دیزل ژنراتور قیمت و خرید دیزل و موتور ژنراتور زرآب

امروزه، بسیاری از مراکز مانند بیمارستان ها، سازمان ها، ادارات و … از این دستگاه استفاده می کنند. شرکت آسان ژنراتور دانیال ( Diesel Generato – Generator) بعنوان وارد کننده تمامی برندهای موتور و ژنراتور از امریکا ، اروپا ، چین و… میتواند هر نوع سفارشی را در خصوص انواع دیزل ژنراتور پذیرا باشد.

ژنراتورهای دیزلی از یک سری مراحل برای تولید برق جریان متناوب استفاده می‌کنند. این فرآیند زمانی شروع می‌شود که یک موتور دیزلی احتراقی مقداری از انرژی شیمیایی موجود در سوخت را به انرژی مکانیکی دوار تبدیل می‌کند. سوختی که برای دیزل ژنراتور استفاده می‌شود سوختی که در آزمایش‌ها تست شده‌است.سامانه مشابه‌ای که در فرانسه عمل می‌کندEJP، تعرفه‌های بخصوص ماکزیمم شبکه، در حداقل ۵ گیگاوات مجموعه دیزل ژنراتور تجهیز می‌شود تا در دسترس باشد. در طی عملکرد نرمال در هم‌زمان سازی با شبکه نیروگاهی برق با پنج درصد افت سرعت کنترل اداره شده‌اند. این به این معنی است که تمام سرعت بار ۱۰۰٪ است و هیچ سرعت باری ۱۰۵٪ نیست و این نیازمند عملکرد پایدار شبکه است بدون جستجو و فقدان نیروگاه‌های برق.

بارزترین قسمت این بخش، مخزن است که سوخت لازم را برای حداقل ۶ تا ۸ ساعت کار نگهداری می‌کند. در واحدهای کوچک و قابل حمل، این مخزن ممکن است در داخل محفظه ژنراتور باشد، یا برای واحدهای بزرگ‌تر، در یک ساختار خارجی جداگانه و دائمی نصب شود. سایر قسمت‌های سیستم سوخت شامل لوله‌کشی برای رساندن سوخت به موتور، پمپ، فیلتر و لوله یا شیر تهویه مخزن سوخت است که از فشار بیش از حد یا خلاء داخل مخزن جلوگیری می‌کند.

دیزل ژنراتور قیمت و خرید دیزل و موتور ژنراتور زرآب

این روتور دارای یک میدان مغناطیسی است که جریان متناوب را در استاتور اصلی تولید می کند. سیستم تحریک در دینام جریان را به روتور اصلی تأمین می کند، که برای کنترل میدان مغناطیسی و از این رو ولتاژ از استاتور اصلی آن را تغییر می دهد. استاتور اصلی معمولاً دارای کابل هایی است که آن را به پایانه های ژنراتور متصل می کند.

اتمام سوخت ژنراتور دیزلی

در برخی موتور ها پیشرفته و جدید از یک گرمکن سوخت ورودی به فیلتر استفاده شده است. این گرمکن ها توسط برق باتری (۱۲ یا ۲۴ ولت ، ۱۰۰ الی ۱۵۰ وات) کار می کنند. وظیفه گرمکن ها، گرم کردن سوخت ورودی به فیلتر هنگام پایین بودن درجه حرارت آن است. المنت گرمکن در این هنگام داغ شده (در حد معقول) و با عبور سوخت از اطراف آن باعث بالا بردن درجه حرارت و روان شدن آن می گردد. بدین ترتیب از تشکیل کریستال های یخی و یا یخ زدن کامل سوخت جلوگیری شده و سوخت به راحتی از فیلتر و لوله های سوخت رسانی عبور می کند. مقدار گرم شدن وطول کار گرمکن، بستگی به درجه حرارت سوخت و تشخیص آن از سوی سنسور دارد.

دیزل ژنراتور کاترپیلار ۱۲۷۲ کیلووات

برای دست یابی به پاسخی درخور این تصمیم گیری، باید عواملی لحاظ شوند که خیلی از آنها در طول این مقاله لیست شده اند. با سوختن گازوئیل حرارت زیادی تولید شده و باعث میشود شفت روی موتور شروع به حرکت کند. در حالی‌که ساخت و مدل همواره آن قدرها هم حیاتی نیست، هنگامی که کارخانه‌ای تصمیم می‌گیرد که به ماشین‌آلات استفاده شده اتکا کند، پیشینه و اعتبار سازنده ژنراتور قطعا اهمیت دارد. جهت مطالعه بیشتر درمورد کانوپی دیزل ژنراتور به بخش آموزش مراجعه کنید.

