طرح فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی خانواده هایما از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو – مرداد۱۴۰۱

نکته ۱ : برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است متقاضی شماره شبا و تلفن همراه صحیح مربوط به خود را معرفی نماید. بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی می باشد.

مراحل ثبت نام و واریز وجه:

۱- به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.
۲- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
۳- سند خودروهای واگاار شده از طریق این بخشنامه در رهن نمی باشد.

طرح فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی خانواده هایما از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو - مرداد۱۴۰۱

نکته ۲ : در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف درداخت نخواهد شد.



منبع

مرحله اول : متقاضی با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام نموده وسپس به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir انتقال داده می شود .

به گزارش «اخبار خودرو» ، زمان شروع این طرح از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۲۹/ ۰۵/ ۱۴۰۱ بوده و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا مورخ ۳۱ / ۰۵ / ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

نکته ۲ : متقاضیان می توانند قبل از انتخاب خودرو نیز نسبت به ایجاد دروفایل در سایت esale.ikco.ir اقدام نمایند.

نکته ۱ : امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارتهای بانکی دارای قابلیت درداخت مبلغ این خودرو، میسر می باشد و لیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف درداخت در برخی از کارتهای بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا دیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف درداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.

مرحله دوم: دس از انتخاب نوع خودروی مورد نظر توسط متقاضی، در صورتی که فرد قبلآ در سایت دروفایل ایجاد نکرده باشد به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده و می تواند نسبت به ایجاد / ویرایش دروفایل اقدام نماید .

مرحله چهارم: متقاضی می بایست دس از مرحله واریز وجه، نسبت به انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت )آدرس و کددستی( و شرکت بیمه گر از طریق دنل کاربری در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام نماید. در غیر این صورت ، مسئولیت تاخیر در تخصیص خودرو بر عهده مشتری خواهد بود.

مرحله سوم: در دایان فرآیند ثبت نام، متقاضی جهت درداخت وجه خودروی انتخابی، به درگاه درداخت اینترنتی هدایت شده و اقدام به واریز وجه می نماید ، به وجوه واریزی از طریق غیر سایت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir ، ترتیب اثری داده نمی شود.

شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه:

نکته ۱ : در این طرح قیمت خودرو قطعی می باشد ولیکن در صورت افزایش بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی، مشتری متعهدد بده درداخدت مابده
التفاوت می باشد.
نکته ۲ : نمایندگان محترم می بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.