سقف کاذب اجرای انواع سقف کاذب طرح دار و جدید + نمونه کار

در برخی مواقع که نیاز است سقف جا به جا شود مانند؛ نقل مکان خانه، سقف کاذب کشسان به شما این امکان را می دهد تا به آسانی سقف را جا به جا کنید. باید بدانید که این تنها سقف کاذب کشسان است که قابلیت جا به جایی دارد و این ویژگی برای سقف های کاذب دیگر مانند گچی، چوبی، رابیتس و غیره صدق نمی کند. می توان گفت که یکبار هزینه شما برای سقف کشسان کافی است تا چند سال از زیبایی ان لذت ببرید.

امروزه این نوع سقف جایگزین مقرون به صرفه ای برای سقف های معمولی می باشد. سقف کاذب پی وی سی در مواقعی کاربرد دارد که هزینه پایین، سرعت اجرای بالا و نصب آسان، مد نظر باشد. تنوع در رنگ و طرح و عایق حرارتی از دیگر ویژگی های این نوع سقف است.

هم چنین برای اندودکاری بر روی دهانه های کولر و تأسیسات نیز از این نوع سقف کاذب استفاده می گردد. وزن هر مترمربع از سقف کاذب با قطعات پیش‌ ساخته گچی برابر با 15 تا 18 کیلوگرم بوده؛ از این ‌رو می ‌توان گفت که این نوع سقف کاذب از وزن کمی برخوردار است. درحالی که سقف کامپوزیت این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است، چرا که با پوشاندن اسکلت ساختمان به ویژه اسکلت ‌هایی که از نوع فلز هستند و مقاومت کمتری در برابر آتش ‌سوزی دارند از آن‌ ها در برابر حریق محافظت می‌ کند. سقف کاذب این امکان را برای ساختمان ‌سازان و معماران فراهم می ‌کند که آن ‌ها بتوانند عایق‌ بندی حرارتی و همچنین صوتی سقف را با استفاده از سقف کاذب بهبود بخشند. سقف کاذب PVC، با توجه به اقلیم شمال، از بهترین سقف‌های کاذب برای استفاده در ویلا در مازندران است. همانطور که گفتیم علاوه بر تامین زیبایی، سقف‌های کاذب پوشاننده تاسیسات هم هستند و می‌توانند در خود مواردی مثل نورپردازی و حتی دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های سرمایش و گرمایش را جای دهند.

انواع سقف کاذب کدامند؟

رابیتس به سقف کناف شبیه است اما نصب و اجرای آن با سقف کناف متفاوت است. سقف کاذب می تواند به عنوان یکی از اجزای تکمیل کننده دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار بگیرد و می تواند مانند سایر اجزای دکوراسیون داخلی نقش ویژه ای در زیبایی ساختمان و نمای آن داشته باشد. با استفاده از گچ بری نازک آن می توان نماهای زیبا و منحصر به فردی را در منزل یا محیط کار ایجاد کرد. این سقف ها در رنگ و طرح های متنوعی و هر کسی با هر سلیقه و بستگی به سایر بخش های ساختمان می تواند از آن استفاده کند. اندازه و ابعاد انواع سقف های کاذب متفاوت بوده و اکثرا در فاصله ۸ اینچ از سقف اصلی نصب می شوند. در سقف کاذب آی گلس تنوع فوق العاده ای از طرح رو شاهدیم تا جایی که این نوع سقف، رکورد دار متنوع‌ترین طرح درمیان انواع سقفها می‌باشد.

قیمت اجرای سقف کاذب

سقف های کاذب را می توان در دو نوع ساده و طرحدار خریداری و استفاده کرد. سقف های کاذب مانند سطوح ساختمان، دیوار و یا کف اهمیت زیادی دارند. این یکی از دلایلی است که استفاده از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی بسیار کاربردی است.

یکی از مکان هایی که می توان طراحی زیبایی به آن قسمت بخشید، سرویس بهداشتی قیمت سقف کاذب و حمام است. با توجه به اینکه در این دو مورد رطوبت زیاد است، سقف کاذب بهترین گزینه روی میز برای طراحی این قسمت از خانه ها می باشد. لازم به ذکر است که در محیط حمام که معمولا سقف با آب و رطوبت در ارتباط است، معمولا سقف از جنس پی وی سی انتخاب می شود، چون که همانطور که گفته شد، پی وی سی در برابر آب مقاوم است.

  • که خارج از این الزام، اجرای این سقف محیطی کاملا بهداشتی و سالم در اختیار فروشنده و مراجعین قرار می دهد.
  • در حال حاظر ملزومات سقف کاذب مورد تایید کشورهای همسایه قرار گرفته است و استقبال خوبی از محصولات شرکت شده است.
  • اکثر افراد از سقف کاذب کناف و مجازی برای آشپزخانه استفاده می‌کنن.
  • استفاده از این سقف در طراحی سبک ساحلی می تواند تاثیرگذاری فراوانی در زیبایی اتاق نشیمن داشته باشد.

با توجه به اقتصادی بودن قیمت این نوع سقف، پیشنهاد ویژه ما استفاده از سقف آکوستیک در فضاهای آموزشی، فضاهای مطالعاتی و اتاق جلسات نیز هست. سقفهای کاذب به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می کند. این سازه برای عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی های دکوراتیو و پوشش سیم های تأسیسات کاربرد دارد. در اکثر خانه های امروزی می توان نمونه های مختلف آن را در بخش های مختلف مشاهده کرد. به همین منظور برای جلوگیری از ایجاد فضایی محدود و تنگ آن را لزوما دیوار به دیوار اجرا نمی کنند.

سقف کاذب اجرای انواع سقف کاذب طرح دار و جدید + نمونه کار