فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک مکس بکس

آیا میدانستید که تیشرت اولین بار برای کارگران معدن طراحی و تولید شده و از حدود ۱۵۰ سال پیش به دلیل کم قیمت بودن، سبک و راحت و خنک بودن و شستشوی آسان به تولید انبوه رسید و به دلیل شباهت با حرف T انگلیسی تیشرت معروف شد. با دانستن چند نکته استایلی اسپورت , خرید تیشرت مردانه شیک و راحت برای خودتان دست و پا کنید. حال این سوال برای خرده فروشان مختلف پیش میآید که “چگونه و از کجا خرید عمده لباس مردانه را انجام دهند؟ در سال ۱۹۵۱، جیووان باتیستی جورجینی که یک اشراف زاده فلورانسی بود و با صنعت خرده فروشی آمریکا ارتباطاتی داشت، از گوچی دعوت کرد تا مجموعه اش را در یک نمایشگاه کوچک برای خریداران آمریکایی و روزنامه نگاران در اروپا برای نمایشگاه های مد پاریس ارائه دهد. در نهایت با اطلاع از بازار کار مناسب لباس مردانه و وجود انواع مختلف البسه ویژه آقایان، خرده فروشان با انجام خریدهای عمده خود به شیوهای صحیح و با هزینهای مناسبتر، میتوانند مشتریان خوبی را جذب کرده و میزان فروش خود را افزایش دهند. در همین سال گوچی لوفر معروفش را با تزئین فلزی طلایی روی آن که شبیه رکاب زین اسب است به بازار عرضه کرد.

البته در موقعیتهای دیگر شما میتوانید رنگها را به صورت متعادل در اکسسوریها مثل کراوات یا پیراهن مردانه مورد استفاده قرار دهید و در شرایط راحت و غیررسمی آزاد هستید که هر ترکیب رنگ دلخواهی را بپوشید اما همیشه این اصل را به خاطر داشته باشید که تعداد بیشتر رنگ در پوشاک مردانه به معنای رسمی بودن کمتر است و هرچه این رنگها روشنتر و تندتر باشد بیشتر از میزان رسمی بودن کاسته خواهد شد. اما هر جا سخن از سبک ماکسیمال است؛ یقینا و صد در صد هم پای نوید و فرشته در میان است. اما کیفیت لباس ها بالاست و مشتری های خاص خودشان را دارند. هرچه تعداد لباس سفارش داده شده بیشتر باشد هزینه پرداختی مناسبتر خواهد بود. البته دوام پالتوی پشم بیشتر از پالتویی با جنس کشمیر است اما کشمیر بسیار گرم تر از پشم است. او ده سال با عمویش ماند. به این ترتیب ثروتمندان جامعه به سرعت متوجه گوچی شدند و او توانست کارگاهش را به سطح بالاتری ارتقا دهد. در سال ۱۹۲۱، گوچی فروشگاهش را در فلورانس بازگشایی کرد.او قصد داشت با فروش چمدان های وارداتی از آلمان و انگلستان و همچنین محصولات ساخت خودش مشتریانی منحصربه فرد جذب کند.

ضمن آن که شما به عنوان یک عمده فروش باید بتوانید سلایق مختلف را حدس زده و نیاز های مشتری های گوناگون را تامین نمایید به علاوه شما وظیفه دارید تا در نهایت دقت لباسی را به مشتری های خود بدهید که اعلاوه بر شیک بودن ظاهری نیز از کیفیت و دقت در دوختن برخوردار باشد چرا که اگر اندازه لباس با بدن به اندازه استاندارد نباشد ممکن است کسی که لباس را به تن کرده است زودتر سرد یا گرمش بشود. با وجود پیشرفت­های چشم گیر تولید و توزیع پوشاک توسط تولید کنندگان داخلی، تا حد زیادی بازارهای داخلی با جنس­های با کیفیت داخلی آشنا شده­اند و به نوعی تولیدکنندگان داخلی همپای وارد کنندگان خارجی در سطح بازار حضور دارند و با قیمت­های به صرفه­تر سهم زیادی از بازار را در اختیار خود دارند. اگر از عدم ثبات قیمت در بازار های بزرگ پوشاک خسته شده اید. هرچقدر که مخاطب، تیراژ بالاتری از پوشاک را سفارش دهد مبلغ نهایی با قیمت مناسبتری محاسبه میشود. پولوشرت ها گاهی با جیب و گاهی بدون جیب می باشند و از دو یا سه دکمه در یقه آن استفاده می شود.

