سه سال آزمایش همه‌جانبه انواع ترمز برای اطمینان‌بخشی به‌مشتریان

به گزارش «اخبار خودرو»،عرضه لنت و دیسک ترمز در بازارهای جهانی به‌سبب تنوع بسیار بالای خودروها رونق گرفته است. براساس گزارش‌ها به‌دلیل افزایش تنوع در مدل خودروها و همچنین عرضه خودروهایی با قدرت و شتاب بالا به‌لنت و دیسک‌های ترمزی که توانایی بالایی داشته باشند و در هر شرایط آب‌وهوایی بتوانند کیفیت خود را حفظ کنند احساس نیاز زیادی می‌شود و از این حیث برندهای برتر در دنیا به‌طور گسترده محصولات جدیدی را به‌بازار عرضه می‌کنند. TMD Friction، یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه ترمز به‌ویژه در بازار افترمارکت است. این شرکت دارای برندهای مختلفی بوده و 13 محصول جدید درحوزه لنت و دیسک ترمز به بازار عرضه کرده است.
سه مدل لنت‌ترمز جدید به‌خطوط تولید TMD Friction معرفی شده‌اند که شش سازنده را در هر دو مدل خودرو سواری و تجاری شامل سیتروئن، MAN، اوپل-واکسهال، پژو، پورشه و فولکس‌واگن پوشش می‌دهد.
TMD Friction همچنین 9 دیسک ترمز جدید را برای خودروهای آئودی، کوپرا، فورد، هیوندای، کیا، مرسدس‌بنز، رنو، سانگ‌یانگ، تویوتا و فولکس‌واگن به‌مجموعه خود اضافه کرده است. علاوه‌بر لنت‌ها و دیسک‌های جدید اضافه‌شده به‌این شرکت، یک سنسور ABS جدید در این ماه برای خودرو سواری نیسان جوک و خودرو تجاری جوک وان در دسترس قرار می‌گیرد.
TMD Friction به‌ریخته‌گری برتر و پوشش کامل سطح، عملکرد بالا، ایمنی مطلوب و عمر طولانی محصولات خود معروف است. مدیران این شرکت در تلاش هستند محصولاتی متنوع و با کیفیت بالا که بتواند در هر شرایط آب وهوایی کارایی داشته باشد به‌بازار عرضه کنند.
بر این اساس TMD Friction مدعی است مشتریان می‌توانند از کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت اطمینان حاصل کنند. چراکه هر قطعه جدید قبل از عرضه، در طول یک چرخه توسعه سه‌ساله تحت آزمایش گسترده و تضمین کیفیت قرار می‌گیرد. TMD Friction یک شرکت تابعه کاملا متعلق به Nisshinbo Holdings Inc.، تولیدکننده پیشرو درسطح جهانی لنت‌ترمز برای صنایع خودروسازی است. علاوه‌بر لنت‌های ترمز دیسکی و کاسه‌ای برای خودروها و وسایل نقلیه تجاری، سبد محصولات این شرکت همچنین شامل لنت‌های ترمز برای مسابقات اتومبیلرانی و مواد اصطکاک خاص صنعت می‌شود. TMD Friction بازار جهانی قطعات یدکی را با برندهای Textar، Mintex، Don، Pagid، Cobreq، Nisshinbo و Bendix عرضه می کند. TMD Friction همچنین محصولات اصطکاکی ترمز را برای این صنعت با نام تجاری Cosid توسعه داده و تولید می‌کند. گروه TMD Friction دارای مکان‌هایی در آلمان و اروپا، ایالات‌متحده، برزیل، مکزیک، چین و ژاپن است و چهار هزار و 500 کارمند در سراسر جهان دارد.



منبع