«فست‌ میت» نشانگر جیبی «رِیس‌ سنس» را معرفی کرد

حالت خودکار چندتایر این سیستم را قادر می‌سازد تا تایرهای خودرو را بدون نیاز به فشار دادن هیچ دکمه‌ای بررسی کند. علاوه‌بر این، دما را می‌توان با استفاده از پروب ترموکوپل استاندارد اختیاری نوع K نیز نمونه‌برداری کرد.

نسخه جیبی ریس از امکانات اتصال ارتباطی نزدیک بهره می‌برد و آن را قادر می‌سازد با تلفن‌ها و رایانه‌های iOS و اندروید برای اندازه‌گیری‌ها و ثبت داده‌های مرتبط با تایر مرتبط شود.

ادعا شده که محصول فست‌میت تا 0.1psi دقیق است و از فشار مطلوب تایرها اطمینان می‌دهد. این نشانگر می‌تواند حداکثر فشار 150psi را اندازه‌گیری کند.

به‌عنوان‌مثال قبل از ارسال ایمیل یا صدور اطلاعات اندازه‌گیری‌ به صفحات «اکسل» می‌توان اطلاعات دیگر ازجمله موقعیت مکانی و شرایط آب‌وهوایی را نیز به این داده‌ها اضافه کرد. فشار تایرها در مسابقات موتورسواری و سایر کلاس‌های اتومبیلرانی حیاتی است و در بسیاری از فشارسنج‌های معمولی مورداستفاده و رایج ممکن است تقریبا 1-2psi نادرست باشند.

این دستگاه یک نشانگر وضعیت تایر دیجیتال، هوشمند و جمع‌وجور است که اندازه‌گیری فشار دقیق را با یک پیرومتر و با درنظر گرفتن حالت‌های مختلف تایر به صورت خودکار برای اندازه‌گیری سریع ارائه می‌کند.

لیزا ایرلام، یکی از بنیانگذاران کمپانی فست‌میت ریسینگ (Fastmate Racing) گفت: «نشانگر وضعیت تایر ریس‌سنس «RaceSense» در ورزش‌های موتوری در سراسر جهان به خوبی شناخته شده است و داده‌های دقیق و جامعی از تایرها ارائه می‌دهد. ما بررسی و مشاهده کردیم در بازار برای یک مدل جمع‌وجور مشتریان گسترده‌تری وجود دارد، به همین‌دلیل پس‌از تحقیق و توسعه، طراحی و ساخت این محصول جدید را آغاز کردیم.»



منبع