به این نوع لباس تیشرت میگویند چون فرم آن، درحالیکه آستین و یقهای ندارد، درست شبیه به حرف T انگلیسی است. تیشرت نوعی پیراهن (بلوز) پارچههای مناسب برای خانمها و آقایان میباشد که از لحاظ مدل آستینهایش به شکل حرف t نامگذاری شده است. پیراهن مردانه اصلیترین بخش در استایل آقایان است که در مدلها، رنگها و طرحهای مختلفی تولید میشود. صاحبان بوتیک و همچنین تولید کننده پوشاک مردانه اغلب با متد روز کار های خود را در دسترس قرار می دهند. در تولید پوشاک این برند از الیاف طبیعی مثل پشم و پنبه استفاده شده است که موجب آسیب کمتر به محیط زیست میشود و برای مصرف کننده نیز راحتی و آرامش را به همراه دارد. این آلدو بود که از پوست خوک در محصولات این برند استفاده کرد. در سال ۱۹۵۲ آلدو به همراه برادرانش رودولفو و واسکو به نیویورک سفر کرد. هنگامی که آلدو به یک نمایشگاه تجاری در لندن سفر کرده بود، با یک دباغ اسکاتلندی آشنا شد و از او خواست تأمین کننده اصلی پوست خوک برای گوچی باشد. ما سال هاست که یک تامین کننده عمده تی شرت ارزان برای تأمین عمده هستیم .

انواع پیراهن های چهارخانه ، راه راه ، آستین کوتاه و آستین بلند در استایل های اسپرت پوشیده میشوند. فیت بزرگ Big/Tall: این فیت برای افراد قد بلند طراحی میشود. پادمیرا که همینک پنجمین سال فعالیت با گستره ای از کالاهای متنوع لباس زنانه و لباس مردانه و البته پوشاک بچگانه برای تمام اقشار جامعه(دخترانه ، زنانه، پسرانه و مردانه) و هر رده سنی کودکان تا بزرگسال ، برای کاربران خود تجربه ای لذت بخش یک خرید اینترنتی را تداعی میکند ارسال بموقع ، ضمانت بهترین قیمت و تضمین باکیفیت بودن کالا سه اصل اولیه است که پادمیرا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این ۳ اصل هر سال حوزههای تازهای را در فروش لباس به دایره فعالیت خود افزوده است گسترهای به وسعت لباس مردانه و زنانه شامل شلوار(جین ، کتان ، ورزشی، لگ ، اسلش، شلوارک ) ، لباس های پارچه ای ، لباس اسپورت و راحتی ( تی شرت ساده ، ست خانگی ، ست دونفره ، سرهمی ، ساحلی ، بلوز آستین بلند ، نیم تنه ، تاپ ، بادی ) ، دامن ، شومیز ، بلوز ، پیراهن.

این مورد یکی از عوامل مهم تعیین کننده قیمت عمده لباس مردانه است. زندگی ارزشمند است و شب عروسی یکی از شبهای ارزشمند زندگی شماست. کفش را هم باید تمیز و شیک نگه دارید و پیش از رفتن به مهمانی آن را واکس بزنید. اگر برای خرید کفش چرم ایرانی به خیابان فردوسی سر زدید، کافیست خیابان فردوسی در جنوب میدان را تا تقاطع نوفل لوشاتو ادامه بدهید تا به تعداد پاساژ لباس مردانه فروشی برسید. در این پاساژ می توانید علاوه بر لباس، کیف و کفش مردانه هم بیابید. این کفش آن قدر محبوب است که در سال ۱۹۸۵ آن را در موزه هنر متروپولیتن نیویورک به نمایش گذاشتند و حالا بخشی از مجموعه دائمی آن است.

به این ترتیب خریداران لباس مردانه عمده با صدها آگهی برای هر دسته روبرو شده و شاهد تنوع بسیار زیادی برای خرید خود خواهند بود که پس از مشاهده آگهیهای مختلف و مقایسه اجناس، میتوانند با استفاده از مشخصات و کانالهای ارتباطی درج شده در آگهی با فروشنده ارتباط برقرار کرده و خریدهای خود را انجام دهند. در معرفی محصولات خود در اینستاگرام، همۀ جزئیات مرتبط با محصول را بنویسید. بیشتر اجناس این فروشگاه ها پارچه های ایتالیایی و فرانسوی بوده و بخاطر همین قیمتی ۴ تا ۵ برابر اجناس مشابه ایرانی را دارد. این برند به تفاوت در طراحی و خلاقیتش معروف است و به برند مورد علاقه بسیاری از سلبریتیهای ایرانی همچون احسان علیخانی، محمدرضا گلزار، امیر آقایی، محسن یگانه و… برای خرید دامادی، ال سی من کالکشن دامادی مخصوص به خود را دارد که علاوه بر لباس دامادی میتوانید آکسسوار مورد نیاز داماد، مثل کروات را نیز از همین برند تهیه کنید. ما هم زیادی بحث و طولانی نمیکنیم، تلاش میکنیم بحث رو خلاصه جمع کنیم و شما با خیال راحت لیست تیشرت های مردانه و پولوشرت های مردانه شیک رو ببینین (سعی کردیم برای همه سلیقه ها قرار بدیم که راضی باشین😉) و انشالله هر کدوم که پسندیدین کلی خاطرات و اتفاقات خوب رو باهاش تجربه کنین.

