شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ام وی ام بهمن ۱۴۰۱ | besturnblog

کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

  • همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده‌است.
  • قیمت محصولات ام وی ام موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.
  • این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌شود.
  • چری اریزو 5 توربو از موتور مشابه با خودروهای آریزو ۶ و تیگو ۷ استفاده می‌کند که می تواند قدرت خروجی قابل توجهی برای ماشین تولید کند.

دلیل این خاص بودن این است که در سال ۱۳۸۱ که شرکت مدیران خودرو تاسیس شد و تصمیم گرفت که ماشین های کمپانی چری را با برند مخصوص خودش یعنی ام وی ام مونتاژ کند. آخرین و جدیدترین شرایط خرید نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام و مدیران خودرو را در جدول زیر مشاهده نمائید. ام وی ام ایکس 22 یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین کراس آورهای بازار ایران است که به لطف قیمت مناسب در کنار تمام ویژگی های مثبت یک ماشین کراس آور، بسیار فروش بالایی کسب کرده است.

ام‌وی‌ام 315 هاچبک ساده، مدل ۱۳۹۴

پس از موفقیت و مجله خبری خودرو بسترن فاو ماتیز در کشورمان و توقف تولید آن در چین، مدیران خودرو با توجه به تقاضای بازار و همکاری با چری در قدم اول، تصمیم به واردات ماشینی شبیه به ماتیز کرد که نتیجه آن، ام وی ام 110 شد. در واقع MVM 110 اولین محصولی بود که توسط این شرکت، وارد خیابان‌های ایران شد. خرید لوازم یدکی ام وی ام با توجه به ارزشمند بودن این برند و کمیاب بودن برخی قطعات، می‌تواند دشواری‌های خاص خود را داشته باشد.

تجهیزات و امکانات رفاهی ام وی ام 315 اچ

فراموش نکنید که اگر قطعه یدکی یک خودرو را بدون بررسی مشخصات سفارش دهید، بسیاری از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی می‌توانند از شما کلاهبرداری کنند. در روند جستجوی خود فراموش نکنید که باید تمام مشخصات هر کالا را به درستی بررسی کنید. مشخصات برای هر قطعه خودرو اهمیت زیادی دارد؛ زیرا به طور مستقیم با عملکرد خودرو شما مرتبط است. باید مشخصات را به طور کامل مطالعه کرده و بررسی کنید که آیا با محصولی که به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کرده‌اید، مطابقت دارد یا خیر.

http://betheme.ir

اگرچه قطعات این خودرو به صورت فیزیکی در دسترس هستند، اما می‌توانید لوازم یدکی ام وی ام را به صورت آنلاین و اینترنتی هم خریداری کنید. ام وی ام، ام‌وی‌ام X33 دنده‌ای مدل 1392 ایکس 33 فنی و بدنه 20 ماشین کرمانشاه است کارمند هستم تسمه تایم تس … با مراجعه به لینک هر یک از خودرو های زیر می توانید مشخصات فنی کامل به همراه یک راهنمای جامع به منظور خرید باتری مناسب را مشاهده نمایید. ام وی ام 550 دیگر محصول سدان کامپکت چری است که که در دو نسخه دستی و اتومات، توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود. تجهیزات رفاهی MVM 550 تا حد زیادی در حد امکانات مدل 530 است؛ در واقع این دو ماشین، بیشتر در طراحی ظاهری و داخلی با هم تفاوت دارند. MVM 315 H که همان نسخه هاچ‌بک این محصول چینی است؛ به عنوان خودرویی پرطرفدار در بازار ایران شناخته می‌شود که با پژو 206 پرفروش در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته است.