزار آلات صنعتی فعاليت می‌کند. اين فروشگاه فعاليت خود را از سال 1362 آغاز کرد و از سال 1398 فروش اینترنتی خود را آغاز نموده است. همچنین ابزار دات‌کام امروزه به بيش از 120 شهر و شهرستان ايران اجناس خود را ارسال ميکند. دستگاه های لوله باز کن قابل حمل معمولا وزن بسیار مناسبی دارند و در نتیجه یک شخص به راحتی می تواند آن را جا به جا کند.

فروشنده‌ها

در گذشته و قبل از ساخته شدن دستگاه لوله باز کن، از دریل به همراه فنر لوله بازکن استفاده می شد. سر فنر را به سر دریل می بستند و اقدام به باز کردن گرفتگی لوله می کردند اما مشکل در بالا بودن سرعت دریل و همچنین نداشتن محافظ برای فنر بود پس با حرکت سریع دریل، فنر به سرعت دوران می کرد و به اطراف برخورد می شد. درصورتی که کلیه ی افراد با یک توضیح بسیارساده که درسی دی آموزشی دستگاه لوله بازکنی نمایش ارائه شده قابل اجرا می باشد. دستگاه های لوله بازکنی گروه صنعتی میلاد ژنراتور درمدل های خانگی و خدماتی وصنعتی تولید و به هم میهنان لوله بازکنی ارزان عزیزارائه می گردد. قبل از ساخت و به بازار آمدن دستگاه های لوله بازکنی شرکت های خدماتی لوله بازکنی از فنر به همراه دریل برای باز کردن لوله استفاده می کردند.

  • لطفا در صورت تمایل به همکاری با لوله بازکنی برچسب، با ما تماس بگیرید.
  • گارانتی این محصول 1 سال می باشد که هر مشکلی به وجود اومد میتونید بیارید فروشگاه تا تعویض بشه و از نظر کیفیت و دووام خیالتون راحت باشه .
  • بخاطر داشته باشید که بعد از پایان کار حتماً باید مقداری آب داخل لوله بریزید تا گرفتگی های باز شده به کمک آب از لوله خارج شده و به چاه وارد شود.
  • این دستگاه که مخصوص باز کردن لوله های گرفته می باشد به راحتی و بدون دردسر زیاد لوله فاضلاب را باز می کند.
  • شرکت پارس کمک با داشتن 15 سال تجربه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تمام مناطق تهران به شما سرویس مناسب ارائه میدهد شما میتوانید برای بهرمند شدن از این سرویس ها با شماره های ما تماس حاصل بفرمایید و از هزینه و قیمت و زمان انجام کار مطلع شوید .

خدمات متنوع ما همراه با دستگاه های پیشرفته و نیروی انسانی باتجربه، دغدغه های شما در زمینه های ساختمانی را پاسخ خواهد… انواع دستگاه لوله باز کنی را می توانید با کمترین قیمت و عالی ترین برند را در فروشگاه صنعت گستر ایرانیان چه به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نموده. نحوه از بین بردن گرفتگی با استفاده از این وسیله به این صورت است که ابتدا سر فنر فولادی دستگاه وارد چاه یا لوله بسته شده، می شود و از طریق پمپ تکان دهنده با سرعت زیادی به گردش در می آید تا دیگر هیچ گرفتگی و موادی در مسیر راه لوله و یا چاه بافی نماند. برخی دیگر از دستگاه های لوله باز کن که خانگی هستند نیز قدرت کمتری را به شما ارائه می دهند و در نتیجه قیمت مناسب تری دارند. اگر شما هم قصد دارید که از قیمت این دستگاه ها مطلع شوید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از بخش محصولات صنعت گستر ایرانیان دیدن کنید. در این دستگاه برای به گردش درآوردن و انتقال فنر به داخل لوله فاضلاب از یک الکتروموتور تکفاز با برق 220 ولت استفاده می شود.

برخی از این دستگاه ها در مقیاس صنعتی تولید شده اند و به همین علت نیز دارای قیمت های بالاتری هستند چرا که قدرت بیشتری را به شما ارائه می دهند. در بسیاری از منازل مسکونی، علائم پرشدگی و یا گرفتگی لوله و چاه فاضلاب توالت و ظرفشویی آشپزخانه ها دیده می شود که راه حل مشکل آن استفاده و آشنایی با انواع تجهیزات لوله بازکنی و قیمت هر یک می باشد. در خصوص انواع تجهیزات لوله بازکنی و قیمت هر یک می توان گفت که هر یک از آنها دارای قیمت و مدل های گوناگونی هستند و به روش های متفاوتی، مشکل گرفتگی فاضلاب منازل مسکونی را رفع می نمایند. دستگاه لوله بازکنی اطلس اصفهان ، جهت بازکردن لوله های فاضلاب درمصارف خانگی وصنعتی و بیمارستانی و تاسیسات فاضلابی که نیازبه اپراتور و تکنسین حرفه ای دارد کاربرد دارد. برای خرید دستگاه لوله بازکن می توانید از بخش بالای همین صفحه، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و مشخصات فنی کالا را مشاهده نمایید. سپس قیمت کالا را در فروشگاه های مختلف با یکدیگر مقایسه کنید و بصورت مستقیم با فروشنده مورد نظر ارتباط برقرار نمایید.

قیمت دستگاه لوله بازکن بر اساس برند، جنس استفاده شده در آن و موتوری که نیروی محرکه فنر را تأمین می کند تعیین می شود. در سایت فنی کارا (fanikara.com)، این امکان وجود داره که محصولات مرتبط با خدمات لوله بازکنی (ابزارها) به لوله بازکن ها معرفی بشه و فروخته بشه. در صورتی که تمایل به همکاری دارید، لطفا با پاسخ به همین کامنت، اعلام بفرمایید تا خدمت تون تماس بگیریم و بتونیم روی شرایط همکاری، به توافق برسیم. ما در این مطلب قصد داریم برخی از دستگاه های لوله بازکنی موجود در ایران را به همراه قیمت های آنها و همچنین مشخصات ظاهری و فنی آنها را مورد بررسی قرار دهیم . کلیه ی دستگاهها و ملحقات لوله بازکنی شرکت میلاد ژنراتوردارای یکسال گارانتی قطعات مکانیکی می باشد.

قیمت و خرید دستگاه لوله بازکن مدل 550 تمام اتومات میلاد ابزارمارت