البسه مردانه ما با بهترین مواد اولیه تولید میشوند و بسیار راحت میباشند. مجموعه دیورسومد در ۳ روش کلی اقدام به تولید البسه مردانه میکند. به همین دلیل چرم به سختی پیدا می شد و گوچی مجبور شد برای تولید اقلام چرمی ازجمله کفش، کیف پول و کمربند راه دیگری پیدا کند. در سال ۲۰۰۵ گوچی با یونیسف همکاری کرد. ال سی من با مدل تبلیغاتی معروفش یعنی امیرحسین آرمان آشنای بسیاری از مردان خوش پوش و خوش سلیقه است. ست تیشرت شلوارک مردانه ۱۴۰۱ : ست تیشرت و شلوار یکی از پوشش های مورد علاقهی آقایان است. موکارلو کمپانی پوشاک آقایان با شعار “سبکت رو عوض کن” است. تنها مخصوص به آقایان نیست و با داشتن لاین زنانه و بچگانه تبدیل به برندی برای خانواده گشته است. متخصصان این برند با بررسی سایزبندیهای مختلف به ۹ گروه سایزی اختصاصی رسیدهاند که اعتقاد دارند در این ۹ سایز بندی، میشود برای بیش از ۹۵ درصد آقایان کت و شلوار تهیه کرد.

این روزها تیپ های اسپرت مورد توجه بسیاری از آقایان قرار گرفته است، در ادامه با انواع مدل پیراهن مردانه اسپرت و تیپ اسپرت پسرانه و مردانه با شما هستیم. با خرید از مراکز تولید تیشرت عمده تهران و خرید بدون واسطه، میتوان تعداد بالای انواع تیشرت مردانه جدید را بدون پرداخت هزینه اضافی به واسطه، با سرعت بالا تهیه کرد. او در این زمان به یک نتورکر تبدیل شده بود و چیزهای زیادی درباره انواع سبک، لباس، اکسسوری، جواهرات، آداب و عادات افراد مشهور آموخت.گوچی در سال ۱۹۰۱ با آیدا کالولی (Aida Calvelli)، دختری ۲۴ ساله که هم خودش و هم پدرش خیاط بودند، ازدواج کرد. این برند ادعا دارد متخصصانش را به خوبی تعلیم داده و از آنها میخواهد جدیدترین اتفاقات مد روز را دنبال کرده و آنها را مطابق با فرهنگ و سلیقه ایرانی در طراحی پوشاک خود لحاظ کنند. پوشاک ایرانی اکثر اوقات در مقایسه با اقلام بی کیفیت چینی، برتر هستند و هر فروشگاه اینترنتی یا عادی در روزهای مختلف سال آن ها را به حراج می گذارند. در مجموعههای بزرگ که کارکنان هر بخش لباس کار مردانه متفاوتی با بخش دیگر استفاده میکنند، یا در هر بخش طرح متفاوتی از پوشاک برای کارمندان در نظر گرفته شده است و جنس لباس کار سازمانی نیز به شرایط کار هر بخش وابسته است، کارفرما برای تهیه لباس فرم سازمانی مجموعه میتواند از این روش تولید استفاده کند.

در ادامه چند مورد از آنها را با هم مرور میکنیم. یقه تیشرت ها معمولا گرد می باشد هر چند که تی شرت های یقه داری هم تولید می شوند که به آنها پولوشرت می گویند. همه افراد مشهور و سیاستمدارانی که به لندن می آمدند این هتل را به هر هتل دیگری ترجیح می دادند. ویژگی اصلی این برند که وجه تمایز آن با دیگر برندها را مطرح میکند، امروزی بودن و جوان پسندانه بودن طراحی لباس آن است. فروشگاههای این خیابان به طور مستقیم با تولیدیها در ارتباط بوده و به همین دلیل قیمت کت و شلوار در این خیابان ارزان تر است. با خرید عمده لباس مردانه از این مجموعه، میتوان بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به واسطهها خرید عمده پوشاک مردانه را با قیمت مناسب انجام داد. با استفاده از وب سایت عمدباکس خریداران و فروشندگان عمده به سادگی می­توانند بدون هیچ گونه واسطه­ایی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. تیشرت آستین بلند و آستین کوتاه: تیشرتهای آستین بلند و آستین کوتاه برای فصول مختلف سال استفاده میشوند.