از چه کسی ژنراتور دست دوم را می خرید – دلال یا توزیع کننده؟

یکی از نکات مهم در تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها سیستم سوخت می باشد. گازوئیل در مدت زمانی یک ساله در معرض آلودگی و خوردگی قرار می گیرد، بنابراین استفاده و تمرین با نظم دیزل ژنراتور ها برای مصرف سوخت ذخیره شده قبل از تحلیل رفتن بسیار پیشنهاد می گردد. فیلترهای سوخت باید در فاصله های زمانی مشخص شده به دلیل بخار آبی که در مخزن سوخت جمع شده و متراکم می شود تخلیه گردد.در صورت عدم استفاده از سوخت و تعویض آن در عرض سه تا شش ماه، ممکن است به طور منظم آزمایش و پرداخت سوخت مورد نیاز باشد. دیزل ژنراتور های صنعتی بزرگتر از eight کیلو وات (11 کیلو ولت آمپر) تا 2000 کیلووات (سه فاز 2500 کیلو ولت آمپر) برای دفاتر بزرگ ، مجتمع ها و کارخانه ها استفاده می شوند. مصرف سوخت، مهمترین بخش نیروگاه‌های دیزلی است و قیمت تمام شده برای کاربردهای توان، در حالی که قیمت اصلی الویت اساسی برای پشتیبانی ژنراتور است، باید در نظر گرفته شود. مصارف خاص متفاوت هستند اما یک پلنت دیزل جدید بین ۰٫۲۸ تا ۰٫۴ لیتر از سوخت هر کیلووات ساعت را در ترمینال‌های ژنراتور مصرف خواهد کرد.

  • کیفیت هر برند با برند دیگر تفاوت داشته که این موضوع می‌تواند در خرید شما تاثیر بسزایی داشته باشد.
  • دیزل ژنراتورها را از لحاظ سرعت هم می‌توان به پردور، دور متوسط و کم دور تقسیم کرد.
  • به این خط حدود 10 مگاولت آمپری ترانس های متعدد (حداکثر قدرت ترانس 1250) متصل می باشد.
  • یا به دنبال یک مقاله جامع و کامل و مورد اطمینان و مهم تر از همه، بی طرف برای کسب اطلاعات در زمینه راهنمای خرید، دیزل ژنراتور میگردید.
  • ایده اصلی وی این بود که مخلوط سوخت و هوا داخل موتور بدون استفاده از سیستم جرقه بتواند براساس فشار تراکم دچار احتراق شود.

انجام تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، برنامه ریزی منظم برای استفاده از سوخت، روغن و غیره با کیفیت بالا، باعث افزایش طول عمر ژنراتور می شود. در این مقاله، میانگین طول عمر مفید یک دیزل ژنراتور و نحوه مقایسه آن با سایر ژنراتورها قرار داده شده است. همچنین عوامل مختلفی را که روی طول عمر یک دیزل ژنراتور تأثیر می گذارد توضیح داده می شود. دیزل ژنراتور اضطراری هنگام قطع شدن برق شهری به صورت خودکار اقدام به تامین برق می کند. این مدل از دیزل ژنراتور ها امکان دارد فقط تعداد دفعات محدودی در ماه استفاده شود. برق پشتیبان معمولاً در شرایط اضطراری مانند هنگام قطع برق استفاده می شود.

برای افزایش عملکرد می توان به طور منظم تست و تمیز کردن باتری ها را انجام داد همنیطور وزن مخصوص و سطح الکترولیت را نیز بررسی کرد. پایانه های ژنراتور ، نقاطی هستند که صاف بودن و کم نوسان بودن ولتاژ تولیدی ژنراتور را تعیین می کنند. تأثیر این نقاط بیشتر در مواردی مشخص می شود که تجهیزات الکترونیکی حساسی مانند کامپیوترها مورد استفاده قرار می گیرند. پایانه های استفاده شده ژنراتور برای تمام مشخصات قابل دسترسی است. ماشین آلات مازاد ، اساسا تجهیزات جدیدی است که به مدت طولانی در فهرست موجودی یک شرکت بوده یا فراتر از نیاز خریدار است و استفاده نمی شوند. ژنراتورهای مازادی که از قبل دارای صاحب بوده اند گاهی توسط شرکت ها، حراجی ها، توزیع کننده ها، فروشندگان ، و حتی در ارتش فروخته می شوند.

شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید. این گازها بعضاً سمی هستند و باید دور از خود موتور و افراد اطراف آن باشند. اگزوزها لوله‌هایی هستند که از مسیری عبور داده شده و به هوای خارج هدایت می‌شوند. معمولاً مقررات مربوط به بهداشت و ایمنی در مورد چگونگی و محل قرارگیری سیستم‌های اگزوز وجود دارد و قبل از نصب ژنراتور جدید باید به این موارد دقت کرد. چه به صورت فابریک و چه بصورت سفارشی به درستی انجام نگیرد، منجر به عملکرد معیوب دستگاه ژنراتور خواهد شد. بنابراین، توجه به وجود فناوری و مجوز کوپله توسط شرکت ارائه کننده این خدمات، در بکارگیری درست و عمر کارکردی مفید ژنراتور بسیار حائز کارا سهند اهمیت خواهد بود.