فروش اقساطی کشنده فاو دارای چه شرایطی می باشد؟ | کشنده فاو

– موتور کشنده فاو 420 اسب بخار می باشد و جز کامیون های سنگین به شمار می رود.

کشنده فاو در دو نوع تک محور و جفت محور به بازار عرضه می شود که در ادامه قصد داریم در مورد هر کدام توضیحاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در حال حاضرشرکت فاو یکی از نماینده های رسمی شرکت سیبا موتور می باشد که توانسته است با معرفی کشنده تک محور فاو جایگاه برجسته ای برای خود در کلیه زمینه های کامیون ، کشنده و ماشین های تجاری کسب نماید.



منبع

کشنده فاو با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به بازار عرضه می شود و کیفیت بالای قطعات آن و قیمت مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده است یکی از مزیت هایی است که می توانیم به آن اشاره نماییم .

کشنده فاو یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت فاو می باشد که در حال حاضر بین عموم مردم از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد و به دلیل به صرفه بودن آن از لحاظ اقتصادی و موتور قدرتمندی که دارد توانسته است از دیگر رقبای اروپایی خود محبوبیت بیشتری کسب نماید.

کشنده فاو تک محور کشنده فاو تک محور به دلیل طراحی و کیفیت بالایی که دارد توانسته است به یکی از موفق ترین محصولات تبدیل شود.

کشنده فاو با داشتن استاندارد آلایندگی یورو 4 و به دلیل طراحی زیبا و ظریف توانسته است در رده ی برترین خودروهای سنگین جهان قرار بگیرد.