فرش طرح 700 شانه و 500 شانه کاشان ⭐️ خرید ارزان از کارخانه فرش کاشان قالی کاشان

گلچینی از نمونه های فرش ماشینی – طرح خاص رها 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته . جدیدترین طرح فرش ماشینی 1500 شانه ریزبافت – نقشه آراد گل برجسته زمینه سربی با کیفیت بالا . جدیدترین نقشه گل برجسته – کد 3309 فرش 700 شانه 2550 تراکم ده رنگ با ضخامت بالا و کیفیت درجه یک . به همین خاطر فرش های بافته شده با این الیاف، فرش تمام نخ نامیده می شوند.

فرش الماس کویر طرح باغ معلق سرمه ای

بدین صورت که طرح و نقشه با الیاف آکریلیک و زمینه قالی با الیاف هایبالک آکریلیک شده بافته می شود. روش تولید این بافته ها بدین صورت است که محصول در مرحله اول با دستگاه HCPX به صورت ساده و غیر برجسته بافته می شود. سپس در مرحله تکمیل و آهار، این بافته در معرض بخار آب و گرما قرار می‌گیرند و از روی غلطک هایی داغ عبور می‌کنند.

فرش طرح 700 شانه و 500 شانه کاشان ⭐️ خرید ارزان از کارخانه فرش کاشان قالی کاشان از ویژگی های این طرح و نقشه کلاسیک می‌توان به نظم و پیوستگی نقوش در آن اشاره کرد و عدم قرینگی بین نقش و نگاره ها سبب خاص شدن این طرح شده است. ترنج در مرکز این طرح حذف شده و همین عامل سبب شده است تا نگاه ها به سمت متن قالی رود و زیبایی تمامی متن در خور توجه شود. بر خلاف طرح های ترنج دار که توجه و نگاه ها به طرح و نگاره ترنج میانی است.

فرش 700 شانه تراکم 2550:

شرکت فرش کاشان، فرش های ماشینی هفتصد شانه خود را با تعداد رنگ مختلف هشت رنگ، فرش هفتصد شانه ده رنگ و 12 رنگ تولید و روانه بازار می کند. گروه تجاری فرش کاشان تمامی محصولات خود را با نازل ترین قیمت همراه با ضمانت و ارسال رایگان به سراسر کشور برای خریداران فرش ماشینی در نظر فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت گرفته است. این شرکت علاوه بر فرش هفتصد شانه به تولید محصولات هزار شانه، 1200 شانه و 1500 شانه نیز می پردازد. نمی توان قیمت فرش ماشینی کاشان 700 شانه تراکم 2550 را به طور دقیق بیان کرد. نه تنها این فرش بلکه قیمت فرش های دیگر را نمی توان به طور دقیق گفت. باید حتما در زمان خرید قالی 700 شانه بسیار دقت کنید تا افراد سود جو و بی انصاف فرش های 700 شانه طرح و تبدیلی را به جای فرش های 700 شانه اصلی به شما نفروشند.

امروزه فرش های گوناگون و متنوعی در بازار با شانه و تراکم های مختلف وجود دارد. این فرش ها طرح ها و رنگ های متنوعی نیز دارند که این امر کار را برای خریدار راحت کرده است. فرد می تواند با توجه به سلیقه ی خود بهترین آن ها را خریداری کند. فرش های ماشینی 700 شانه درجه یک کاشان با نخ های مختلف و شانه تراکم های متفاوتی بافته می‌شوند. از فرش 700 شانه واقعی کمتر است و از این دسته از کف پوش ها برای مکان هایی استفاده می‌شود که جنبه تزیینی و زیبایی بافته در خور توجه نیست و نقش فرش به عنوان کف پوش است. فرش ارزان از جمله تولیدات فرش ماشینی کاشان است که گستره وسیعی از سفارشات بازار فرش ماشینی را به خود اختصاص داده است، افرادی که تمایل به خرید فرش با قیمت مناسب و با کیفیت هستند عمدتا اقدام به سفارش و خرید این نوع فرش می کنند.

  • 10 رنگ ، طرح پرطرفدار آدرینا با ده سال ضمانت کیفیت در 3 رنگبندی ترمه ای و سرمه ای و دودی .
  • شرکت فرش کاشان دارای محصولات متنوع وبا کیفیت بالایی می باشد .
  • فرش 700 شانه واقعی معمولا در تراکم 2550 بافته می شود اما فرشهایی که به عنوان فرش های طرح 700 شانه به فروش میروند اینگونه نیستند و معمولا فرشهایی با شانه و ترکم کمتر نسبت به فرشهای 700 شانه هستند.
  • در حقیقت ایرادهای این فرش‌ها برخی از برنامه‌های سیستمی و نقشه خوانی و برخی از ایرادهای انسانی و برخی دیگر از اشکالات دستگاه هستند.

مثلا در فرش های 700 شانه از نخ هایی با نمره 18 استفاده شده است ولی در فرش های با شانه بالاتر از نمره نخ 27 و بیشتر استفاده می شود. این نوع از فرش ها در شانه 500 و همچنین در تراکم طولی 1000 شانه بافته شده اند. بعد از بافت محصول، نیاز به مرحله تکمیل فرش 700 شانه است تا ایرادات آن گرفته شود و در این مرحله اقدامات آهار زنی، شیرینگ و تکمیل فرش انجام می‌شود. شیرینگ سبب صاف و یکنواخت شدن سطح قالی و براق شدن آن می شود و بعد از آن آهار زنی صورت می‌گیرد که در این مرحله برای فیکس کردن ریشه های U شکل، پشت قالی را با رزین ها و چسب های مخصوص آغشته می‌کنند و این کار سبب افزایش طول عمر محصول می شود. بعد از این مرحله، برش دوزی و ریشه دوزی روی بافته انجام می‌شود.

فرش 700 شانه فرشی می باشد که اگر به صورت عرضی به آن نگاه کنیم باید 70 عدد گره در هر متر از آن ببینیم. در واقع اگر زمان خرید فرش و قالی به شما گفته شد که در هر متر از آن در قسمت عرضی 70 گره دارد باید بدانید آن فرش، قالی 700 شانه می باشد. این فرش ضخامت بیشتری نسبت به فرش های 1200 شانه و 1000 شانه دارد. در واقع تولید فرش و فرش کاشان از زمان صفویه در کشور ما رواج داشته است.