ریسپکت با احترام قیمت‌گذاری شد!

وی افزود: «اوایل مهرماه ثبت‌نام این محصول را خواهیم داشت و تحویل این خودرو نیز ۳۰ روز بعد از ثبت نام و در آبان‌ماه انجام خواهد شد.»

معاون فروش و خدمات پس از فروش بهمن‌موتور همچنین درخصوص گارانتی این محصول تصریح کرد: «ریسپکت ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر گارانتی خواهد داشت و تا ۲۰هزار کیلومتر سرویس رایگان برای آن در نظر گرفته شده است.»

وی از افزایش ظرفیت تولید محصولات در بهمن موتور خبر داد و تصریح کرد: «با انتقال خط تولید وانت مزدا به قزوین، ظرفیت شرکت بهمن‌موتور برای تولید محصولات جدید افزایش پیدا کرد و خودروهای متفاوتی در رنج و کلاس‌های مختلف خواهیم داشت. در حوزه ظرفیت‌سازی نیز با انتقال خط مزدا ۱۵هزار دستگاه به ظرفیت تولید سدان و اس‌یووی‌های بهمن موتور افزوده شد.»



منبع

به گفته مدیران این شرکت، محصول ریسپکت یورو۶ خواهد بود و از قوای محرکه کم‌هزینه‌ای بهره خواهد برد.

قرار است ۵هزار دستگاه از این خودرو طی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ به فروش برسد و احتمالا بیش از ۳۵۰۰ دستگاه آن طی ماه‌های پیش روی و تا قبل سال جدید تحویل مشتریان خواهد شد.

ریسپکت ‌محصولی است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد شد.»

بنا به گفته مدیران بهمن‌موتور، این خودرو آزمایش‌های جاده‌ای خود را طی کرده است و احتمالا از اواسط آبان‌ماه در خیابان‌ها دیده خواهد شد.

نکته مهم در مورد این سدان، عرضه با قیمت بسیار رقابتی و تیراژ بسیار مناسب تا پیش از سال جدید است.

امروز محصول ریسپکت از تولید آزمایشی خارج و به تولید انبوه رسیده است.

اسماعیل نوروزی، مدیر کسب‌وکار خودروهای سواری شرکت بهمن‌موتور نیز با بیان این‌که در شرکت بهمن‌موتور همزمان با توسعه فیزیکی و منابع انسانی، محصولات جدیدی را با ارتقای کیفیت به بازار عرضه کردیم، درباره تولید و عرضه سدان ریسپکت گفت: «از عرضه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی به بازار، بازخورد مناسبی از مشتریان و بازار دریافت کردیم. برای نیمه دوم سال ۱۴۰۱ عرضه محصول ریسپکت را خواهیم داشت. برنامه شرکت برای نیمه دوم سال جاری ۵هزار دستگاه از این خودرو و در سال آینده نیز ۱۰ تا ۱۲هزار دستگاه از این محصول را تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.»

امیر میرمنصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش با بیان این‌که محصول ریسپکت بهمن‌موتور با قیمت ۷۳۷میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد اظهار کرد: «قیمت ریسپکت در بازار با توجه به تمام هزینه‌ها، مالیات و… ۷۳۷میلیون تومان خواهد بود.

میرمنصف همچنین در خصوص مقایسه ریسپکت با محصولات این سگمنت اظهار کرد: «برتری یک محصول را در سه پارامتر یعنی مشخصات فنی، قیمت و ارائه خدمات پس از فروش باید جست‌وجو کرد.»

این حجم از عرضه، نقطه عطفی در بازار خودروهای مونتاژی خواهد بود. چراکه معمولا خودروهای مونتاژی با تیراژ بسیار پایین‌تری طی یک سال در بازار عرضه می‌شوند، اما ریسپکت بهمن‌موتور به قصد تسخیر بازار در نیمه دوم سال در سگمنت خودروهای سواری مونتاژی عرضه خواهد شد.

ریسپکت (که در زبان انگلیسی به‌معنای احترام و تکریم است) نام خودرویی است که در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شده بود و پس از گذشت چند ماه آماده عرضه به بازار شده است.

وی در مورد نوع فروش این محصول نیز گفت: «حق مشتریان این است که خودرو را لمس، مقایسه و سپس اقدام به خرید کنند.بنابراین نخستین عرضه ما به نمایندگان خواهد بود تا مشتریان بتوانند خودرو را تست کنند و با علم کامل نسبت به خرید اقدام کنند. در ارتباط با عرضه این خودرو در بورس نیز هنوز تصمیمی گرفته نشده است.»