قیمت و خرید آرم آلفا رومئو فروشگاه اینترنتی ماشین اسپرت | besturnblog

همچنین رنگ آمیزی مدل نیز به شیوه ی صنعتی و با نهایت ظرافت انجام شده است. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. در صورت رضایت لطفا 5 ستاره طلایی به ما بدهید و نظر خود را در مورد کالا و خدمات پس از فروش درج نمایید. بخش جلویی هنوز هم یک عنصر متمایزکننده است؛ حتی در موارد جدید اضافه شده به خانواده ی آلفا نیز چنین است.

سان اسپید SUNSPEEED_خرید اسباب بازی

شما که داری به فیات میگی درجه۳ بدون که مجله خبری خودرو بسترن فاو و مازراتی و فراری هرسه ماله شرکت فیات هستند پس حداقل چون آلفا خواهر زاده اون دوتا هست نمیتونه چه از لحاظ کیفیت چه ایمنی و چه از لحاظ موتوری بد باشه… من میتونم ترتیب یه درگ بین جولیتا با ماشین خودتون که 2400 سی سی هم هستو بدم تا از نزدیک ببینید چطور شکست خواهید خورد و نظرتون در مورد این ماشین کاملا عوض خواهد شد. اصلا کم نمیاره ، قدرتش هم عالیه.نباید با مازراتی مقایسش کرد چون قیمت هاشون خیلی با هم متفاوته ولی من با مازراتی گرن توریسمو جولیتا رو قورتش دادم . فقط فراد تازه وارد و جوگیر هستن که یه ماشین 3800 CC کره ای رو با ماشین هاچ بک 1400 CC مقایسه میکنن و هیچی هم از ماشین سرشون نمیشه … به نظرم با قیمت فعلی علاوه بر جوانان و دوستداران این ماشین، گنگستر ها از جمله خریداران این ماشین هستند که می خواهند از توانایی ماشین در خیابان ها استفاده کنند.

LOL – خرید اسباب بازی

ایمنی بالا، فرمان پذیری قابل قبول و شتاب‌گیری فوق‌العاده از جمله مزایای این خودرو هستند. در سوی مقابل پیشرانه آلفارومئو جولیتا نسبت به کیفیت بنزین مورد استفاده به شدت حساس است و پیچیدگی فنی آن نیز اجرای تعمیرات دوره‌ای را دشوار می‌کند. آلفارومئو جولیتا یک خودرو دونفره است و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست.

  • از نظر من بهترین راه سوال از تعمیرکاران مربوط به این خودرو و یا سوال از نمایندگی اصلی الفا رومئو است.(سایت اصلی) معمولا پیشنهاد های مناسبی در کوتاه ترین زمان در خصوص مشکل شما ارائه می دهند.
  • ولی با وجود این ،جولیتاو سایر محصولاتآلفارومئوعلاوه بر ظاهر متفاوت و زیبایی که دارند از لحاظ فنی و ایمنی قدرتمند هستند.
  • به دلیل برخورداری از این ویژگی‌ها جوانان زیادی به خرید آلفارومئو جولیتا روی آورده‌اند .
  • یک بخش آن صلیب سرخ بر روی زمینه سفید است که به منزله پرچم شهر میلان می باشد، بخش دیگر اژدهایی تاجدار را نشان می دهد که در حال خوردن و بلعیدن مسلمان بور بوده و نشانگر دوره جنگ های صلیبی است.

دوست عزیز ،من از شرایط فروش داخل ایران خبر دقیق ندارم و برای اطلاعات کامل تر بهتر است از نمایندگی فروش سوال نمایید. اما در رابطه با سوال شما،اگر استفاده های بیرون شهری و جاده های خاکی دارید از نظر من هیچکدام از این خودروها مناسب نیستند اما بین این دو خودرو لنسر نرم تر از جولیتا عمل می کند. از نظر من این خودرو برای خانواده چهار نفره (به خصوص بزرگسالان) زیاد مناسب نبوده و من شخصا پیشنهاد نمی کنم، اگر خانواده قدبلندی هستید در فضای عقب قسمت سر شاید کمی فضا تنگ باشد.

امکانات ایمنی وآپشن های خودرو

از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد. لازم به ذکر است که موتور خودروی آلفارومئو جولیتا به صورت چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ طراحی و تولید شده و حجم آن ۱۳۶۸ سی سی است. نوع تنفس موتور این خودروی ایتالیایی توربوشارژ و شیوه انتقال نیروی آن دیفرانسیل جلو است. دوست من خودروهای مدنظر شما هر کدام با موتورهای مختلف برای بازارهای مختلف می باشد اما خودروی وارد شده به ایران با حجم 1400 سی سی و قدرتی معادل 170 اسب بخار را دارا می باشد و فروش این خودرو توسط نماینده وطنی الفا موتور (مدیا موتورز-ام جی) می باشد. برای این که مجبور نشوید تعویض باتری آلفا رومئو جولیتا را بر روی خودرو خود زودتر از زمان مورد انتظار انجام دهید، باتری خود را برای آزمایش و تست به صورت مرتب و برنامه ریزی شده نزد کارشناس ببرید. اگر می‌خواهید باتری از برند جدیدی تهیه کنید، روی برندی سرمایه‌گذاری کنید که قدرتی برابر با مدلی که همراه وسیله نقلیه ارائه می‌شود داشته باشد و از خرید باتری آلفا رومئو جولیتا از برند های متفرقه دوری کنید.

http://betheme.ir