وی افزود: با توجه به اینکه سامانه اصل بخرید ایساکو به سامانه جامع تجارت وزارت صمت نیز متصل شده است، خریدار قطعه پس از ارسال بارکد به سامانه ایساکو، کد رهگیری سامانه وزارت صمت را نیز دریافت خواهد کرد و میتواند از اصل بودن قطعه خریداری شده اطمینان پیدا کند.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: این شرکت به منظور شفافیت و تشخیص اصالت قطعات یدکی چندین سال است که به راه اندازی سامانه «اصل بخرید» اقدام کرده تا مصرفکنندگان با بهرهمندی از آن، از اصل بودن قطعه خریداری شده اطمینان حاصل کنند.
سلاجقه یادآور شد: خریداران قطعات ایساکویی، به منظور آگاهی از اصالت قطعه، میتوانند پس از خرید، شماره بارکد درج شده بر روی بستهبندی آن را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک از اصالت داشتن یا نداشتن قطعه از طریق پیام کوتاه آگاه شوند.
وی گفت: با وجود حجم فزآینده قطعات تقلبی در بازار، ایساکو در چند سال اخیر در همکاری با مراجع قضایی و سازمانهای ذیربط موفق به کشف چندین مرکز زیرزمینی تولید و توزیع قطعات تقلبی، مراکز چاپ برچسب و بستهبندی شبیهسازی شده و غیراصل و همچنین مراکز نوسازی لوازم و قطعات یدکی مستعمل و معیوب شده و اخبار آن را نیز به منظور آگاهی عمومی در رسانهها منتشر کرده است.
وی افزود: هر چند این شرکت به عنوان ارایه دهنده خدمات پس از فروش ایرانخودرو و در راستای مسوولیت اجتماعی خود همچنان با تمام توان برای کوتاه کردن دست سودجویان این بازار که جان و مال مردم را به بازی میگیرند، اهتمام میورزد، اما به دلیل گستردگی شبکههای زیرزمینی امکان جلوگیری کامل از این تقلبها وجود ندارد، بنابرین این مجموعه با ارایه ابزار و راهکارهای مختلف این قابلیت را ایجاد میکند که مردم خودشان بتوانند تفاوت کالای تقلبی و اصلی را تشخیص بدهند و کالای اصل بخرند.
بنابراین گزارش شرکت ایساکو با ۵۶۱ نمایندگی و نزدیک به هزار فروشگاه مجاز با گستردهترین شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور آماده ارایه خدمات استاندارد و با کیفیت به دارندگان محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو است.