دوره آموزش پرایس اکشن وتحلیل تکنیکال صفر تا 100-آکادمی حسینی فایننس

ما در کنارتان هستیم تا بتوانید از بازارهای مالی بهترین سود ها را کسب کنید. اگر منظورتان از اتمام دوره فقط نگاه کردن به ویدئو های آموزشی باشد قطعا جواب شما منفی هستش، اما اگر در طی دوره تمامی مطالب گفته شده را خوب یاد گرفته و تا تسلط کافی تمرین کنید می توانید یک تریدر موفق باشید. تریدر موفق هم تریدری است که برآیند معاملات آن با سود همراه باشد، چرا که نمام معاملات امکان ندارد با سود همراه شود. به زبان ساده، تلاقی یعنی وقتی که چند نشانه مهم روی نمودار با یکدیگر تلاقی می‌کنند.

سطح مقاومت یا Resistance Level چیست؟

با استفاده از این روش معامله گر میتواند بعد از آنالیز نمودارهای مختلف تصمیم به خرید یا فروش بگیرد. شاید در ظاهر این استراتژی ساده تر از سایر روش های تحلیلی دیگر باشد که از اسیلاتورها و اندیکاتورها استفاده می کنند، اما هر استراتژی برای رسیدن به نتیجه و کسب سود نیازمند صرف زمان و کسب تجربه در آن می باشد. در این دوره فرصتی پیش آمده تا ال بروکس سبک خود را به تریدر های مختلف جهان آکادمی محمد حسینی بیاموزد.

دوره آموزش پرایس اکشن وتحلیل تکنیکال صفر تا 100-آکادمی حسینی فایننس

همچنین بهتره بدونین که نمودار خطی اطلاعات دیگه ای از دامنه نوسان معامله در یه بازه زمانی مشخص مثل قیمت های بالا، پایین و باز رو برای کاربران ارائه نمیده. یکی از انواع تفاوت تحلیل تکنیکال با تحلیل بنیادی در مفهوم این دو اصطلاح هست. همونطور که گفتیم با استفاده از تحلیل تکنیکال تلاش میشه تا با استفاده از فرمول ها و روش های مختلف ریاضی و آمار و به وسیله نمودار قیمتی اون دارایی در گذشته قیمت اینده و روند حرکتی بعدی اون پیش بینی میشه.

در جلسات ابتدایی کلاس های آموزش پرایس اکشن تا اواسط دوره کلیه مباحث اصلی و مهم طبق چارت و بصورت تئوری و روی چارت واقعی به دانشپذیران آموزش داده میشوند. معامله پرایس اکشن، هنر و مهارت معامله بر اساس داده های خام قیمت است. یعنی معامله بدون هر گونه اندیکاتور یا سایر ابزارهای تکنیکال و صرفا براساس عملکرد قیمت است.

کارشناسان ما بصورت تلفنی در ساعات 8 لغایت 9 شب پاسخگو هستند. خداوند را شاکرم که بنده رو با مجموعه شما آشنا کرد.چیزی که من مدتها دنبالش بودم و ابهاماتی که هرجایی دنبالش بودم و آموزشهای مختلف بابتش دیدم اینجا پیدا کردم. جناب استاد زند عزیز دست گلتون درد نکنه خداوند خیرو برکت شما رو زیاد کنه .

ساده به این معنا نیست که ابتدایی و پیش پا افتاده است و نیاز به تمرین ندارد. در این 5 جلسه کاربرد درست ابزارهای قدرتمند فیبوناچی را توضیح می دهیم. براتون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم و امیدواریم که از این دوره نهایت استفاده و بهره را داشته باشید.

پرایس اکشن را معمولا با نمودار نشان می‌دهند و همانطور که از این نامگذاری پیداست، اگر قیمت کالایی مشخص را بر حسب زمان روی نمودار بیاوریم و در واقع افت و خیزهای آنرا در زمان ثبت کنیم، نمودار پرایس اکشن آنرا رسم کرده‌ایم. در پایان به شما پیشنهاد می‌کنیم در کانال سیگنال ارز دیجیتال عضو شوید، برای احراز هویت بایننس از پرشین الیت کمک بگیرید. از این سایت فوق‌العاده برای خرید تتر بهره‌مند شوید و از قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای مطلع شوید. با پرشین الیت دیگه نیاز نیست به دنبال تحلیل و سیگنال باشی ، ما شمارو در بهترین و قوی ترین کانال های تلگرامی ارز .دیجیتال خارجی عضو می کنیم و هر روزه بیشتر از 50 سیگنال درجه یک و حرفه ای دریافت می کنید . حداقل مبلغ سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال ۲۰۰ هزار تومان است و پیشنهاد ما برای شروع سرمایه گذاری حداقل مبلغی است که شما برای آزمون و خطا از آن استفاده می‌کنید پس نیازی به سرمایه بالا برای شروع سرمایه گذاری نیست. بدون آموزش عملی و کارگاهی نمی توان به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شد، دوره شامل کارگاه های عملی زیر نظر اساتید خواهد بود و پس از اتمام دوره جهت تسلط بیشتر جلسات لایو ترید خواهید داشت.

روند نمودار قیمت چیست و چگونه روندها را تشخیص دهیم؟

اگر هم نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر داشتید، می توانید با شماره تماس آکادمی در تماس باشید. با سپاس از آقای اناری عزیز بابت انتشار دوره های رایگان و بروزرسانی آنها. برای شما بهترین ها را آرزومندیم و با افتخار در خدمتتان هستیم. در مورد این دوره باید بگم که آقای اناری با صبر و حوصله زیاد، مطالب رو به سادگی یاد میدن. امیدوارم که پیروز و سربلند باشند آقای دکتر اناری و تیم همراهشون.

این الگو نیز مانند الگوی ابر تیره، حداقل از دو کندل تشکیل شده است. الگوی پوششی یا اینگالفینگ، دو کندل متوالی را در بر می‌گیرد. اگر حرکات قیمت به تشکیل یک الگوی پوششی منجر شود، می‌توان آن را یک حرکت بازگشتی در بازار به حساب آورد. در الگوی اینگالفینگ، بدنه کندل دوم، تمام کندل اول را می‌پوشاند.

  • پرایس اکشن تلاش می کند الگوهای قیمت را تحلیل کند تا بر بازار نظم حاکم را برقرار کند که ممکن است به صورت تصادفی گاهی اوقات به نظر می رسد و به شیوه های بهتری ارائه می دهد به معامله گرها.
  • بسیاری از معامله‌گران کوتاه‌مدت برای تصمیم‌گیری در معاملات خود، تنها به پرایس اکشن و شکل‌گیری‌ها و روندهای برآوردشده از آن اعتماد می‌کنند.
  • این دوره آموزشی بمدت یک سال، از تاریخ ثبت نام دارای پشتیبانی آنلاین توسط مدرس می باشد.
  • امیدوارم که پیروز و سربلند باشند آقای دکتر اناری و تیم همراهشون.

بطوریکه پس از اتمام دوره آموزش پرایس اکشن به هیج دوره آموزشی دیگری برای فعالیت حرفه ای در بازار سرمایه نیاز نخواهید داشت. شرکت در دوره آموزش پرایس اکشن وتحلیل تکنیکال در بازارهای پرنوسان ارزهای دیجیتال، میتونه در روند پیشرفت شما کمک کنه. بهتون پیشنهاد میکنم با سرمایه گذارای روی دانش و اطلاعات خود، آینده بهتری رو برای خودتون رقم بزنید. جالب اینجاست که بدونین الگوی پرایس اکشن نوعی روش معامله گری در بازارهای مالی هست که بر اساس ماهیت قیمت دارایی ها و تغییرات اون فعالیت می کنه و شما می تونین از این الگو استفاده کنین.